راه اندازی بیزینس در کانادا سازمان مهاجرتی دیار | businesset

به طور معمول، برای برنامه های کارآفرینی در این کشور، شما نیاز به سرمایه گذاری حدودی ۱۰۰ هزار دلار تا ۳۰۰ هزار دلار دارید که این میزان بر اساس شرایط بیزینس شما و منطقه مورد نظر تعیین خواهد شد. به بیان دقیق تر، شما ابتدا باید نوع بیزینس و روش مهاجرتی را برگزینید تا بتوانید شرایط آن را محقق کنید. از جمله بهترین روش های مهاجرتی که از راه تاسیس بیزینس در کانادا می توانید از آن ها استفاده کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای ارائه محصولات یا خدمات خود پس از راه اندازی بیزینس در کانادا می توانید روی همکاری با پلتفرم هایی مانند آمازون و والمارت حساب ویژه ای باز کنید.

http://dena-blog.ir

از آنجایی که تمام مشاغل خانگی نیاز به دریافت مجوز دارند، پیشنهاد می‌کنم برای اینکه از نظر قانونی برای‌تان مشکلی پیش نیاید، حتما نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید. برای ثبت کسب و کار خانگی خود باید به سامانه سازماندهی مشاغل خانگی بروید و فرم مربوطه را پر کنید. پس از بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان، از شما خواسته می‌شود به اداره کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنید تا ادامه روند اخذ مجوز طی شود. اگر یک محصول خوب داشته باشید آن را روی طاقچه می‌گذارید تا خاک بخورد؟ نه! همانطور که ما سینه‌مان را سپر می‌کنیم و سایت ساز پرتال را که یکی از محصولات خوب‌مان هست، معرفی می‌کنیم؛ شما هم باید محصولات یا خدمات خود را به دیگران نشان دهید.

مجله خبری بیزنس راه بنداز و کار انتخابی خود را متناسب با نیاز‌های جامعه و مشتریانتان تنظیم کنید. در نهایت نیز میزان توقعاتتان را با بازدهی کسب و کارتان مقایسه کنید. تا زمانی که به این نکات در انتخاب ایده و راه‌اندازی کسب و کار جدیدتان توجه کنید، می‌توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و به سوددهی برسید.

بهترین کشور برای کسب و کارهای کوچک

کشور کانادا از جمله مناطقی است که حمایت های عالی را از متخصصان و کارآفرینان دارد و این موضوع از تعداد زیاد استارتاپ ها و شرکت های نوپا در این کشور قابل برداشت است. در روش مهاجرت بیزینسی این کشور، پس از ثبت اپلیکیشن ویزا و در صورتی که به مدارک بیشتری نیاز باشد، این موضوع از طریق سیستم مربوطه به اطلاع شما خواهد رسید. برای نمونه، ممکن است در مراحل مختلف از شما گواهی ها یا مدارک معرفی نامه شرکتی درخواست شود که آماده کردن آن ها نمی تواند زمان بر و دشوار باشد. شما باید روی نوشتن بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا دقت زیادی داشته باشید.

تامین سرمایه برای تاسیس بیزینس در کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر در این خصوص، شما را به مطالعه‌ی مقاله «سئو چیست؟ – راهنمای جامع بهبود سئوی سایت به زبان ساده» دعوت می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید، وقتی می‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید، مقاومت ذهنتان به شدت بالا می‌رود. ذهن ما برای خود یک دایره‌ امن ایجاد کرده است که دوست ندارد از آن بیرون بزند. هنگامی که بخواهید پا را از آن فراتر بگذارید، بهانه‌ها یکی پس از دیگری به مغزتان خطور می‌کنند و شما را از انجام دادن آن منصرف می‌کنند.

  • پس بهتر است به جای کارمندی به فکر راه اندازی کسب و کار شخصی باشید و از فرصت‌های پیش رویتان نهایت بهره را ببرید.
  • دقت داشته باشید که نوشتن بیزینس پلن بدون داشتن آمار و اطلاعات در مورد بازار و مشتریان مطمئنا به یک مدرک بی اساس و غیر قابل استناد منتج خواهد شد.
  • سپس باید آنها را ارزیابی کارشناسانه کند و اطلاعاتی همچون سرمایه مورد نیاز، بازار کار چگونگی عرضه و تقاضا و اطلاعاتی در مورد شهر و استان محل کار و پارامترهای تاثیرگذار دیگر را به دست بیاورد.
  • برای شکل دادن به این مسیر باید سرمایه نقدی و وقت مان را هزینه بکنیم؛ ضمن اینکه بسیاری از افراد برای اتخاذ چنین تصمیمی، حاشیه امن شغلی خود را هم رها می‌کنند.
  • گاهی هم بعضی از این ایده‌ها ناب و نوآورانه هستند که ارزش تجاری شدن دارند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی