طراحی بیزینس پلن چگونه است؟ انواع طرح کسب و کار مکتبوب‌-مجله علمی مکتب‌خونه | businesset

اما این مجله خبری بیزنس راه بنداز کسب و کار نسخه ای استاندارد برای تمام کسب وکارها نیست. همان طور که پیش از این به آن اشاره شد، طرح کسب و کار به فراخور ماهیت، اندازه، نوع فعالیت و نیاز بیزینس های مختلف، انواع متنوعی به خود میگیرد و بخش هایی در آن اضافه یا کم می شود. بنابراین ابتدا هدف خود را از تدوین طرح کسب و کار مشخص کنید و سپس اقدام به تهیه ی آن کنید. توصیف نحوه ی رشد و نفوذ در بازار هدف، در کنار کانال‌های توزیع و روشهای گوناگون ارتباط با مشتریان از جمله مواردی است که باید در بخش بازاریابی، معرفی شود.

ارتباط با ما

برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر. اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

پکیج بیزینس پلن کسب و کار آموزشی دانلودی است یا فیزیکی؟

آن‌ها می‌‌خواهند بدانند که چه کسانی پشت یک ایده وجود دارد تا اطمینان حاصل کنند تیم قوی برای اجرایی کردن ایده‌ها و رسیدن به موفقیت برقرار است. آگاه بودن از فرضیات، می‌تواند بر روی شکست و موفقیت کسب و کارتان تاثیر بگذارد. وقتی که شما از مفروضات کسب و کارتان آگاه باشید و بر روی آن‌‌ها فکر کنید، راحت‌تر می‌توانید آن را اثبات کنید. هر چقدر که فرضیات را بیش‌تر اثبات کنید، احتمال موفقیت کسب و کار شما نیز بیش‌تر می‌شود.

http://dena-blog.irتیم ما به طور اختصاصی و تخصصی با تحقیق و بهره‌گیری از چهار علم روانشناسی، جامع‌شناسی، مدیریت و بازاریابی در بازار آموزش ایران و جهان بر روی رشد و توسعه کسب و کارهای آموزشی فعالیت می‌کند. پیش‌بینی صورت مالی به روشن شدن استراتژی شما کمک می‌کند، همچنین به سرمایه‌گذاران این اطمینان را می‌دهد که شما در مورد ‌آینده فکر کرده‌اید و برنامه‌های مالی دقیقی دارید. اگر بیزینس پلن را برای ارائه به سرمایه‌گذار تدوین می‌‌‌کنید و به دنبال دریافت وجه نقد از آن‌ها هستید، باید بخش خلاصه‌ای از فصل طرح مالی بیزینس پلن خود را به نحوه استفاده از وجوه نقد اختصاص دهید. نقاط عمده‌ و اصلی که وجوه نقد را برای آن صرف می‌کنید مثل بخش‌‌های بازاریابی، تحقیق و توسعه، فروش و خرید در این قسمت ذکر شود، کافی خواهد بود. فرضیات کلیدی کسب و کار شما که برای موفقیت اهمیت زیادی دارد، باید در بیزینس پلن به طور مفصل شرح داده شود.

طرح سوالات و مشکلات

اگر شما یک کسب و کار فن آورانه دارید، باید تقاضاهای قانع کننده ای را برای استفاده از فن آوری خود در این بخش ها بیان کنید. می‌توانید برای تکمیل کار طرح کسب و کار کمی تصویر یا اینفوگرافی و جدول اضافه کنید اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. همین‌که محتوای نوشته شده دقیق باشد و نوشته‌ها مرتب و نظام‌مند باشند، برای تکمیل سند کسب ‌وکارتان کافی خواهد بود.

  • برای نگارش یک بیزینس پلن اثربخش نیاز به دانش خاص حسابداری و یا تجاری پیشرفته‌ای وجود ندارد، بلکه تنها با یک ‌آموزش می‌توانید آن را برای کسب و کار خود بنویسید.
  • برای این پکیج آموزشی از 23 کتاب، 51 مقاله بین‌المللی، 30 مقاله فارسی، 3 دوره برتر آموزشی و بررسی 27 کسب و کار و مدرس موفق، استفاده کرده است.
  • تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.
  • این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سادگی مدل کسب و کارتان را طراحی، توجیه و بررسی کنید و درمواقع لزوم آن را به چالش بکشید و تغییراتی را در آن ایجاد کنید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی