طراحی و تدوین بیزینس پلن بیزینس پلن اختصاصی بیزینس پلن شرکتی طراحی بیزنس پلن | businesset

یک طرح کسب و کار باید از طریق راهنمایی، در طول فرآیند راه اندازی کسب و کار به شما خدمت کند. بیزینس پلن هم یک فایل هست، شامل تمام اطلاعاتی که به بیزینس شما مربوطه. اگر اول کار بیزینس پلنتون رو دربیارید هم نقاط ضعفتون مشخص میشه، هم شانس این رو دارید که سرمایه‌گذار جذب کنید. خب، این هم توضیح بوم مدل کسب وکار؛ به نظرم بهتر است دیگر وارد بخش مثال با یک مطالعه موردی شویم. اگر کسب و کار کوچکی دارید و به دنبال جذب سرمایه هستید، این بخش اصلی‌ترین دلیل داشتن مدل کسب‌وکار برای شماست.

همچنین می توانید با نمایش تصاویر با کیفیت و ذکر دقیق ویژگی و جزئیات تمامی افراد را کسب و کار خود مطلع سازید. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید می توانید با انتشار منو غذایی خود در اپلیکیشن مشتریان جدید جذب کنید. خلاصه اجرایی بخشی است که در انتهای بیزینس پلن قرار میگیرد و بعد از همه بخش‌ها نوشته می‌شود، اما بیشترین اهمیت را دارد و اولین بخشی است که سرمایه‌گذاران مطالعه می‌کنند. عموم دوره های آموزشی در بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ تهیه و منتتشر شده اند.

۲: بیزینس پلن‌های داخلی

به جای رفتن به بازار و اتلاف زمان و انرژی، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. GoSmallBiz سرویس مبتنی بر ابر است که قالب‌های خاص صنعت، برنامه اتوماتیک گام به گام برای ایجاد دقیق و آسان طرح تجاری دقیق و آموزش‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد.

چطوری یک کمپین تبلیغاتی موفق بنویسیم؟

همچنین مجله خبری بیزنس راه بنداز درونی و بررسی نحوه ی عملکرد شرکت نسبت به رقبا و در مقایسه با وضعیت ایده آلش اطلاعات زیادی را در مورد عملکرد اثربخش شرکت ها مشخص میکند. به علاوه، هر کسب و کاری در یک صنعت خاص، دارای کلیدهای موفقیت خاص خود است. این کلیدها را بیان کنید .به افراد دیگر و خودتان نشان دهید که بی تجربه نیستید و بر سه یا چهار موضوع تمرکز کنید که واقعاً باعث تمایز در رشد کسب و کارتان خواهند شد.

  • سرمایه‌گذاران بالقوه با دیدن بخش ارزیابی هزینه‌ها و برآورد درآمد می‌توانند بهتر تصمیم بگیرند که آیا ایده شما ارزش سرمایه‌گذاری و حمایت دارد یا نه.
  • اما طرح تجاری ساده بر چند معیار کلیدی با جزئیات مختصر تمرکز دارد تا بتواند اطلاعات مختصر و مفیدی را با سرمایه‌گذاران به اشتراک بگذارد.
  • تجربیات ب م م، مدرسانی در سطح آنتونی رابینز، برایان تریسی، جوردن بلفورت و مجموعه‌های آموزشی مثل یودمی، لیندا، فرادرس، فرانش و… .
  • عوامل خارجی تاثیر گذاربر کسب و کار که منجر به تسهیل رشد کسب وکار میشود، در این دسته قرار می گیرند.

آموزش بوم مدل کسب و کار برای هرکس که می‌خواهد کسب و کار جدیدی راه بیندازد، ضروری است. بوم مدل کسب و کار یک راهنمای استراتژیک مفید برای توسعه هر کسب و کاری است و برای رسیدن به موفقیت یک ابزار بسیار قدرتمند است. نوشتن بیزینس پلن یا همان طرح تجاری، در واقع نوشتن یک پایه و مبنا برای کسب و کارتان است. یک طرح تجاری، پیش‌بینی‌کننده دقیق آینده کسب و کار شما نیست، بلکه استراتژی و پایه اصلی آن برای حرکت به سمت اهداف آینده است. شما با نوشتن بیزنیس پلن بر روی استراتژی اصلی کسب و کارتان کار می‌کنید که موجب رشد و موفقیت بیزینس شما خواهد شد. طرح تجاری کسب و کار، یک سند اولیه است که در طول زمان می‌تواند بازبینی و طراحی مجدد شود؛ همچنین به شما در شناسایی و رسیدن به اهداف، کمک زیادی می‌کند.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی