قیمت و خرید چرخ خیاطی خانگی و صنعتی نو و دست‌دوم در شیپور

این وسیله یکی از مهمترین لوازمی است که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد. قیمت این چرخ خیاطی خانگی نسبت به سایر مدل‌ها مناسب بوده و به‌صرفه می‌باشد. مجموع انواع دوخت این چرخ خیاطی به‌صورت ترکیبی تا 44 طرح و طرح‌های جداگانه به 30 طرح می‌رسد. گفتنی است، پدال این محصول الکترونیکی بوده و دارای سرعت کم و زیاد می‌باشد و موجب می‌شود کار با دستگاه برایتان آسان گردد. در این قسمت دفترچه راهنمای فارسی انواع چرخ خیاطی برای کاربران محترم قرار داده شده است.

چرخ خیاطی گلدوزی مارشال مدل 825S

یکی دیگر از تقاوت های میان چرخ خیاطی صنعتی با خانگی نوع سایت اصیل بخرید سوزن آن است. در چرخ صنعتی سوزن دوخت گرد بوده و بوسیله پیچ مغزی سرآلنی نصب می شود، اما در چرخ خانگی از نوع سوزنی که یک طرف آن تخت باشد استفاده می شود. با دارا بودن پایه های نازک و افقی این امکان را به پارچه می دهد تا از اطراف و زیر پایه عبور کند. این نوع چرخ برای دوخت تکه های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت کفش دوزی، دوخت زین اسب و یا حتی سر دست پیراهن مردانه مناسب می باشد. چرخ خیاطی جانتک مدل K7500 یکی از بهترین انتخاب ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است. این چرخ خیاطی به دلیل قیمت مناسب و امکانات زیاد انتخاب مناسبی هم برای خیاط های مبتدی و هم حرفه‌ای خواهد بود.

  • یکی دیگر از تقاوت های میان چرخ خیاطی صنعتی با خانگی نوع سوزن آن است.
  • سرعت دور موتور در این چرخ خیاطی ۸۶۰ دوخت در دقیقه است که به دوخت و دوز سرعت بالایی میبخشد و شما می‌توانید الگوی یک لباس مجلسی را در سریع ترین زمان بدوزید.
  • دومین مشخصه، سرعت دوخت چرخ خیاطی می باشد که در انواع صنعتی بسیار بیشتر از چرخ های خیاطی خانگی است.
  • پارچه های ضخیم رو هم میدوزه، خریدش رو به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم.
  • برای راحتی هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز، فروشگاه 20 بافت امکان خرید آنلاین چرخ خیاطی خانگی و صنعتی از برندهای مختلف از جمله کاچیران، ژانومه، زوجی، مارشال و…

قیمت و خرید چرخ خیاطی خانگی و صنعتی نو و دست‌دوم در شیپور

به عنوان مثال تمام سردوزی های یک تولیدی توسط یک نفر که متخصص سردوزی و کار با چرخ خیاطی سردوز است، صورت می گیرد. این مسئله به خاطر حجم بسیار زیاد تولید لباس و کارهای دوخت و دوز است و با این کار سرعت انجام کارها به شدت بالا می رود. به همین منظور در بخش صنعتی برای هر کاربرد خاص، یک چرخ خیاطی طراحی شده است و هر چرخ خیاطی می تواند برای ساعت های متمادی و در تعداد بالا یک کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. چرخ خیاطی صنعتی فقط برای یک ویژگی منحصر بفرد طراحی و ساخته شده است. این چرخ ها به صورت تک کاره یک نوع دوخت خاص را اجرا می کنند؛ راسته دوزی، زیگراگ و یا دوخت جا دکمه از سری کارآیی های این نوع چرخ ها می باشد. در صورتیکه چرخ خیاطی خانگی قابلیت آن را دارد که چندین مدل نوع دوخت ساده و یا انواع گلدوزی را اجرا کند.

امکان دوخت جا دکمه در ۴ مرحله، همچنین دوخت دکمه، نصب پایه سردوز و قیطان دوزی از دیگر قابلیت های این مدل میباشد. شکل طراحی این دستگاه امکان دوخت نقاط لوله ای شکل مانند آستین پیراهن را به کاربر میدهد. منظور از چرخ خیاطی خانگی، چرخ‌های هستند که کار کردن با آنها آسان است، برای دوخت و دوزهای ضروری، انجام کار مزون های کوچک و حتی برای جهیزیه دادن هم مناسب هستند. این چرخ‌ها تنوع دوخت بالا، امکانات جالبی مانند سوزن نخ کن خودکار، دوخت جادکمه، وزن سبک و حمل و نقل آسان بسیار آسانی دارند و کار کردن با آنها پیچیدگی خاصی ندارد. فروشگاه اینترنتی دوختنیها با هدف تامین نیاز هنرمندان در رشته های مختلف خیاطی در سال 1398 شروع به فعالیت کرده است.

چرخ خیاطی کاچیران سفید مدل نیولایف4084-S با گارانتی کاچیران

همچنین، استفاده از بدنه آلومینیومی سبک و مستحکم کار شما را راحت‌تر کرده و دوام محصول را نیز افزایش می‌دهد. گفتنی است شرکت‌های دیگری مانند مارشال ، برادر و… نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما این دو کمپانی از بهترین و قدیمی‌ترین تولید کننده‌های چرخ خیاطی بوده و طرفداران زیادی هم در ایران دارند. چرخ‌های خانگی و مناسب افراد مبتدی، طوری طراحی شده‌اند که در مقایسه با چرخ های حرفه‌ای و صنعتی سر و صدای کمتری دارند و مناسب استفاده در خانه‌های کوچک آپارتمانی امروزی هستند. طراحی و دوخت لباس یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که یک خانم هنرمند می‌تواند انجام دهد؛ مخصوصاً اگر این کار با کسب درآمد نیز همراه باشد. ولی ممکن است در اوایل مسیر نتوانید مانند یک حرفه‌ای از چرخ ‌های خیاطی پیشرفته استفاده کنید یا حتی کار کردن با آنها برایتان دشوار باشد. برخی از چرخ‌های خیاطی به بخش روغن‌کاری خودکار مجهز هستند و شما مجبور به روغن زدن دستی نیستید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی