پلنیوم باکس خرید آسان اینترنتی و تلفنی پلنیوم باکس با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

نحوه نصب پلنیوم باکس به ورودی و خروجی یا به صورت فلنچ می‌باشد که با پیچ های مخصوص فیکس می شود و یا بابست های لوله فلکسیبل به طوقه پلنیوم و خروجی و ورودی هوا متصل می شود. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. قیمت پلنیوم باکس های پیش عایق شده ارزان تر از مدل های دیگر است و همچنین ساخت آنها سریعتر انجام میشود. به دلیل داشتن ویژگی دکوراتیو ، کارایی بسیاری جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمان مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها دارد و همچنین میتوان به صورت مخفی از این محصول استفاده نمود که تاثیری بر زیبایی سقف و یا دیوار نداشته باشد. ☆ لازم به ذکر است دریچه هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه ها و خراب شدن نمای کار نمی باشد.

دسته بندی محصولات

بسته به میزانِ طول پلنیوم باکس، امکانِ تعبیه و طراحی یک تا چند ورودیِ هوا در بدنه‌ی آن وجود دارد. عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی (فلکسیبل، انعطاف‌پذیر) استفاده می‌گردد که به‌وسیله‌ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی انجام می‌شود. گروه صنعتی تهویه‌ی فراز، هم در زمینه‌ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکس‌ها و تبدیل‌های دیگر، در حال فعالیت و ارائه‌ی خدمات است.

آیا پلنوم لازم است؟

تعداد و ابعاد طوقه ورودی هوا نیز با توجه به حجم هوای عبوری از پلنیوم و طراحی هوادهی دریچه های خطی طراحی می شوند. در شرایطی که احتمال ایجاد تقطیر و تعریق رطوبت هوا روی سطح پلنیوم وجود داشته باشد باید از عایق های حرارتی در این باکس ها استفاده کرد. سیستم هوارسانی هر ساختمان با توجه به تعداد اتاق، ارتفاع و میزان جمعیت تخمینی هر ساختمان طراحی خواهد شد. با متغییر بودن این فاکتورهای بیان شده، شاهد تمایز در سیستم‌های هوارسانی و اندازه تجهیزات آن خواهید بود. با تفاوت سایز، اندازه و ابعاد لوله‌های خرطومی انتقال دهنده جریان هوا، ابعاد و اندازه ورودی یا خروجی کانال باکس نیز متغییر خواهد بود.

در عین حال برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و دما، داخل باکس با الاستومریک عایق بندی می شود. باکس توزیع هوا معمولا بدون رنگ تولید میشوند، ولی در صورت درخواست خریدار رنگ آمیزی می شوند. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند.

جعبه هاي پلنوم از چه ساخته شده اند؟

پلنیوم باکس خرید آسان اینترنتی و تلفنی پلنیوم باکس با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

در واقع کاربرد پلنیوم باکس تعادل در فشار هوا و پخش هوا به صورت تدریجی می باشد. در واقع این وسیله با ویژگی‌های مناسب و کارایی که دارد در بسیاری از ساختمان‌ها و در مناطق مختلف جغرافیایی بکار برده می‌شود. لازم به ذکر است تعداد اسلوتهای دریچه اسلوت، تا ده اسلوت نیز قابل افزایش و تولید میباشد. دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یکپلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می شوند، نحوه نصب آنها به گونه ای است که در آن هیچ پیچی قابل دیدن نیست.

نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. طول آن مشابه با طول دریچه اسلوت است اما ارتفاع و عرض آن با توجه به ورودی و عرض دریچه اسلوت می تواند متفاوت باشد. ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد ، استفاده می‌شود. جعبه‌های پلنیوم از پانل‌هایی سبک و محکم ساخته می‌شود که می‌توان آن‌ها را در سیستم‌های فلزی (مثل دریچه فلزی که از استحکام خوبی برخوردار هستند) مورد استفاده قرار داد. ⊕ جهت مشاهده قيمت انواع پلنیوم باکس در ابعاد مختلف از فرم زير استفاده نماييد. هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد دارد.

از آنجا که دریچه‌های خطی و اسلوت بصورت دکوراتیو و در طول‌های بالا کار می‌شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود پلنیوم باکس ندارد‌. استفاده از پلنیوم باکس به‌منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و ضروریست. لازم به ذکر است دریچه‌هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می‌شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه‌ها و خراب شدن نمای کار نمی‌باشد.

  • تولید انواع هود صنعتی اشپزخونه با انواع جنس ورق استیل گالوانیزه و با ضخامت های ورق مختلف و…
  • مدلهای مختلف این تجهیز در اندازه های متفاوت به صورت ساده از جنس گالوانیزه و آلومینیوم هم به صورت پیش عایق تولید می شود.
  • ما با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار مشتریان می گذاریم.
  • برای نصب بی عیب و نقص دریچه های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس ها، به طور معمول از بست های خرچنگی استفاده می گردد.

در صورت عدم وجود کانال ورق فلز ؛ طبق سقف باز يا فضاي ديوار ، طبق قانون شما ملزم به استفاده از کابل Plenum Rated هستيد. کمبود گريت هوا برگشتي ديواري يا سقفي معمولاً علامت مطمئني است که شما به کابل Plenum Rated نياز داريد. اتاقهاي رايانه معمولاً از سيستم کف بالا براي قفسه هاي سرور استفاده مي کنند. جعبه هاي پلنوم براي تأمين و خروج هوا از طريق ديفيوزرها و شبکه ها استفاده مي شود. جعبه پلنوم جريان مداوم به ديفيوزر را تضمين مي کند و جعبه هاي پلنوم مجهز به ميراگر امکان تنظيم پخش کننده را در سطح فردي ايجاد مي کنند.

جریان هوا می‌تواند یا با کانالهای مربع یا مستطیل به این تجهیز متصل گردد و یا با لوله های فلکسیبل یا خرطومی به دهانه آن متصل شود و جریان ورودی و خروجی کنترل گردد. پلنیوم باکس ها جهت هوادهی در طول های بلند و یکنواخت بودن هوا مورد استفاده قرار می گیرد. آلیاژ این نوع از دریچه‌های کولر از جنس ورق روغنی یا گالوانیزه بوده و تمام بدنه، پره و تیغه‌های آن از جنس گالوانیزه است. قیمت ارزان‌تر به نسبت دیگر مدل‌های دریچه کولر سبب استفاده بالا از آن در ساختمان‌سازی انبوه شده و هر چقدر ضخامت ورق روغنی کمتر باشد، احتمال ایجاد صدای مزاحم بیشتر است. دریچه گالوانیزه کولر با توجه به جنس آهنی خود مناسب مناطق با رطوبت بالا نبوده و در مدت زمان کوتاهی آثار پوسیدگی در آن را خواهید دید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی