مشخصات، قیمت و خرید کلاهک دودکش دو جداره فروشگاه اینترنتی دیجی مک

کلاهک دودکش می تواند از ورود جریان های پایین به خانه جلوگیری کند. به خصوص در مناطق بادخیز، کلاهک دودکش می تواند برای کمک به کارآمدتر کردن انرژی خانه بسیار مفید باشد. از ورود هوای سرد به خانه های مجهز به کلاهک دودکش جلوگیری می شود. بسیاری از خانه‌ها در تراس، بالکن یا حیاط از باربیکیو جهت پخت انواع خوراک و کباب بهره خواهند برد.

دودکش صنعتی

کلاهک گِرد را نیز دقیقاً می‌توان از ورق‌هایی با ضخامت ورق کلاهک چهارگوش بصورت سفارشی تولید نمود. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم تهویه هوا با استانداردهای لازم نهادهای سازمانی آشنا بوده و با مرغوب‌ترین متریال موجود در کور اقدام به تولید محصولات خواهد نمود. انواع کلاهک پره ای با توجه به محیط اطراف انتخاب و نصب می شود مثلا اگر چهار طرف آن آزاد باشد از کلاهکی استفاده می شود که چهار طرف آن آزاد باشد. کلاهک ژاپنی بزرگتر از سایز استاندارد باشد نبتوان از ورق با ضخامت بالاتر تیز استفاده کرد.

کلاهک دودکش شومینه

در روزهای بادی که باد مانع خروج دود از دودکش می‌شود، هوا از راه خروجی‌ های پایینی کلاهک اچ خارج می‌شود. این محصول به دو صورت همپوشانی و فلنچی بر روی نقطه ی انتهایی کانال اصلی دودکش نصب می شود. جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع یک و نیم متری از کف یا سطح بام الزامی است تا عملیات مکش دود با تمام ظرفیت انجام شود.

مشخصات، قیمت و خرید کلاهک دودکش دو جداره فروشگاه اینترنتی دیجی مک

بدین‌ترتیب علاوه بر حفاظت از ورود هرگونه شی و جاندار خارجی به مسیر دودکش و سیستم هوارسانی به جابجایی هوا نیز کمک خرید کلاهک دودکش خواهد کرد. دودکش آهنی یا گالوانیزه در بین عموم مردم با نام لوله بخاری معروف است. بیشترین استفاده از این نوع دودکش به صورت روکار و جهت اتصال انتهای بخاری به سیستم خروجی گاز به دودکش اصلی ساختمان خواهد بود. جنس بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی، سطح صیقلی و بادوام دودکش گالوانیزه به خروج هر چه بیشتر و بهتر گازها کمک خواهد نمود.

  • هر چیزی کمتر در کمترین زمان در اثر آب و هوا فرسوده و نشتی خواهد داشت.
  • ارتفاع استاندارد برای ساخت کلاهک در هر ابعاد ، به میزان ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد، که بنا به سفارش مشتریان قابل افزایش یا کاهش سایز می باشند .
  • استانداردهای خروج آلاینده‌ها از محیط را به خوبی فراهم می‌کند.
  • انتهای رایزر لوله های دودکش در پشت بام به دلیل نفوذ باد، آب باران و برف، گرد و خاک و حتی لانه ساختن پرندگان تحت تاثیر منفی قرار دارد.
  • در این رابطه از دو نوع ورق استیل باعیار ۳۰۴ و ۳۱۶ برای ساخت آن استفاده می گردد.
یکطرفه ، دوطرفه، سه طرفه، چهارطرفه، چندوجهی، قناس یا فارسی بر، L شکل وکلاهک کلبه ای گرد. تقسیم شده و هر کدام از آن‌ها بنا به دلیل خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه به انواع مختلف دودکش و تجهیزات تکمیل‌کننده آن در سیستم خروجی گازها بیشتر اشاره خواهیم کرد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی