معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس

برای واریز یا برداشت، ابتدا وارد منوی اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه دارایی‌ها یا Assets کلیک کنید و وارد پنل دارایی‌ها شوید. براساس آمار موجود در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات مشتقه در صرافی کوکوین در 24 ساعت گذشته (در فوریه ۲۰۲۲) در حدود 3 میلیارد دلار است. این صرافی از لحاظ حجم معاملات مشتقه در جایگاه سیزدهم قرار دارد. یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین مباحثی که در بازار رمزارزها در میان کاربران ایرانی وجود دارد، پیدا کردن یک صرافی مناسب است.

ارز دیجیتال کوکوین(Kucoin)

در ادامه راهنمای گام به گام در مورد صرافی KuCoin و همچنین اطلاعاتی در مورد برخی از مهمترین نکات هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال ارائه شده exchange کوکوین است. همچنین، می‌توانید از طریق گزینه پایین صفحه، گزینه Online chat برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی کوکوین را انتخاب کنید. پس از انجام موفقیت آمیز موارد بالا، مقدار ریالی رمزارز فروخته شده، به حساب بانکی یا کیف‌پول ریالی شما ارسال خواهد شد.

  • سرمایه گذارانی که قصد ترید و خرید و فروش در صرافی KuCoin دارند پیش از هرکاری باید برای ثبت نام و عضویت در صرافی اقدام کنند.
  • این رمز عبور علاوه بر اطلاعات ورود به سیستم معمولی کاربران است و برای انجام معاملات یا برداشت دارایی لازم است.
  • 🚨در چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره این صرافی گفته شده که برداشت از این صرافی متوقف شده و عده‌ای را درباره آینده این صرافی نگران کرده.
  • این گزینه نیز شبیه گزینه قبلی میباشد با این تفاوت که کوپنی که دریافت میکنید برای استفاده از بازار فیوچرز میباشد.
  • من تو صرافی کوکوین پسورد تریدینگ خودم رو فراموش کردم برای بازیابی رمز ناچارام احراز هویت کنم و این کار رو انجام دادم اما همش بهم میگن درخواستتون رد شده ولی دلیلش رو عنوان نمیکنن.

کوکوین بلافاصله به این حمله پاسخ داد و بخش زیادی از وجوه دزدیده‌شده را بازیابی کرد و مابقی مبلغ هم تحت بیمه‌نامه این صرافی قرار گرفت. در بایننس، کارمزد برداشت ارز فیات بسته به ارز و روش برداشت متفاوت است. برای اطلاع از کارمزد ارز خاص خود، به این لینک مراجعه کنید. کارمزد برداشت هر ارز دیجیتال در بایننس نیز متفاوت است که برای اطلاع از آن، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. از نوار بالای صفحه وبسایت کوکوین، گزینه ی Assests (دارایی ها) را انتخاب میکنم. به صفحه ی اصلی وبسایت کوکوین KuCoin میروم و از نوار بالای صفحه، گزینه ی Sign up را پیدا میکنم.

امکان احراز هویت با مدارک ایرانی در این صرافی وجود نداره اما برای رفع مسدودی میتونید ارسال کنید. توجه داشته باشید که باید از بخش پشتیبانی، تیکت و فرم مربوطه را پر کنید. در حال حاضر صرافی کوکوین محدودیتی برای فعالیت ایرانیان نداره و میشه با آی پی ایران هم در اون فعالیت کرد. ایرانی ها در کوکوین نمیتونن احراز هویت کنن و باید بدون احراز هویت فعالیت کنید. برای ورود به بخش فیوچرز صرافی کوکوین در صفحه اصلی سایت روی Derivatives و سپس Futures Classic کلیک کنید تا وارد بخش معاملات فیوچرز صرافی شوید. حالا باید آخرین مرحله از برداشت وجه از صرافی کوکوین را انجام دهیم.

آموزش چگونگی واریز و برداشت ارزهای دیجیتال صرافی کوکوین

معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس حالا آدرس ولتی که برای دریافت ترون یا TRX ساختیم ایجاد شده است. خب آدرس را کپی کرده و دوباره به صفحه‌ی سایت نوبیتکس باز گردید تا ترون خریده شده را به کیف پول ساخته شده در صرافی خارجی کوکوین انتقال دهید. خب حالا Login Password و Google Verification و همینطور Trading Password را تنظیم و ثبت کردیم. اما همانطور که گفتیم مشکلی برای فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین، در حال حاضر وجود ندارد.

  • جالب است بدانید که این صرافی برخلاف بایننس به احراز هویت نیازی ندارد؛ اما برای فعالیت در آن باید از آی پی ثابت غیرایرانی استفاده کرد.
  • هم اکنون حساب شما شارژ شده و شما آماده انجام معامله هستید.
  • به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاملات آلت کوین یا متنوع ساختن سبد سهام، است.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی