میرزایی: استقلال همه بازی‌ها را خوب بازی می‌کند- ویدیو ورزش سه | allescape

Gears of War 4 یک بازی شوتر سوم شخص است، که به صورت گروهی انجام می شود و بازیکنان می توانند با استفاده از سلاح هایی مانند اره برقی، دریل های انفجاری و اسلحه های اتوماتیک در برابر دسته های خشن بیگانگان مبارزه کنند. شما می توانید برای مبارزه با بیگانگان و کمک کردن به نجات بشریت، از دوستان خود کمک بگیرید. تمام پیچیدگی های یک بازی جنگی در Pocket Rumble برداشته شده است و امکان انتخاب یک بازی جنگی را برای تازه کارها آسان تر کرده ترسناکترین اتاق فرار تهران است. این بازی از Neo-Geo Pocket الهام گرفته شده است و از یک سبک گرافیکی پیکسلی مشابه برخوردار بوده که به نظر کاملا شگفت انگیز است. در این بازی شما در نقش یک زندانی قرار می‌گیرید و روزگار سخت خود را یک زندان سربسته می‌گذارنید.

بازی‌های دیتادار

در بازی Prison Architect وظیفه مدیریت و طراحی زندان را برعهده دارید. جایی که باید در پنج مرحله، زندان خود را از صفر بسازید و مواردی همچون ظاهر رئیس، بودجه اولیه و اندازه زمین زندان را مشخص کنید. درکنار بازی SimCity که در ادامه به آن اشاره می‌کنم، الکتروینک آرتز بازی The Sims روی موبایل نیز توانسته نظر مخاطبان و طرفداران مجموعه را به‌خود جلب کند. از طرفی هنوز هم شاهد انتشار به‌روزرسانی‌ها جدید برای جلوگیری از تکراری شدن بازی هستیم. بازی The Sims Mobile ویژگی‌‌های هیجان انگیز گذشته مانند ساخت شخصیت و بهبود ظاهر شخصیت را به نسخه موبایل اورده است.

درست مانند سایر بازی‌های FromSoftware، سختی بازی Sekiro Shadows Die Twice گاهی اوقات می‌تواند غیرقابل تحمل باشد. زمانی که در مقابل یک دشمن سخت قرار می‌گیرید و نمی‌توانید او را شکست دهید، احتمالا از خود بپرسید که چه چیزی را در بازی درست انجام نمی‌دهید. در واقع جواب اینجا است که بازی پر از مکانیک‌های پیچیده بوده که درک آن‌ها به کمی زمان نیاز دارد. یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های PC، بازی Borderlands 2 است که داستان آن در سیاره پاندورا می‌گذرد. این دقیقا یک بازی آخرالزمانی نیست، اما درباره سیاره‌ای است که کم و بیش توسط شرکت‌هایی که به دنبال گشودن منابع و پیدا کردن چیزی به نام Vault هستند، نابود شده است.

  • شاهد دزد درکنار امکان طراحی مسیر دفاعی، شامل ویژگی‌هایی مثل رقابت‌ آنلاین، صندوقچه‌های جادویی، تنوع تله‌های دفاعی و قابلیت چیدمان انواع مسیر دفاعی هم می‌شود.
  • این بازی با هدف از بین بردن پایگاه تیم رقیب، دو تیم پنج نفره را مقابل هم قرار می‌دهد.
  • این بازی نسخه پنجم از مجموعه بازی Grand Theft Auto است که در سال 2013 و به وسیله شرکت بازی سازی راک استار گیمز به انتشار جهانی رسید.
  • محل درآمدزایی گنشین ایمپکت از فروش بسته‌های مختلف است؛ بسته‌هایی که شخصیت‌های اختیاری بازی در آن پیدا می‌شوند.
  • اما برخی دیگر از موانع را نمی‌توانید با این روش از پیش رو بردارید و باید با زدن یک کلیک، آن‌ها را جابه‌جا کنید.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
طبیعتاً با معرفی مدل‌های جدید و تغییرات قیمت گوشی در ایران، این مقاله هم به‌روز خواهد شد. بازی PUBG Mobile، بازی Call of Duty Mobile، بازی Asphalt 9 Legends و حتی بازی Rift برترین بازی‌ های اندرویدی در سال 2022 هستند. کنترل‌های سریع، انیمیشن‌های گاها خشونت‌آمیز، انواع مختلف دشمنان، چالش‌های مبارزه با باس‌ها و انفجار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی جذاب است. طراحی هر سطح به گونه‌ای است که تنها 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد، ولی حالت‌های مختلفی وجود دارند که نه تنها زمان بازی را طولانی‌تر کرده، بلکه آن را جذاب‌تر نیز ساخته‌اند. در این بازی تفاوتی ندارد چه چیزی در نمایشگر برای شما به نمایش درمی‌آید، شما می‌توانید همه چیز را به آتش بکشید.

کپکام پس از وقفه‌ای 11 ساله، توانسته بود با نسخه جدید مورد تعریف و تمجید منتقدان قرار گیرد. طراح این بازی ماساتو کاتو است که تجربه ساخت بازی مشهور Chrono Trigger را در کارنامه دارد. در واقع این اثر به نوعی دنباله معنوی همین بازی است که در سال 1955 برا SNES عرضه شد. در این بازی شاهد داستان پسر جوانی هستیم که در زمان سفر می‌کند تا بتواند جهان را نجات دهد. بازی Chicken Police یک ماجراجویی روایت محور است که با یک سیستم بازجویی پیچیده و یک گیم‌پلی کاراگاه محور برای شما فراهم شده است.

۴۶. This War of Mine

میرزایی: استقلال همه بازی‌ها را خوب بازی می‌کند- ویدیو ورزش سه | allescape

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی