طراحی بیزینس پلن مشاوره و خدمات تخصصی بیزینس پلن سپیدار | businesset

این که چه کسی بتونه ایده رو درست اجرا کنه و زودتر به نتیجه برسه مهم هست وگرنه هر ایده‌ تجاری بعد از مدت کوتاهی دیگر شرکت‌ها هم وارد اون بازار خواهند شد. برای مثال، ایده تاکسی اینترنتی سال‌ها وجود داشت اما کسی نمی‌تونست درست اجراش کنه و البته سرمایه و امکانات مورد نیاز رو هم نداشت. تا این که اسنپ اجراش کرد و بعد از اون هم تعدادی شرکت مشابه وارد شدن اما هنوز هیچکدوم نتونستن درست اجراش کنن.

۲-ساختار اساسی ، طرح کسب و کار را درک کنید!

داشتن یک مجله خبری بیزنس راه بنداز کسب و کار به شما کمک خواهد نمود تا نقاط ضعف احتمالی خود را شناسایی نمایید. در حقیقت، مقالات متعددی وجود دارد که ادعا دارند که طرح کسب و کار ( بیزینس پلن ) مرده یا بی‌ربط است. یک بیزینس پلن خوب نه تنها به کارآفرینان کمک خواهند نمود تا بر اساس گام‌های مشخص و استانداردی ، مسیر پیاده‌سازی ایده‌های خود را به سوی موفقیت هدایت نمایند.

http://dena-blog.ir

با داشتن سرمایه اضافی شما می توانید بودجه بیشتری را در برنامه های تجاری خود قرار دهید، یا حتی بدون نگرانی تجارت خود را گسترش دهید. سرمایه گذارنی که قصد راه اندازی یک بیزینس جدید را دارند، برای شروع تجارت خود ابتدا باید اطلاعات لازم را در زمینه ی تجاری مورد نظر جمع آوی کنند و بازارهای هدف را شناسایی کنند. همچنین تامین سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، از این رو سرمایه گذار باید هزینه های لازم را برآورد کند و با توجه به شرایط مالی خود، وسعت و اندازه ی طرح تجاری را مشخص کند. از آنجایی که محتویات بیزینس پلن در بسیاری از اوقات حول محور چگونگی موفقیت کسب‌وکارها و کسب سود است، طرح کسب‌وکار (بیزینس پلن) به عنوان ابزاری برای تأمین سرمایه استفاده می‌شود. این سند یک روش کارآفرینی است که به سرمایه‌گذاران یا وام دهندگان نشان می‌دهد که چگونه سرمایه آن‌ها به کار گرفته می‌شود و چگونه به رونق کسب و کار آن‌ها کمک می‌کند. طراحی بیزنس پلن یکی از خدمات شاخص سپیدار گروپ طی سال های اخیر می باشد .

قالب طرح تجاری سنتی

قبل از این‌که حتی نوشتن طرح تجاری خود را آغاز کنید، باید به این بیندیشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و اهداف برنامه شما چیست. علاوه بر آن، حتی برای آن دسته از افراد که به تهیه سند بیزینس پلن نیاز دارند، امروزه فرایند نوشتن یک بیزینس پلن رسمی بسیار راحت‌تر از گذشته است. این روزها تهیه طرح های کسب و کار ساده‌تر، کوتاه‌تر و آسان‌تر است. دیگر زمان طرح های کسب و کار سی تا ‌چهل‌صفحه‌ای گذشته است؛ طرح های تجاری مدرن کوتاه‌ترند، نوشتن آن‌ها آسان‌تر است و خوش‌بختانه، خواندنشان نیز سهل‌تر است.

  • در کنار فهرستی که از مشخصات تیم مدیریت خود تهیه می‌کنید، خلاصه‌ای از تجربیات آنها و نقشی که در شرکت شما دارند را نیز شرح دهید.
  • استارتاپ‌ها و کارآفرینانی که برای کمک به شروع یک فعالیت جدید به دنبال سرمایه هستند.
  • با داشتن یک تحقیق جامع از شرایط بازار، می‌توان به موفقیت طرح امیدوار بود.
  • برای مطالعه روشهای اصلی مهاجرت، صفحه مهاجرت کانادا را مطالعه بفرمایید.
  • اطلاعاتی که شما در این بخش ثبت می‌کنید شامل زمان تاسیس شرکت، نوع شرکت ( مسئولیت محدود LLC، مالکیت انحصاری، مشارکت، شرکت C یا شرکت S) و محل ثبت شرکت می‌شود.
وقتی که برنامه‌های خود را برای قیمت‌گذاری مشخص کردید، زمان تعیین برنامه‌های ترویجی محصول می‌رسد. برنامه‌ریزی ترویج محصول مشخص می‌کند که چگونه به اطلاع‌رسانی در برابر مشتریان خود می‌پردازید. به‌ یاد داشته باشید که باید هزینه‌های برنامه‌های ترویجی خود را محاسبه و تعداد فروش ناشی از هر برنامه را مشخص کنید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی