قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد ، تعویض یا اضافه کردن ضمیمه می تواند ظرفیت بالابری ایمنی کامیون لیفتراک را کاهش دهد (پایین را نیز ببینید). کامیون های همه کاره
فناوری همه کاره (مانند چرخ های Mecanum) می تواند به یک کامیون لیفتراک اجازه دهد به جلو ، مورب و جانبی یا از هر جهت بر روی یک سطح حرکت کند. سیستم چرخ همه کاره قادر به چرخاندن کامیون 360 درجه در ردپای خود و یا خاموش کردن ساید بای ساید و بدون چرخاندن کابین کامیون است. این لیفتراک در سریال های تلویزیونی با نام ‘Mythbusters’ نیز ظاهر شده است. اینها برخلاف اکثر کامیون های بالابر ، فرمان جلو و یک کامیون VNA ترکیبی (راهرو بسیار باریک) هستند که به گونه ای طراحی شده اند که قادر به بارگیری تریلرها و قرار دادن بار در دنده های راه راه باریک باشند.

سیستم انتقال قدرت (گیربکس)

فروش انواع قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و دپارتمان مجهز تعمیر و نگهداری لیفتراک از دیگر فعالیت های شرکت تاپکولیفت به شمار می رود. خرابی سوزن انژکتور لیفتراک به عنوان قسمت مهمی از قطعه انژکتور می تواند باعث ایجاد لرزش، ضربه و صدا در لیفتراک شود چرا که فرآیند احتراق در موتور به درستی انجام نمی شود. همچنین ممکن است هنگام فشردن بیشتر پدال گاز، لیفتراک شتاب و عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد.

پمپ گازوئیل لیفتراک کوماتسو

در صورت نگهداری صحیح و سرویس به موقع ، این ماشین می تواند عمر بسیار خوبی داشته باشد. قطعاتی که برای ماشین مورد استفاده قرار می گیرد باید کیفیت بالایی داشته باشد. لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو از انواع قطعات پر طرفدار است که دارای سطح کیفی بسیار بالایی بوده و مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. شرکت کوماتسو ، لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را در انواع مختلف به تولید رسانده و در کشور های مختلف از طریق نمایندگی ها ، عرضه ی محصولات انجام می گیرد. در ساخت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو از متریال با کیفیت استفاده شده است.

  • در نتیجه ، طراحان موتور به این نتیجه رسیده اند که دیزل ها از هر موتور بنزینی با اندازه نسبتاً قابل توجهی توان بیشتری دارند و گشتاور بیشتری دارند.
  • آنها در درجه اول بسته به فشار اعمال شده توسط سیال در مونتاژ انتقال ، از هیدرولیک برای انتخاب چرخ دنده ها استفاده می کنند.
  • یکی از جدیدترین تلاشها برای تهیه گیربکس برای دوچرخه ها ، 18 سرعته پینیون P1.18 است.
  • اتومبیل های مدرن معمولاً قدرت بیش از وزن را مطلوب می کنند و معمولاً موتورهایی با آب خنک دارند.

آنها مقرون به صرفه هستند و آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند که می تواند برای اپراتورها و سایر افراد در محل کار مضر باشد. موتور که قسمت اصلی و تولید کننده نیروی لیفتراک است ، انرژی حرارتی حاصل از احتراق داخل سیلندر را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و نیروی مکانیکی باعث کار و حرکت می‌شود. منشاء كليه حرکات پمپ ها از جمله پمپ های هیدرولیک و هیدرو دینامیک و فرمان نیز از موتور می باشد . سیلندر اصلی ترمز لیفتراک دارای بطری های روغن برای ذخیره روغن ترمز در بالاست ، برخی با لوله های روغن و در زیر آن پیستون هایی در سیلندر وجود دارد. لیفتراک تجهیزاتی واقعا سنگین در انبار است و اگر قطعات سیستم ترمز لیفتراک و قطعات سوخت لیفتراک شما خرابی داشته باشند برای راننده و تمام افرادی که در اطراف او کار می کنند خطرناک خواهد بود.

اشتعال پذیری سوخت باعث می شود که استرس دچار ترک خوردگی شود و علت احتمالی خرابی فاجعه بار باشد. گذشته از موارد اضطراری ، پلاستیک HDPE برای ذخیره کوتاه مدت دیزل و بنزین مناسب است. در ایالات متحده آمریکا ، مخازن آزمایشگاه های Underwriters (UL 142) مورد تأیید حداقل یک طراحی در نظر گرفته می شوند. شیرهای کنترل
موتورهای احتراق مداوم – و همچنین موتورهای پیستون – معمولاً دارای دریچه هایی هستند که برای شروع سوخت و یا هوا در هنگام شروع و خاموش شدن ، بستن و نزدیکی دارند.

پمپ تغذیه سوخت لیفتراک ایسوزو مدل Isuzu 6BG1,6BB1,C240PKG

قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی