کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ

کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ

کابل شارژر 20 واتی تحمل جریان بسیار کمتری نسبت به کابل شارژ 25 واتی دارد. کابل شارژ به غیر از بحث انتقال شارژ و دیتا به گوشی به یک وسیله تزئینی هم تبدیل شده است. کابل شارژر موبایل و تبلت خود را حتما از برند معتبر بخرید. بدیهی است در جهت اطمینان از کیفیت و اصالت انواع کابل شارژر موبایل و تبلت بهتر است از برندهای معتبر اقدام به خرید کابل شارژ موبایل و تبلت نمایید.

از آنجایی که فروش کابل های تقلبی در بازار ایران زیاد شده است. توصیه می شود برای خرید حتماً به سراغ فروشگاه هایی بروید که معتبر بوده و به شما ضمانت بازگشت کالا را بدهند تا در صورت قطع بودن و کار نکردن کابل، بتوانید آن را تعویض کنید. برخی افراد از این کابل ها برای انتقال اطلاعات خود استفاده می کنند. به این نکته توجه کنید که پاور بانک به آرامی شارژ می شود و زمان بیشتری طول می‌کشد تا تلفن شما شارژ شود.

به همین دلیل کابل شارژ تایپ سی وارد بازار شد که در مقابل کابل میکرو یو اس بی سرعت بالاتری در انتقال دیتا و شارژ دارد. از زمان تولید کابل شارژ تایپ سی تحمل جریان کابل ها به سرعت شارژ کمک زیادی کرده است. اکنون شاهد شارژرهای توربو فست 120 واتی هستیم که توانایی شارژ گوشی را با سرعت 15 دقیقه دارد.

کابل شارژ S6 سامسونگ

وقتی می‌خواهید فایلی را از کامپیوتر به گوشی‌تان و یا برعکس بفرستید سرعت کمتری خواهید داشت. در حالی که با یک سیم شارژر باکیفیت سرعت انتقال بالاتری خواهید داشت و می‌توانید در زمان کمتری فایل‌های بیشتر و حجیم‌تری را ارسال کنید. شما بسته به مدل گوشی‌تان و نوع پورت آن می‌توانید یکی از این پورت‌ها را انتخاب کنید. می‌دانید که گوشی‌های آیفون از کابل لایتنینگ استفاده می‌کنند. معمولا گوشی‌های اندرویدی از کابل میکرو و یا تایپ سی استفاده می‌کنند. بسته به مدل گوشی‌تان می‌توانید یکی از این سه گزینه‌ را انتخاب کنید.

خرید کابل شارژ و رابط موبایل

باید چک کنید و ببینید که حتما ولتاژ و جریانی که باتری شما تحمل می‌کند با ولتاژ و جریان آداپتور یکسان باشد و کابل هم بتواند همین جریان و ولتاژ را تحمل کند. برای انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی و یا بالعکس استفاده می‌شود. کابل به شما کمک می کند، تا حافظه پر شده گوشی خود را درون کامپیوتر شخصی خود خالی کنید. این کابل به شما کمک می کند تا بتوانید موزیک های گوشی تان را توسط یک سیستم صوتی پخش کنید. این کابل باعث انتقال صدا بین گوشی و دستگاه های پخش صدا می شود. برای فروش قطعی و سود بالا، با سوالات زیر می توانید هم نظر مشتری را به خود جلب کنید و هم از نیاز او آگاهی پیدا می کنید.

کابل میکرو یو اس بی فست شارژ Mcdodo CA-2281 3A QC4.0 1m

اگر بیشتر اوقات در حال رانندگی هستید، به یک شارژر فندکی یا شارژر خودرو نیاز دارید. شارژر فندکی یکی دیگر از شارژهای بسیار محبوب کاربران تلفن خرید کابل شارژ گوشی همراه است. این محصول یک آداپتور دارد که به فندک سیگار داشبورد اتومبیل متصل می‌شود. این نوع شارژر موبایل برای کسانی که بسیار سفر می‌کنند و به طور مداوم به تلفن همراه خود نیاز دارند مفید است.

اگر عجله دارید و می‌خواهید به سرعت باتری را شارژ کنید، می‌توانید از شارژرهای سریع استفاده کنید. باتری قابل شارژ گرما تولید می‌کند و گرمای زیاد به آن آسیب می‌رساند. زیرا ممکن است گاز اضافی در باتری ایجاد شود و به دستگاه صدمه وارد کند. با اینکه قیمت معیار خوبی برای سنجش کیفیت نیست اما بهتر است از شارژرهای ارزان و بی‌کیفیت که در بازار می‌بینید. همانطور که در بالا ذکر شد علت خرابی کابل شارژ عدم مقاومت در برابر کشیدگی و خم شدگی و پارگی است.

آنچه که قصد استفاده از کابل را دارید تعیین می کند که چه نوع، اندازه و طول کابلی را خریداری می کنید. اگر قصد دارید از کابل فقط برای شارژ گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که یک کابل شارژ سریع خریداری می کنید. بیشترین فروش را دارند و باید 80 درصد بودجه خود را بر روی این محصولات سرمایه گذاری کنید البته در خرید عمده کابل شارژ باید به پشتیبانی دیتای کابل شارژ هم توجه کنید. جواب به سوالات زیر می تواند راهنمای مناسبی برای تهیه لیست قیمت عمده کابل شارژ فروشگاه شما باشد. معمولا خرابی شارژر موبایل به دلیل استفاده نادرست از سوکت شارژر و قرارگیری وارونه آن در درگاه موبایل رخ می‌دهد. قطعی سیم شارژر نیز دلیل دیگر خرابی آن است و در اثر جمع کردن ناصحیح کابل و قرار دادن آن به صورت کج اتفاق می‌افتد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی