طراحی بیزینس پلن برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی بیزینس پلن | businesset

تجربیات ب م م، مدرسانی در سطح آنتونی رابینز، برایان تریسی، جوردن بلفورت و مجموعه‌های آموزشی مثل یودمی، لیندا، فرادرس، فرانش و… . محمد نیکبخت از روش ابتکاری خود در تدریس استفاده می‌کند که مبتنی بر 46 تکنیک علم روانشناسی است. به عنوان مثال او از تکنیک زایگارنیک استفاده می‌کند که موجب افزایش ماندگاری مطالب در ذهن می‌شود.

چارت مجله خبری بیزنس راه بندازی یک گزینه ضروری در بیزینس پلن شما نیست، اما می‌تواند در ضمیمه گنجانده شود. در برخی موارد ممکن است که سرمایه‌گذاران از شما یک نمودار سازمانی بخواهند، بنابراین اضافه کردن آن به بیزینس پلن، مفید خواهد بود. یک راه حل عالی برای دستیابی به مشتریان، روابط عمومی و پوشش رسانه‌ای است. اگر روابط عمومی بخشی از استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی و فروش شما است، آن را در اینجا بیاورید. پس از موقعیت‌یابی و قیمت‌گذاری، باید به برنامه‌‌های تبلیغاتی و پروموت کردن خود توجه داشته باشید. یک برنامه و استراتژی تبلیغاتی باید برنامه‌ریزی که شما برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام داده‌اید را توضیح دهد.

http://dena-blog.irبا خرید هر کدام از دوره های آموزشی آکادمی گرشا، ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی شما به عنوان هدیه به کیف پول شما واریز می گردد.شما با موجودی کیف پول خود می توانید سایر دوره ها را رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید از طریق پنل کاربری، حساب کیف پول خود را شارژ کرده تا با افزایش موجودی آن به سادگی در دوره های دیگر شرکت نمایید. بدهید به یک متخصص (مثل مجموعه ب م م) برایتان بیزینس پلن طراحی کند، که هزینه آن بسته به کار شما حداقل 25 برابر خواهد بود. در WealthFit می توانید همه مواردی را که هرگز در مدرسه درباره پول ، سرمایه گذاری و کارآفرینی یاد نگرفته اید ، کشف کنید.

طراحی و توسعه‌ی مدل کسب و کار

به ارزشی که برندها انتظار دریافت آن را در ذهن مشتری ایجاد می‌کنند، ارزش پیشنهادی گفته می‌شود. پرسوناها، همه چیزِ مشتری، از زندگی خانوادگی تا موانع ذهنی‌شان را، برایتان روشن می‌کنند؛ و شما با شناختی که از مشتری پیدا می‌کنید، می‌توانید به بهترین شکل محصولتان را تبلیغ کنید و بفروشید. پرسوناهای بازاریابی، همان مخاطبان شما هستند؛ منتها وجود خارجی ندارند و شما آن‌ها را براساس ویژگی‌های مشتری ایده‌آل خودتان ترسیم کرده‌اید. به همین خاطر اول مخاطبان خود را بشناسید، سپس به بررسی سلایق آنها بپردازید و بعد از آن بیزنس مدل را طراحی کنید. اکنون می‌خواهم که بیزنس مدل را کامل برایتان توضیح دهم، تا بیشتر متوجه موضوعی که قرار است در این مقاله در موردش صحبت کنیم، شوید. در برآوردهای خود صادق و محافظه کار باشید، اما تا حدودی نیز خوش بین باشید.

  • آقای اوستروالدر ابتدا بوم کسب و کار را هستی شناسی کسب و کار نامیده بود، اما خب بعداً دوستان لطف کردند و یک نام بهتر برای آن پیشنهاد دادند.
  • این بخش در بیزینس پلن برای جذب سرمایه‌گذار و دریافت پول برای توسعه کسب و کارتان بسیار موثر است.
  • ممکن است که اتحاد و ارتباط مشارکتی با دیگر سازمان‌‌ها، بخشی از برنامه فروش و بازاریابی شما باشد.

از طریق نقشه سفر مشتری می‌توانید نوع رابطه مشتری را با شرکت خود درک کنید. با درک نوع رابطه مشتری می‌توانید مراحل مختلفی را که مشتریان شما در تعامل با شرکت شما طی می‌کنند، شناسایی کرده و درک کنید که چگونه مشتریان خود را به دست آورید، حفظ کنید و رشد دهید. که تمام مجاری ارتباط شما با مشتریان را بررسی و پیش‌بینی خواهد کرد.

راهنمای طراحی و تدوین یک طرح کسب و کار و یا بیزینس پلن ( Business Plan ) | نکات کلیدی برای تهیه طرح تجاری یک کسب و کار

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی