قیمت ساخت و اجرای سقف کاذب، تخمین هزینه ساخت و اجرای سقف کاذب در سال ۱۴۰۱ سنجاق

طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارائه خواهیم داد که با تمام استانداردها در دنیا مطابقت خواهد داشت . نصب سقف کاذب یا همان اجرای سقف کاذبیکی از شاخه‌های دکوراسیون داخلی است که برای پوشش سقف اصلی استفاده می‌شود. در ادامه این محتوا شما را با عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب، مزایا و انواع نصب سقف کاذب آشنا می‌کنیم. انتخاب نوع مصالح و طرح سقف کاذب آشپزخانه باید با توجه به شرایط محیط همچون میزان رطوبت و نیز معماری فضا صورت پذیرد.

قیمت ساخت و اجرای سقف کاذب، تخمین هزینه ساخت و اجرای سقف کاذب در سال ۱۴۰۱ سنجاق زمانی که امکان آویز گیری وجود نداشته باشد، از سقف کاذب خود ایستای کناف استفاده می شود. از نظر مورد مصرف و نوع ساختار، این نوع سقف کاذب مشابه دیوار جدا کننده کناف است که البته به صورت افقی اجرا می شود. سقف کاذب خود ایستا بیشتر در فضاهایی که عرض آن ها کمتر از 3 متر بوده و حجم تأسیسات بسیار بالا است نظیر راهروهای هتل ها و بیمارستان ها و فضاهایی از این دست کاربرد دارد. استفاده از الیاف فایبرگلاس در روکش گچی سطح صفحات کناف این مدل، باعث ایجاد خاصیت ضد آتش سوزی در آن شده است. برای شناسایی این نمونه از صفحه کناف کافیست به مهر قرمزی که پشت صفحه آنها حک شده دقت کنید.

• اگر گوشه ای دارید که از دیوارتان بیرون می‌رود، نبشی آن دیوار را ۱.۵ سانتی متر طولانی تر از اندازه گیری‌های خود ببرید. کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است. بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم. این کار در سریع ترین زمان ممکن در حد یک روز برای یک خانه با متراژ ۱۰۰ متر اجرا می شود.

سقف کاذب آکوستیک

توجه کنید که با اعداد این مثال، طول آنها برابر با ۱.۲ متر باید برش داده شود. • همچنان که سیم‌ها را اضافه می‌کنید‌‌، مطمئن شوید که رانرهای شما مسطح و صاف هستند تا سقف کاذب نهایی کج نشود. آویز‌ها را به پیچ چشمی متصل کنید و سپری‌ها را از آویزها آویزان کنید. برای این کار، از یک قطعه سیم ۲۰-۲۵ سانتی متری می‌توانید به عنوان آویز استفاده کنید.

این سقف ها وزن بسیار کمی داشته و از تنوع بالایی در شکل ، رنگ و طرح برخوردار می باشند. علاوه بر این، قابلیت شست و شو نیز داشته و از این رو، گزینه مناسبی برای اجرا در سرویس های بهداشتی ، حمام و آشپزخانه محسوب می گردند. اجرا سقف کاذب پی وی سی در اماکن تجاری و سالن های اجتماع نیز قابل انجام است. زیبایی فضای حمام و سرویس های بهداشتی می توان از سقف آسمان که در واقع نوعی سقف كاذب طلقی محسوب می گردد استفاده نمود. علاوه بر این، می توان سقف کاذب دستشویی را به صورت چوبی نیز اجرا کرد. این نوع از سقف كاذب دستشويي نیز باید در برابر رطوبت مقاوم باشد.

نحوه اجرای سقف کاذب چطوره؟

هر قطعه سیم از یک سمت از داخل چشمی عبور می‌کند و از سمت دیگر از داخل سوراخ‌های سپری رد می‌شود. از یک ریسمان استفاده کنید تا به اندازه‌ی طول پانل ها، علامت گذاری کنید. فرض کنید پانل‌ها ۱.۲ در ۰.۶ متر باشند، در این صورت باید هر ۱.۲ متر از طول اتاق، یک علامت بر روی دیوارها بگذارید و دو طرف این علامت‌ها را با یک قطعه ریسمان محکم به یکدیگر ببندید.

چشم انداز این شرکت رهبری بازار در زمینه تامین کلیه کالاهای صنعت دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز ترین طرح ها می باشد . از مزیت سیستم کناف دسترسی آسان به تاسیسات است که در صورت ترکیدن لوله ها ، به راحتی قسمت آسیب دیده جدا می شود و بعد از تعمیرات دوباره قیمت سقف کاذب نصب میگردد. همچنین میتوان به قابلیت برش و فرمگیری این ورق های پیش ساخته اشاره نمود که امکان اجرای فرم های دکوراتیو را برای آن محیا کرده است. علاوه بر جنبه ی زیبایی ، از دیگر ویژگی های این ورق های گچی پیش ساخته ، وزن پایین و عایق بودن آن است. کاهش بار مرده ی ساختمان باعث می شود تا تاثیر نیروی زلزله روی ساختمان کمتر شود.علاوه بر سبکی نحوه ی اتصال ورق های کناف به گونه ایست که تاثیر نیروی زلزله را کم میکند.

  • • همچنان که سیم‌ها را اضافه می‌کنید‌‌، مطمئن شوید که رانرهای شما مسطح و صاف هستند تا سقف کاذب نهایی کج نشود.
  • هر قطعه سیم از یک سمت از داخل چشمی عبور می‌کند و از سمت دیگر از داخل سوراخ‌های سپری رد می‌شود.
  • اجرا در محیط های بزرگ می بایست از موارد اعلام و اطفای حریق نیز استفاده کرد.

قیمت سقف کاذب بر اساس نحوه خرید، معمولا در نمایندگی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده، قیمت سقف کاذب به مراتب کمتر از مغازه‌ها است. کار اصلی سقف کاذب ایجاد پوششی برای لوله‌ها و سیم‌کشی‌های تعبیه شده در زیر سقف اصلی است. سقف گریلیوم را می توان به تنهایی و یا ترکیب با دیگر سقف های کاذب اجرا نمود.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی