قیمت گوشی شیائومی Redmi k50 gaming ظرفیت 256گیگ رم 12

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تلکام دی و خرید گوشی های شیائومی یا دیگر کالای دیجیتال با تلکام ردمی کی ۵۰ گیمینگ همراه باشید. مدل K50 اولترا همان‌طور که قبل‌تر گفته‌ایم در رنگ‌های مشکی، آبی روشن ونقره‌ای-خاکستری عرضه می‌شود؛ همچنین یک نسخه ویژه AMG با رنگ خاکستری تیره با رگه‌های سبز دارد. در سوی دیگر، گوشی K50 پرو با رنگ‌های سبز، خاکستری، آبی و یک نسخه مشکی خاص عرضه خواهد شد. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند.

  • رفرش ریت به عنوان یک مولفه ضروری گوشی‌های گیمینگ، نرخ 120 هرتزی در صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming دارد.
  • یکی از مهم‌ترین عناصر در اینکه بازی مد نظر شما با کیفیت بالایی اجرا شود، GPU یا پردازنده گرافیکیست که در تراشه تعبیه شده و وظیفه تحلیل داده‌ها را بر عهده دارد.
  • سرعتی که این شارژر به ارمغان می‌آورد، می‌تواند در عرض 17 دقیقه صد در صد ظرفیت باتری را پر کند.
  • قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی می‌تواند توجیه مناسبی برای خرید Redmi K50 Gaming باشد.

کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

◄ برند ومدل گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

بنابراین نوع پردازنده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا پردازنده بهتری را برای نسخه‌های جدید خود انتخاب کنند. در واقع پیکربندی سخت‌افزاری قدرتمند است که باعث می‌شود رابط کاربری پیچیده گوشی به شکلی بسیار روان اجرا شود. نمایشگر رنگ‌های باطراوت و خیره‌کننده‌ای داشته و رزولوشن تصویر در آن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل است. شیائومی اعلام کرده که دلتا E نمایشگر این گوشی حدود ۰.۳۸ است و به همین دلیل هم رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید.

محصولات شیائومی و سری K خط تولید ردمی، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و با توجه به قیمت و قدرت بی‌نظیرش، این محبوبیت کاملاً منطقی و طبیعیست. اگر ردمی k50 را با هم قیمت‌های خودش مقایسه کنید، به سادگی متوجه ارزش خرید بالای آن می‌شوید. در واقع این مدل یک پکیج عالی برای گیمرهاست و در همه زمینه‌ها عالی عمل کرده است و با توجه به قیمت گوشی k50 شیائومی بعیدست در گزینه‌های خرید شما جا نداشته باشد.

شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره. گوشی k50 شیائومی در چهار رنگ آبی، مشکی، طوسی و سبز عرضه شده و تنوع رنگی مناسبی دارد.

نمایشگر بکار رفته در این گوشی از نوع OLED است که دارای سایز 6.67 اینچ می باشد. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس که جزو بهترین محافظان نمایشگرها محسوب می شود، نیز مسئول حفاظت از نمایشگر این دستگاه را برعهده دارد. همینطور اگر بخواهیم آن را با گوشی Mate X2 نیز در یک نگاه مقایسه کنیم از لحاظ باطری، باطری گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming با 4700 میلی آمپر، حدودا 200 میلی آمپر بیشتر از باطری گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming ظرفیت داره. از لحاظ صفحه نمایش هم اندازه صفحه نمایش گوشی Mate X2 تقریبا 8 اینچ است که حدودا 1.33 اینچ بزرگتر از گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming است و اختلاف کمی زیاد است.

برنامه منحصر به فرد Game Turbo امکانات متعددی را برای گیمرهای موبایل به ارمغان می‌آورد. این Toolbox به شما اجازه می‌دهد که تجربه‌های گیمینگ خود را سفارشی‌سازی کنید. شیائومی یه باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه.

قاب گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 مدل ژله ای شفاف

قیمت گوشی شیائومی Redmi k50 gaming ظرفیت 256گیگ رم 12

محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند. در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد.

جدول مشخصات فنی نمایشگر Redmi K50 Ultra

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی