لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین روزنامه رسالت روزنامه رسالت | allescape

جالب است که بدانید این سناریو بر اساس یک رویداد واقعی نوشته شده. در سال 1962 سه دوست شب قبل از اعدامشان از مخوف‌ترین زندان تاریخ فرار می­‌کنند و تا امروز هیچ خبری از آنها نشده. گروگان هم یک سناریو با فعالیت بدنی بسیار بالا است که شما و تیم ۴ تا ۸ نفره باید یک عملیات تعقیب و گریز انجام دهید و یک گروگان را آزاد کنید؛ در عین حال باید از دشمن هم فرار کنید. هر روز از ساعت 4 عصر تا 12 شب یکسره مشغول فعالیت هستند و 3 اتاق با 3 تا سناریوی مختلف دارند.

  • این مجموعه در کنار اتاق فرار پنهان شده در سایه، اتاق فرار قرارداد را نیز دارد که در واقع ادامه داستان اتاق فرار اول است.
  • این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد.
  • این بازی با دکور جذاب و خیره کننده ای که دارد، می تواند هر فردی که عاشق از این سبک بازی های اتاق فرار را مجذوب خودش بکند.
  • امیداوریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید از این لیست نسبت به علاقه خود بهترین را انتخاب کنید.
  • در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در تعرفه طراحی سایت اتاق فرار جریانه.
  • مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.
لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین روزنامه رسالت روزنامه رسالت | allescape

مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. مدت‌زمان بازی در اسکیپ روم اسکیپ لند ۷۰ دقیقه و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۶ بازیکن است. محدوده سنی افراد شرکت‌کننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند. محدوده سنی آن‌ها هم از ۱۸ سال به بالا و تعداد نفرات این بازی ۴ تا ۷ نفر است. این مجموعه مساحتی در حدود ۱۷۰ متر دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود عکاسی تخصصی، سرویس بهداشتی، پارکبان، نمازخانه و راهنما اشاره کرد.

۲۵. اپیک اسکیپ | فرار از فروشگاهی جهنمی

اتاق فرار ناگفته، تنها اتاق فرار این مجموعه است که تم کارآگاهی، ترسناک و مرموز دارد و برای حل معماها ۹۰ دقیقه وقت دارید. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت.

در اتاق فرار گمشدگان شما در جزیره‌ای رمزآلود سقوط کرده‌اید و تنها یک ساعت فرصت دارید تا قبل از انفجار بمب با چالش‌های عجیب جزیره دست‌وپنجه نرم کنید و از آن فرار کنید. اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید. آقایان و بانوان مخاطبان این بازی‌اند و مدت‌زمان اتاق فرار آی اسکیپ ۷۵ دقیقه است. وقتی که درِ خانه را می‌زنید، پس از دقایقی درِ خانه به‌صورت عجیبی باز می‌شود؛ اما شما صاحب خانه را نمی‌بینید و آن چیزی که خواهید دید گم‌شدن عروسک آنابل از جعبه مقدس است. حالا شما فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید عروسک را پیدا کنید و در جعبه بگذارید.

اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است.

دسته‌ها

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی