چگونه یک بیزینس من موفق شویم؟ + 20 تکنیک طلایی کارلیب | businesset

برای اینکه یک بیزینس من حرفه ای باشید نیاز به سرمایه کلان ندارید. بلکه شما با داشتن ایده ناب، پشتکار و مهارت لازم می توانید استارت شروع کار را بزنید. این عمده فروشی تنها مختص به بازار تولید و کسب و کار حضوری نیست.

بیزینس چیست؟ با انواع آن آشنا شوید

حسابدارها اعداد و ارقام را خوب درک می‌کنند و در مورد ایده‌هایی که روی کاغذ خوب به نظر می‌رسند، نقطه کور ندارند (همه جوانب آن را می‌بینند). به این معنی که آن‌ها قادر به گوش دادن به نیازهای مشتریان خود هستند بدون اینکه وارد راهبردهای تجاری جدید و هیجان‌انگیز شوند (حتی گاهی اوقات مخاطره‌آمیز). این ویژگی‌ها می‌تواند برای حسابدارانی که در مسیر بیزینس کوچینگ هستند مفید باشد زیرا طبیعت تحلیلی و محتاطانه می‌تواند به آن‌ها در گوش دادن به مشتری و پرسیدن سؤال‌های مناسب برای انجام اقدام سریع کمک نماید. کارآگاه هولمز کسب و کارمان شویمبرای اینکه بیزینس پلن حرفه‌ای و کاملی داشته ‌باشیم، باید شروع به تحقیق کنیم. ما باید درست مثل یک کارآگاه در مورد بازار هدف و مشتریانمان اطلاعات لازم را داشته ‌باشیم و ریزترین حرکات رقبا را در نظر بگیریم.

حضور در شبکه های اجتماعی مهم ترین کاری است که یک کسب و کار امروزی باید انجام دهد. ابتدا ببینید مشتریان شما در کدام شبکه های اجتماعی بیشتر فعال هستند و روی آنها هزینه و زمان صرف کنید. با توجه به قیمت گذاری و جایگاه یابی، وقت آن است که به استراتژی تبلیغاتی خود نگاهی بیندازید. یک کمپین تبلیغاتی کامل و استاندارد، به خوبی می تواند جزئیات چگونگی ایجاد ارتباط میان چشم انداز شرکت و مشتریان را شرح می دهد. به یاد داشته باشید، مهم این است که شما می خواهید میزان هزینه های تبلیغاتی خود را نسبت به میزان فروشی که ایجاد می کند اندازه گیری کنید.

ارتباط تبلیغات چاپی و بازاریابی آنلاین

بعد از اینکه مجله خبری بیزنس راه بنداز کردید محصول‌تان را در چه جاهایی در معرض دید مخاطبان قرار دهید، باید فکری هم به حال هزینه‌های ارسال بکنید. برای همین هم هست که شما می‌توانید صابون و شامپو را در همه‌جا، از سوپرمارکت سر کوچه گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی سایت‌ها پیدا کنید. خیلی‌ها فکر می‌کنند که برای قیمت‌گذاری باید هزینه تمام شده را به علاوۀ مقداری سود کنند یا اینکه مقداری کمتر یا بیشتر از محصول‌شان را بفروشند. اینجور موقع‌ها، طراحی یک پرسونای مشتری خیلی به دردتان می‌خورد. اگر این کلمه (پرسونا) برای‌تان غریبه است، سری به مقاله پرسونای مشتری چیست بزنید و با طراحی پرسونا در بازاریابی آشنا شوید.

  • اگر کسب‌وکارتان کوچک است یا 2-3 نفری یک استارتاپ راه انداخته‌اید، فقط کافی است که در این صفحه در حد 1 الی 2 خط خودتان را معرفی کنید.
  • او دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت سیستم اطلاعات از دانشگاه برونل انگلستان و دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از کالج فرگوسن در هندوستان است.
  • البته بیزینس انواع مختلفی دارد که بازهم باید با توجه به شناخت صفات شخصی و میزان توانایی در آن حیطه کاری انتخاب شود.
  • از طرفی به شما کمک می‌کند تا به سرعت اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و ترس شما را نیز کاهش می‌دهد.
  • در این مرحله از فعالیت اولین کارمندان شما ۸ تا ۱۰ سال می‌گذرد و تقریباً همه چیز قابل پیشبینی است.
ایجاد کانال‌ها جریان فرآیند را بهبود می‌بخشد و کسب‌وکارها را به خوبی سازماندهی می‌کند. ثابت شده است که فرآیندهای ناکارآمد می‌تواند تا 25 درصد از درآمد شرکت‌ها را صرف هزینه‌ها کند. هنگامی که فرآیندها به‌صورت دستی انجام می شوند، احتمال اشتباهات بالاتری وجود دارد. در چنین مواردی، دیجیتالی کردن سازمان، کارآمدتر بوده و هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی