راه اندازی بیزینس در کانادا ؛ ایده های مختلف و هزینه ها! تراست بیزینس | businesset

همسایگی با کشوری قدرتمند مانند آمریکا نیز از مزایا به‌ حساب می‌آید. راه‌اندازی کسب ‌و کار در این کشور سبب می‌شود که عاملان آن کسب ‌و کار مشمول پرداخت مالیات کمتری شوند. نظام‌های پیشرفته و ثروتمند بانکی نیز در لیست مزایای راه ‌اندازی کسب ‌و کار در کانادا به‌حساب می‌آید. به طبع هر برنامه‌ای هم دارای نکات مثبت است و هم نکات منفی، از نمونه نکاتی که در این برنامه‌ها قابل‌ تأمل است محدودیت ظرفیت سرمایه ‌گذاری و راه‌ اندازی کسب‌ و کار در استان‌های مختلف خواهد بود. حفظ اقامت منوط به مدیریت کسب‌ و کار خواهد بود و شرط حضور برای راه ‌اندازی بیزینس کانادا و خرید بیزینس آماده در کانادا الزامی است. از معایب این برنامه‌ها ضرورت استخدام کارکنان کانادایی نیز می‌توان اشاره کرد.

  • همانطور که بالاتر هم گفته شد اولین پیش نیاز برای این کار جمع‌آوری اطلاعات و انجام تحقیقات لازم درباره آن کسب و کار است.
  • برای اینکه بتوانید در یک صنعت یا تجارت زنده بمانید، باید با اعداد و ارقام مالی به درستی بازی کنید.
  • شما با همکاری با این پلتفرمِ آموزشی می‌توانید تا حتی چند ده میلیون تومان در ماه از تدریس دوره‌های آموزشی درآمد داشته باشید.
  • البته قوانین آن در شهرهای مختلف مانند انتاریو، بریتیش کلمبیا و ایالت‌های دیگر متفاوت است و بنابراین شما باید درباره قوانین ایالت مورد نظر خودتان تحقیق نمایید.
  • برای اینکه کسب و کاری را راه بیندازید، نیاز دارید تا به یک خودشناسی برسید.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود برای راه‌اندازی یک ایده‌ی تجاری، گستردگی بازارِ آن بیزینس می‌باشد؛ یعنی شما باید با بررسی و تجزیه و تحلیل بازاری که می‌خواهید وارد آن شوید، دید جامع و کاملی از بزرگی آن به‌دست بیاورید. حال نوبت راه‌اندازی کسب و کار شخصیتان رسیده است؛ سریع‌تر شروع کنید. اگر مراحل قبل را به درستی انجام داده باشید نیازی به نگرانی نیست. همیشه به یاد داشته باشید که موانع اول کار ممکن است ناامیدتان کند ولی از هدفتان دست نکشید و کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید. تمام برندهای بزرگ و مطرح جهانی همگی از همان نقطه صفری که شما اکنون در آن هستید شروع کرده‌اند، پس شما هم می‌توانید به آن‌ها برسید. اگر بهترین کسب و کار را شروع کنید؛ ولی در فروش موفق عمل نکند، انگار هیچ کاری نکرده‌اید.

http://dena-blog.ir

افراد باهوش تجارت که به دنبال فرصت‌های سودآور در خارج از کشور هستند، باید نگاهی دقیق‌تر به برنامه ‌های مهاجرت تجاری کانادا بیندازند که سرمایه‌گذاری، شروع یا خرید کسب ‌وکار در کانادا را آسان و سریع می‌کنند. از آن جایی که قوانین مهاجرتی و راه اندازی بیزنس در استان کبک متفاوت از سایر استان ها است، الزامات و شرایط برنامه خود اشتغالی کبک نیز با سایر استان ها متفاوت است. این برنامه خود اشتغالی کبک نیز می تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا شود.

دیدگاه برای “راه اندازی کسب و کار را از کجا شروع کنیم؟ ”

یکی از دلایل عدم موفقیت مردم در زندگی این است که رمز موفقیت در انجام کارها دشوار است و بیان هدف هم برای‌شان کار سختی است. برای آن‌ها طفره رفتن از انجام کارها ساده‌تر است و به جای برنامه‌ریزی برای زندگی به این می اندیشند که چگونه زندگی‌شان را تامین کنند. بازاریابی منجر به اطلاع‌رسانی برند شما به مردم و آشنایی آن‌ها با کسب و کار شما می‌شود. دیدگاه مثبت شما در مقابله با مشکلات نهایتاً بر همه چیز غلبه خواهد کرد.

ویدیو موسسه MIE در مورد راه اندازی بیزنس در کانادا و اخذ اقامت

اگر چه همه مجله خبری بیزنس راه بنداز های کانادا برخی شرایط کلی و عمومی را برای راه اندازی بیزنس دارند اما هر استان دارای قوانین خاصی است که بسته به استان مد نظرتان برای راه اندازی بیزنس باید آن را رعایت کنید. در بیشتر موارد، مگر اینکه درآمد ناخالص بیزنس کوچک جدید شما برای چهار فصل متوالی زیر دلار باقی بماند، باید برای مالیات کالا و خدمات و مالیات فروش هماهنگ ثبت نام کنید. راه اندازی بیزنس در کانادا شرایط پیچیده ای ندارد و فرایند راه اندازی بیزنس در کانادا ساده است. راه اندازی بیزنس در کانادا ریسک کمتری نسبت به سایر کشورها دارد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که در کنار تمام جذابیت‌هایی که داشتن یک کسب‌وکار شخصی دارد، می‌تواند به همان اندازه هم خطرناک باشد.

بودجه عملیاتی اقدام هاتون رو تعیین کنید !  شروع کسب و کار

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی