راه اندازی بیزینس در خارج از کشور ؛ راهنمای قدم به قدم! تراست | businesset

منظور من از راهمجله خبری بیزنس راه بندازهای عملی این است که مسائل مطرح شده در این نوشته طوری بیان شده‌اند تا قصد راه اندازی هر کاری را که داشته باشید، از آن‌ها استفاده کنید. فرقی هم نمی‌کند کارتان به سادگی ساخت یک پیج فروش کاکتوس در اینستاگرام باشد یا به بزرگی ایجاد یک امپراتوری در دنیا مثل اپل. اگر شخصیتی مدیر و ریسک پذیر دارید و فکر می‎‌کنید برای زندگی کارمندی ساخته نشده‌اید، این نوشته به شما کمک می‌کند مشغول هر فعالیتی که هستید، در کنارش از خانه کاری را که همیشه آرزویش را داشتید برای خودتان راه اندازی کنید. سپس زمانی که کسب و کارتان رشد کرد، بتوانید روی آن به عنوان شغل اصلی حساب کنید. بعد از در نظر گرفتن این سه اصل برای راه‌اندازی کسب و کار جدیدتان 10 نکته را رعایت کنید. برای آن که مفهوم این جمل را دریابید با یک مثال آن را توضیح می‌دهیم.

  • برای راه‌اندازی بیزینس در کانادا راه‌های متعددی وجود دارد که یکی از آنها این است که فرد متقاضی در گام اول ایده‌ای خلاق و جدید داشته باشد که در عمل بتوان از آن سود کسب کرد.
  • به طور کلی در بین استان های کانادا شهر تورنتو پایتخت انتاریو (بزرگترین شهر کانادا) مکان خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار و بیزینس است.
  • برای بررسی شرایط مالیاتی در این کشور شما می توانید به این لینک در وب سایت دولتی نیز مراجعه کنید که انواع روش های مالیاتی را برای شرکت های انفرادی و همکاری توضیح داده است.
  • در صورتی که بتوانید حساب بانکی شخصی خود را از حساب بانکی تجاری جدا کنید، این کار عملیات مالیاتی و سایر امور مالی را آسان تر خواهد کرد.

داشتن بیزنس پلن مناسب، یکی از مهمترین مسائل برای اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت است چرا که شما باید به دولت کانادا اثبات کنید که بیزنس شما در راستای منافع اقتصاد کشور است. یعنی کارآفرینان با داشتن ورک پرمیت کانادا یا مجوز شغلی، می توانند اقدامات لازم برای اخذ اقامت دائم را انجام دهند. کارآفرینان از طریق برنامه Owner Operator می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. هزینه راه اندازی بیزنس در کانادا از طریق کارآفرینی بسته به شهر و استان مد نظرتان متفاوت است. اگر بیزنس شما در شهرها باشد، هزینه بیشتری نسبت به حومه های شهر خواهید داشت. هزینه تقریبی راه اندازی بیزنس در کانادا از طریق کارآفرینی تقریبا بین 100 هزار دلار تا 600 هزار دلار است.

کسب درآمد از فضای مجازی

با باز کردن یک حساب بانکی تجاری جداگانه و نگهداری و سازماندهی رسیدهای تجاری خود شروع کنید. برای اطمینان از اینکه از نظر قانونی برای استخدام کارمندان در کانادا تحت پوشش چه قانونی هستید، برای همه چیزهایی که باید تهیه کنید، آماده باشید. این امر شامل رسیدگی به کسورات حقوق و دستمزد، بیمه غرامت کارگر و بیمه اشتغال است. برخی از استان ها مالیات فروش خود را با GST فدرال هماهنگ نکرده اند و در آن استان ها نیز باید برای جمع آوری و پرداخت مالیات استانی مناسب ثبت نام کنید. اگر شهر مد نظر شما وب سایت ندارد، می توانید اطلاعات تماس سازمان های دولتی را به صورت آنلاین پیدا کنید. در کانادا، دولت محدودیت ‌های نامی بیشتری را برای شرکت ‌ها اعمال می‌کند تا برای شرکت ‌های انحصاری.

وبمستری یکی دیگر از بیزینس‌هایی است که کاملاً مربوط به دنیای مجازی می‌باشد. یک وبمستر را می‌توان مدیر سایت هم نامید؛ زیرا کنترل و نظارت تمامی امور یک وب‌سایت، بر عهده‌ی او می‌باشد. در این راستا، شما با ایجاد یک بیزینس بر پایه‌ی استخدام چند وبمستر حرفه‌ای می‌توانید کسب و کاری حرفه‌ای در زمینه‌ی وبمستری سایت‌های مختلف راه‌اندازی کنید و مدیریت وب‌سایت‌های بزرگی را در دست بگیرید. برای آشنایی هر چه بیشتر با این بیزینس، می‌توانید به مقاله «وبمستر چیست و کیست؟ + وظایف، مهارت ها و مزایای Webmaster شدن» مراجعه کنید. در این راستا، قبل از اینکه یک ایده‌ی بیزینسی را شروع کنید، حتماً به‌درستی، بودجه‌ای که دارید را برای بخش‌های مختلف بیزینس خود تقسیم نمایید.

http://dena-blog.ir

همچنین، نوع مسئولیت ها نیز در شرکت های مختلف با همدیگر متفاوت است و افراد کلیدی در هر کدام از آن ها نقش های متفاوتی را دارند. کلونا دارای بیش از ۱۴۰ هزار جمعیت است و صنایع اساسی آن شامل علوم زیستی، تولید کارخانه ای، فناوری، کشاورزی، توریسم و ساخت و ساز است. کلونا از نظر فرصت های تجارت یکی از مهم ترین شهرهای این کشور است و افق های روشنی برای این منطقه شهری در آینده وجود دارد. در مورد مجوزهای تاسیس بیزینس در کانادا، شما باید دقت داشته باشید که این مجوزها شامل دو بخش فدرال و ایالتی خواهد بود. این موضوع به تجارت شما و نوع آن بستگی دارد که چه نوع مجوزها و لایسنس هایی برای تاسیس آن و رجیستر کردن بیزینس در کانادا مورد نیاز است. شما می توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید و مجوزهای لازم برای شروع تجارت خود در این کشور را مشاهده کنید.

مراحل راه اندازی یک بیزینس چیست؟

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی