پرده هوشمند شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن-خانه هوشمند آکو

در این حالت پرده در گرمترین قسمت از روزهای تابستان بسته می شود تا میزان مصرف HVAC کاهش یابد. در روزهای سرد زمستان به منظور گرم نگه داشتن منزل با نور خورشید بسته می شود. این طرح همچنین به دلایل ایمنی بی سیم است و از آنجا که این سایه ها روی باتری های معمولی و خریداری شده از فروشگاه کار می کنند ، نیازی به نگرانی در مورد وصل کردن آنها ندارید.

سوئیچ پرده وای فای LoraTap

کرد اما این تصور اشتباهی می باشد بلکه شما می توانید هر نوع پرده ای را تبدیل به پرده برقی کنید. این مورتور برقی از توانایی بالایی برخودار می باشد به قدری که هر چه وزن پرده شما زیاد باشد فرقی برایش نمی کند و به راحتی باز و بسته می شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ارائه شده با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

همچنین پرده‌های هوشمند می‌توانند به ترموستات هوشمند خانه متصل و علاوه بر نور، طبق دمای خانه نیز باز و بسته شوند. کنترل از طریق ریموت، تلفن و موبایل نیز مانندکنترل سایر تجهیزات در مورد پرده های برقی هم امکان پذیر است. استفاده از چوب پرده برقی هیچ محدودیتی در انتخاب نوع پرده ها ایجاد نمی کند. شما می توانید از انواع پرده های پارچه ای، لوردراپه، بالارو و یا کناررو استفاده نمایید. هیچکدام در این زمینه محدودیتی ندارند و فقط کافی است موتور مناسب را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، VELUX یکی از تنها مارک های دارای سایه هوشمند برای نورگیرها است. سایه های هوشمند آنها برای نورگیرها یک راه حل زیبا برای خانه هوشمند است. در حال حاضر تعداد زیادی سایه و پرده موتوری با کیفیت پایین برای فروش وجود دارد و بسیاری از پرده های به اصطلاح هوشمند هر چیزی نیستند. ما می دانیم که انتخاب راه حل مناسب خانه هوشمند می تواند یک چالش باشد ، بنابراین ما به دنبال بهترین محصولاتی هستیم که می توانید به تنهایی نصب نصب پرده برقی کنید. در زیر ، 15 مورد از بهترین پرده های هوشمند موجود برای خانه خود را خواهید یافت.

افزایش ارزش خانه با استفاده از پرده های مدرن

مطمئنا اگر خصوصیات و مزایای پرده های هوشمند را بدانید علاقه ی شما به این قسمت از خانه ی هوشمندتان چند برابر خواهد. مرکز هوشمند سازی آرات به عنوان مشاور و تامین کننده تمامی محصولات هوشمند سازی اعم از ایرانی و خارجی و تحت هر پروتکلی در کنار شماست. تمام حقوق اين وب‌سايت برای شرکت آداک نیرو صنعت آیسا (خانه هوشمند آیسا) می باشد.

پرده هوشمند شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن-خانه هوشمند آکو

مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . موتور پرده هوشمند هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و این یکی از دلایلی می باشد که باعث شده انقدر در میان مردم محبوب واقع شود. حس فوق العاده ای است که زمانی که وارد خانه می شوید به صورت خودکار پرده ها کنار بروند و یا زمانی که در خارج از خانه هستید از راه دور پرده های خانه خود را کنترل کنید. خانه هوشمند یک فناوری جدید است، با استفاده از این پرده ها در خانه خود می توانید خانه خود را به مبلغ بیشتری بفروشید. پوشش پنجره ها نقش بی نظیری در برآوردن این خواسته ها و تبدیل راحتی به یک واقعیت بدست می آورند.

  • مطمئناً لحظاتی در خانه تان پیش آمده که غرق در هیجان تماشای برنامه مورد علاقه تان بوده اید یا هنگام بیدار شدن در صبح دوست داشتید بدون اینکه از تخت خواب تان بلند شوید پرده را باز یا بسته کنید.
  • همراه با سخت افزار بسیار کاربردی و بادوام، Graywind همچنین دارای یک پرده با کیفیت بالا است.
  • با این حال، باید حداقل و حداکثر اندازه را بررسی کنید تا بتوانید مطمئن شوید که اندازه مناسب مورد نیاز شما با ریل پرده امکان پذیر است.
  • این محصول شامل یک ریل 158 اینچی مجهز به سیستم هوشمند است که عملکرد آسان و راحت را ارائه می دهد.
  • می توان آنها را با استفاده از ریموت Pico (موجود در بسته) ، تلفن هوشمند شما (با برنامه Caseta همراه) یا با صدای شما از طریق دستگاه خانه هوشمند کنترل کرد.

در پرده های معمولی به منظور جلوگیری از خروج گیره های غلطکی، در دو سر انتهایی ریل دو عدد گیره نصب می کنند. در نصب پرده برقی کمی متفاوت است و در یک سر ریل موتور برقی و در سر دیگر درایو هرزگرد نصب می شود. به طور کلی برای نصب هر اکسسوری خانه هوشمند نیاز به یک سری مواد اولیه است. در مورد پرده هوشمند هم این قاعده وجود دارد و به تجهیزات اولیه ای نیاز داریم که بسیار مختصر بوده و هزینه چندانی ندارد.

پرده شید برقی

خیلی از کارها با فشردن تنها یک دکمه و به وسیله ریموت امکان پذیر است و در عین حال زیبایی منزل شما را چند برابر خواهد کرد. با استفاده از پرده هوشمند سناریوهای کارآمدی را می توانید طراحی کنید که در این مقاله قسط داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم تا با پرده هوشمند و کارایی آن برای خانه یا محل کار بیشتر آشنا شویم. فناوری کور هوشمند همچنین برخی عناصر کاربردی را به ویژگی های خانه اضافه می کند. تزئینی ترین نوع بین سه پرده هستند زیرا معمولاً در تعدادی رنگ و طرح موجود هستند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی