مینی دوره طراحی بیزینس پلن ساده ترین روش نوشتن طرح تجاری آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرصت | businesset

جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

تعرفه ها و خدمات برنامه چی برای کسب و کار شما

آیا به دنبال راه اندازی یک مجله خبری بیزنس راه بنداز و کار یا توسعه کسب و کار فعلی خود هستید؟ شما به نگارش طرح کسب و کار پیش از اجرای هر کاری نیاز خواهید داشت. تیمی متشکل از بهترین مترجمین و دوبلورها که بهترین دوره های آموزشی و سمینارهای خارجی را با بهترین کیفیت به زبان فارسی دوبله می کند و در اختیار علاقمندان قرار می دهد. مدرس این دوره Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیرعامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات است. مدرس پکیج آموزشی “بیزینس پلن کسب و کار آموزشی”، محمد نیکبخت است. شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها نیازی به این بخش نداشته و از آن رد می‌شوند. خود را جای سرمایه‌گذاران (یا مدیران شرکت، مسئولین وام بانک‌ها و …) که مخاطب اصلی طرح شما هستند، قرار دهید و توضیحات محصول را به زبان ساده و قابل فهم بنویسید.

مینی دوره طراحی بیزینس پلن | ساده ترین روش نوشتن طرح تجاری

هدف اصلی از این بخش این است که ثابت کنید کسب‌وکار شما می‌تواند نیاز بازار را برطرف کند و آینده قابل پیش بینی و با دوامی دارد. با داشتن این پلن می‌توانید فعالیت منسجم و هدفمندی داشته باشید. کلیه اطلاعات مرتبط با انتشار و فروش دوره در اینجا ارائه شده و می توانید از پنل کاربری خود نیز دوره های آموزشی خود را منتشر نمایید. ترازنامه آخرین بخش از طرح مالی است که باید در نوشتن بیزینس پلن لحاظ شود.

سرفصل های دوره آموزش جامع نوشتن بیزینس پلن

استراتژی‌ها، اصولی که باعث کاهش اتلاف انرژی می‌شود، برآورد هزینه‌ها و… همگی در این برنامه جا می‌گیرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدل کسب و کار، یکی از اجزاء اصلی بیزینس پلن است و درواقع هسته اصلی آن به‌حساب می‌آید. یعنی وقتی قرار است برنامه‌ای برای کسب وکارتان بنویسید، حتماً مدل کسب و کار را هم در آن پیش‌بینی خواهید کرد. در این بخش از بیزینس پلن شرح محصولات و یا خدماتی را که کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد، قرار دهید. بیشترین تمرکز در این بخش از بیزینس پلن روی مشکلی و نیازی است که دغدغه شما شده و تلاش بر حل آن دارید. در نتیجه، باید آن را شرح و بسط داده و توضیحات کاملی ارائه دهید.

  • این اظهارات شامل بودجه کلی، نیازهای فعلی و پیش بینی شده مالی، تجزیه و تحلیل بازار و استراتژی بازاریابی شرکت است.
  • یک برنامه مالی در حالت نرمال، باید فروش و درآمد را برای ۱۲ ماه اول‌ پیش‌بینی کند،‌ پس از آن نیز پیش‌بینی سالانه برای ۳ تا ۵ سال باید را داشته باشد.
  • یک راه حل عالی برای دستیابی به مشتریان، روابط عمومی و پوشش رسانه‌ای است.

این اظهارات شامل بودجه کلی، نیازهای فعلی و پیش بینی شده مالی، تجزیه و تحلیل بازار و استراتژی بازاریابی شرکت است. در حالت ایده آل، این طرح به صورت دوره‌ای بررسی و به روز رسانی می‌شود تا ببیند آیا اهداف برآورده شده‌اند یا تغییر یافته‌اند. گاهی اوقات، یک طرح تجاری جدید برای یک کسب و کار قدیمی که تصمیم گرفته است به یک مسیر جدید حرکت کند نیز، ایجاد می‌شود. بیزنس پلن ها اسناد مهمی هستند که قبل از آن که شرکت بتواند خود را اثبات کند و سابقه‌ای پیدا کند برای جذب سرمایه مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها همچنین یک روش خوب برای شرکت‌ها هستند تا بتوانند راه خود را در مسیر اهدف ادامه دهند.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی