مینی دوره طراحی بیزینس پلن ساده ترین روش نوشتن طرح تجاری آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرصت | businesset

بیزینس پلن یک پرونده کامل، با تمام جزئیات، از تمام فعالیت‌هایی است که قرار است در کسب و کارتان انجام دهید. نمایه شرکت شما شامل تاریخچه سازمان شما ، محصولات و خدمات قابل ارائه، بازار هدف و مخاطبان ، منابع و …، عواملی که می‌تواند به شما کمک کند تا تجارتتان منحصر به فرد شود. مهم ترین نکته این است که مطمئن شوید ارقام درآمدی شما با دیگر بخش های طرح کسب و کار همانند طرح فروش یا جدول توسعه فن آوری همخوانی دارند. در این بخش تمام روش‌هایی که می‌توانند بودجه کسب وکار شما را تامین کنند یا چیزی به سرمایه کسب و کارتان اضافه کنند بررسی و ثبت می‌شود.

http://dena-blog.irکاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. صورت حساب درآمد با نام صورت سود و زیان (P&L) نیز شناخته می‌شود.

  • هر کسب و کاری با ورود به فضای آنلاین علاقه دارد بهترین بوده و کاربر بیشتری را به سمت خود جذب نماید.
  • اگر شما هم مثل ما یک بُرد شلوغ دارید که روی آن پر است از برنامه‌های ماهانه و هفتگی، به‌خوبی درک می‌کنید که چه می‌گویم.
  • برای مثال، روش های شما برای محصولاتتان مناسب هستند، مشتریانتان تبلیغات شما در رسانه ها را ملاحظه می کنند و ….
  • برای دانستن جزئیات دوره آموزش طرح کسب و کار آکادمی زبدگان همراه باشید.

بعد از بخش‌بندی می‌دانید که بهتر است روی کدام بخش‌ها تمرکز بیشتری داشته باشید و کدام بخش‌ها برایتان مهم نیستند. اما گاهی هم ممکن است شما دو مشتری کاملاً یکسان (اصلاً فکر کنید دوقلو) داشته باشید که به دلایل متفاوت یک محصول یکسان را می‌خرند؛ در این حالت، این دو نفر باید در دو بخش جدا قرار بگیرند. بعد از اینکه پرسوناها را طراحی کردید، وقت آن است که آن‌ها را بخش‌بندی کنید. ببینید، شما به احتمال زیاد بیشتر از 1 مدل خواهید داشت؛ اما سعی کنید این تعداد بیشتر از 5 تا نشود؛ چون جز حواس‌پرتی چیزی عایدتان نمی‌شود. با دانستن چرایی، خیلی راحت می‌توانید بفهمید که چه بخش‌هایی باید مورد بحث قرار بگیرند و چه بخش‌هایی دست‌وپاگیرند و نیازی نیست رویشان وقت بگذاریم.

ماهیت بصری مجله خبری بیزنس راه بنداز مدل کسب و کار باعث می‌شود ارجاع و درک آن برای هر کسی آسان باشد. از وضعیت بازار، مشتریان احتمالی، مشاغل در حال رشد و حتی گرایش‌هایی که در بازار وجود دارد باخبر شوید تا با چشم باز وارد کسب و کارتان شوید. اگر برای راه‌اندازی ایده‌تان به بودجه نیاز دارید، روی این بخش بیزینس پلن متمرکز شوید. می‌توانید کل این بخش را به میزان پولی که نیاز دارید و نحوه برنامه‌ریزی برای استفاده از سرمایه‌ای که قرار است جذب شود اختصاص دهید. این بخش هم می‌تواند یکی از قسمت‌های کلیدی در جذب سرمایه‌گذار یا همکار باشد. درصورتی که بتوانید وجه تمایزتان از سایر شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مشابه را به‌خوبی بیان کنید، توانسته‌اید توضیحات شرکت را به‌خوبی بنویسید.

دیدگاه خود را بیان کنید : لغو پاسخ

اگر با بوم مدل کسب و کار آشنایی داشته باشید می‌دانید که شروع هر کسب و کار، به نقشه راه اولیه نیاز دارد. بیزینس مدل و بیزینس پلن هر دو عناصر کلیدی برای توسعه، رشد و موفقیت یک سازمان و تصمیم‌گیری‌های مهم آن هستند. طرح کسب و کار سندی است که استراتژی سازمان و عملکرد مالی مورد انتظار برای سال‌های آینده را شرح می‌دهد. معمولاً مؤسسات وام‌دهنده، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران باید ثابت کنند که یک کسب و کار برنامه‌ای برای سودآوری دارد.

مدل کسب و کار چیست؟

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی