راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

معمولاً سیستمی که در مقایسه با سایر نمونه­ ها وزن متعادل­تری دارد مناسب‌تر به برای اطلاعات اینجا کلیک کنید نظر می‌رسد. البته توجه به نوع باتری، جنس بدنه و سایر امکانات و تجهیزات، برای مقایسه وزن لپ‌تاپ­ها بسیار اهمیت دارد. معمولا لپ تاپ‌های گیمنیگ، لپ تاپ‌هایی هستند که سخت افزار قدرتمندی دارند و به لطف این سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ شما می توانید بیشتر نرم افزارها را اجرا کنید و از آن برای کارهایی مانند طراحی گرافیکی و طراحی سه بعدی استفاده کنید. اما باید این را بدانید که قدرت تمامی لپ تاپ‌های گیمنیگ نیز شبیه بهم نیست. برای بازی مدنظر شما باید لپ تاپی انتخاب کنید که حداقل دارای پردازنده i7 به همراه رم حداقل 16 و گرافیک 3060 و یا 2060 باشد. مطمئنا یکی از شرایط قابل توجه برای یک گیمر , صفحه کلید لپ تاپ می باشد .

  • ایسر نیز درست مانند ایسوس و دیگر شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در جعبه برخی از محصولات خود موس، هدفون و دیگر لوازم جانبی را قرار می‌دهد.
  • یک دستگاه 13 اینچی یک اولترابوک نازک و سبک خواهد بود ، در حالی که یک صفحه 17 اینچی تقریباً انجام تسک های ورک استیشن را نیز تضمین می کند.
  • فروشگاه دیجی 63 همیشه سعی داشته است در نوسان های نرخ ارز نیز قیمت ها را ثابت نگه دارد، اما به هر حال قیمت ها و موجودی درون سایت کاملا به روز هستند و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام بدهید.
  • سلام آقای گنجی عزیز، جهت دریافت لیست لپ تاپ به قیمت همکار لطفا با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش در اتباط باشید.
  • در هر صورت می‌توان صنعت بازی‌های ویدئویی را یک حوزه‌ی آینده­دار جهانی دانست که افراد می‌توانند به طرق مختلف در آن سرمایه‌گذاری کنند.
در رده‌ی قیمتی ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان، پردازنده‌ی‌های گرافیکی استفاده‌شده توان بیشتری دارند و پردازنده‌ها نیز از سری i-7 اینتل یا Ryzen 7 ای‌ام‌دی هستند. گیمر ها عاشق صفحه نمایش با نرخ تجدید بالا هستند، و در حالی که نمی توان تضمین کرد که گرافیکی مثل RTX 3060 در جدیدترین بازی ها 300 فریم در ثانیه را میتواند ارائه دهد ، در ظاهر و کل داشتن نمایشگر 300 هرتزی خوب است. سلام آقای گنجی عزیز، جهت دریافت لیست لپ تاپ به قیمت همکار لطفا با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش در اتباط باشید. سلام آقای علیپور عزیز، جهت دریافت لیست لپ تاپ به قیمت همکار لطفا با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش در اتباط باشید.

برخی از لپ‌تاپ‌ها به حدی سرعت خوانش و رایت بالایی دارند که قبل از این که خودتان آماده شوید بازی شروع شده است. در این لپ تاپ ها، سخت افزار نیز بسیار مهم بوده و به همین دلیل در اکثر موارد برچسب قیمتی بالاتری نسبت به نسخه های با رزولوشن QHD یا FullHD داشته و قوی تر هستند. ایسوس در این سری از لپ تاپ های خود همیشه از متریال عالی و با کیفیت استفاده کرده.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر در جواب این سوال شک دارید تعلل نکنید و یک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات سخت افزاری مناسب خریداری کنید. لپ تاپ گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی مدلی از رایانه همراه است که برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی فشرده مانند بازی های سه بعدی طراحی شده است. اکثر آنها کارت گرافیک اختصاصی رده بالا دارند و با پردازنده‌های قدرتمند عرضه می‌شوند. مدل‌های سطح بالا دارای ویژگی‌های اضافی مانند صفحه‌کلیدهایی هستند که برای بازی‌های واکنش‌پذیرتر تنظیم شده‌اند.

قیمت روز لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ ایسوس با برخورداری از پردازنده Core i7-9750H، شانزده گیگابایت رم DDR4 و پردازنده گرافیکی GTX 1650 می تواند نرخ فریم بسیار خوبی را برای اجرای بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ارائه دهد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX505DU با بهره گیری از پردازنده RYZEN H تنها دستگاه مجهز به پردازنده AMD در لیست برترین های وب سایت بنچیمو به شمار می رود که قدرت پردازشی آن نسبت به Core i7-9750H کمتر است. با این حال به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti به همراه ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 می توان عملکرد گرافیکی آن را در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان بی رقیب دانست. شرکت ایسر یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح در دنیای لپ تاپ و رایانه‌های قابل حمل است.

ظرفیت هارد دیسک

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این موضوع حتما از مقاله «برای گیمینگ لپ تاپ بخریم یا PC» را ببینید. یک تراشه AMD Ryzen هشت هسته ای و 16 رشته ای به شما این امکان را می دهد تا بار زیادی از کارایی خود را در کارهای مختلف انجام دهید ، اما صادقانه بگویم بهره کمی در بازی ها با این پردازنده خواهد داشت. این مورد یکی از دلایلی است که اینتل تراشه های Tiger Lake H35 خود را عرضه کرده است. این پردازنده ها چهار هسته ای و هشت رشته ای هستند ، اما سرعت آنها بالا است تا عملکردی با کیفیت بالا را هنگام بازی با چیزی شبیه به RTX 3070 ارائه دهند. باطری از نوع لیتیومی ۴ سلولی و ظرفیت ۹۰WHr با میزان شارژدهی ۲ الی ۴ ساعت می‌باشد. باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود.

جمع بندی خرید لپ تاپ

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی