لوله فلکسیبل نمره 13 فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته و دیجیتال

لوله فلکسیبل نمره 13 فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته و دیجیتال

در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات لازم جهت خرید لوله خرطومی در سایزهای مختلف تا انتهای این مقاله با سایت تهویه سان همراه باشید. به این لوله خرطومی ها لوله خرطومی نرم تابلویی و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز لوله فلکسی می گویند. لوله خرطومی فلکسیبل شیلدار از جنس فلز و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی باشد. از آنجا که برق یک نیاز مشترک و اجتناب‌ناپذیر برای زندگی شده‌است، بنابراین برای استفاده از برق در ساختمان‌‎ها نیازمند کابل‌کشی و سیم‌کشی هستیم.

همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. لوله‌های فلکسی بل ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که سبب شده یکی از پر کاربردترین ابزار در صنعت برق تبدیل شوند. این لوله‌ها دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و همچنین انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارند. همچنین به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر کشش زیاد و چرخش زیاد به خصوص در هنگام نصب مقاوم باشند. لوله‌های فلکسی بل در برابر نور خورشید مقاوم هستند و در برابر اشعه خورشید از سیم‌ها و کابل‌ها محافظت می‌کنند. یکی از خواص جالب این لوله‌ها مقاومت و طول عمر بالا در محیط‌های خاص مانند محیط‌های اسیدی و قلیایی است.

  • مقاومت در برابر ضربه، فشار ناشی از لوله کشی و کابل کشی در مسافت های طولانی.
  • همانطور که می دانید زندگی امروزه بشر با جریان الکتریکی و برق دارای پیوندی ناگسستنی می باشد، برق جزو نیازهای ضروری زندگی بشر بوده و اهمیت وجود آن را نمی توان نادیده گرفت.
  • جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
  • مقطع لوله فلکسی گرد است و یکی از تجهیزات مورد نیاز در نصب دوربین مداربسته محسوب می شود.

لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است. تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است. استفاده به شکل توکار و روکار موجب تنوع متریال و محل استفاده لوله فلکسیبل شده است. استفاده از لوله خرطومی به‌عنوان رابط اصلی بین دو سمت مسیر هوارسانی در شبکه تهویه هوا امری مرسوم و مهم است. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی با اهمیت به‌کارگیری لوله فلکسیبل در صنعت هوارسانی خواهیم بود.

این محصول، در رنگ های متنوعی نظیر مشکی،قرمز،سفید و طوسی تولید می شود. اگر کانالی با طول عمر بالا و روکشی درجه یک می‌خواهید، در انتخاب خود شک نکنید. انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است.

لوله فلکسی روکش دار فلزی سایز 25

با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد. هر کدام از این لوله‌ها با توجه به شرایط و ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی خاص خود ممکن است در شرایط مختلفی استفاده شوند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

داکت نیم گرد زمینی 12*50 دانوب چسبدار کف خواب

قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد. بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و … بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. پی وی سی ماده‌ای است که در برابر نورخوشید و رطوبت می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد، بنابراین این لوله عمدتا برای محافظت سیم و کابل شبکه در محیط‌های مرطوب یا محیط‌های باز است. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

تولید کننده لوله گالوانیزه برق-لوله فولادی برق- قیمت لوله گالوانیزه

لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس فلز و روکش شیلددار و روکش پلاستیک بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی جلوگیری کند. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود. برای استفاده از این لوله‌ها نیز مانند سایر لوله‌های و ابزارهای صنعتی باید به نکات و فاکتورهایی توجه شود. برای عبور کابل و سیم‌ها از داخل لوله فلکسی لازم است که از سیم‌های فنری پلاستیکی استفاده شود.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی