راهنمای خرید اسپیکر خانگی ارزان قیمت کوچک ، بزرگ ، بلوتوثی ، مکسیدر ، میکرولب | bandiran1

لانچ پد به کار گرفته شده در ساخت این اسپیکر، قابلیت صداسازی سازهای پیانو، کیبورد و درام، ضبط صدا و پخش پیاپی صدای ضبط شده را داراست. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای از بلندگو مدنظر خود استفاده کنید، بهتر است پیش از خرید، این دو پارامتر را به‌دقت بررسی کنید. توان خروجی با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود و هرچه بالاتر باشد، اسپیکر نیز قدرت و صدای بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شرکت‌های تولیدکننده بلندگو میزان حساسیت محصولات خود را با واحد دسی بل نشان می‌دهند؛ هر چه این عدد بیشتر باشد، نشان دهنده این موضوع است که اسپیکر صدای بلند‌تری را نسبت به نیرویی مشخص تولید می‌کند. در صورت اراده و دستور شما، اسپیکرهای هوشمند توانایی دسترسی به سرویس‌های پخش موسیقی آنلاین، رادیوهای اینترنتی، پادکست‌ها و غیره را دارند.

این مدل‌ها از نظر کیفیت تفاوت زیادی با هم ندارند، اما اندازه‌ی ووفر و بدنه‌ی آن‌ها کمی تغییر کرده است که از مهمترین تفاوت‌های آن‌ها به حساب می‌آید. این اسپیکر طراحی بسیار خوب و ارگونومیکی دارد و از طراحی خوبی هم برخوردار است و به‌راحتی روی گوش قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه فشاری به دست یا سر کاربر وارد نمی‌شود. در داخل جعبه A1006 یک عدد کابل برق، یک عدد کابل AUX ، یک عدد کابل USB و چهار عدد باتری لیتیوم – یونی برای شارژ اسپیکر به همراه کابل مخصوص USB قرار داده شده است. در دنیای دیجیتال، شما می توانید سکان‌دار کسب و کار خود در فضای مجازی باشید. سادگی در مدیریت، کارایی در عملکرد و متناسب با نیاز شما، فروش محصولات خوب شما بی‌وقفه ادامه خواهد داشت و شما به بازارهای جدیدی دست خواهید یافت. اسپیکر های قابل حمل باید به معنای واقعی کلمه قابل‌حمل باشند و همچنین باید از فناوری کافی و بالایی برخوردار باشند تا صدایی واضح و رسا تولید کنند که در حجم صدای زیاد دچار اعوجاج نشود و یا هنگام وزش باد اتصال خود را از دست ندهند.

بزرگ کننده صفحه نمایش موبایل مدل L11

راهنمای خرید اسپیکر خانگی ارزان قیمت کوچک ، بزرگ ، بلوتوثی ، مکسیدر ، میکرولب | bandiran1 این نوع از اسپیکرها بیشتر برای استفاده‌ شخصی مناسب است و به اندازه‌ی کافی قدرتمند نیست تا محیط‌های بزرگ را مورد پوشش قرار دهد. اما خوشبختانه یافتن یک اسپیکر قدرتمند و در عین حال کوچک و سبک امکان‌پذیر است و در بازار قابل خریداری است. سیستم صوتی جز اصلی اغلب خانه‌های امروزی است که کیفیت آن کاملا وابسته به اسپیکرهای موجود در آن است. اسپیکرهای موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند که مسلما هنگام خرید آنها گیج خواهید شد. به همین دلیل نیز بهتر است قبل از اقدام برای خرید این محصول اطلاعات لازم را انتخاب درست آن کسب کنید. به صورت کلی تنوع اسپیکرهای موجود در بازار بسیار زیاد است و از جمله آنها می‌توان اسپیکر بلوتوثی ، اسپیکر خودرو ، اسپیکر هوشمند ، اسپیکر دسکتاپ و ….

TSCO TS 2361 Portable Bluetooth Speaker

به گونه ای طبق ادعای این کمپانی ژاپنی صدای تولید شده اسپیکر های بی سیم این برند، جزو بهترین صداهایی هست که اسپیکر های امروزی به کاربر ارائه میدهند. برای مثال قطر سیم پیچ اسپیکر‌های حرفه‌ای 2 تا 4 اینچ است ولی در نمونه‌های خانگی این مشخصه کمتر از 1 اینچ می‌باشد. به همین دلیل است که اغلب افراد هنگامی که از سیستم صوتی خانگی خود در مراسم‌های مختلف از قبیل مهمانی، تولد، جشن و پایکوبی استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند پس از هر بار استفاده، کیفیت و قدرت سیستم صوتی‌شان افت پیدا کرده است. به مرور زمان سیستم صوتی خراب شده و یک روز می‌رسد که دیگر کار نمی‌کند. حال تصور کنید برای این سیستم صوتی هزینه زیادی هم صرف کرده و یا سیستمی بسیار خاص و سفارشی داشته باشند. بنابراین سیستم‌های خانگی به درد گرفتن مهمانی و تولید صدای زیاد نمی‌خورند و تنها می‌توان جهت استفاده‌های ساده و سبک روی آنها حساب باز کرد.

اسپیکر چمدانی ون ماکس مدل Max-112

یک نکته‌ی مورد توجه هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی، اندازه و بهترین اسپیکر قدرتمند وزن آن است. اسپیکرهای هوشمند باید در عین ارائه‌ی کیفیت صدای خوب به قدری کوچک و سبک باشند که در کوله‌پشتی یا جیب شما به راحتی جای بگیرند. اسپیکرهای بلوتوثی برای گوشی‌های هوشمند در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. اسپیکرهای بلوتوثی کوچک قدرت زیادی ندارند اما به شدت پرکاربرد هستند. شما با استفاده از این اسپیکر بلوتوثی می‌توانید به راحتی تماس‌های صوتی و ویدیویی برقرار کنید و از گوش کردن به موسیقی با کیفیت بهتر لذت ببرید.

  • -طراحی مناسب و دقیق اسپیکرها یکی از عوامل مؤثر در افزایش کیفیت صدای آن است.
  • اسپیکرهای دنای مدل DE-WB3080L3B دارای پورت‌های Coaxial و AUX و Optical هستند و شما به راحتی می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود که در گوشی یا تبلت دارید به آن منتقل کنید.
  • اگر علاقه‌مند به دستگاه‌های هوشمند خانگی هستید، اسپیکر هوشمند هم برای شما جذاب خواهد بود، گرچه نصب و راه‌اندازی اولیه شاید کمی دشوار باشد اما آسانی این دستگاه‌های هوشمند برای هر کس ارزشمند است.
  • این مدل از اسپیکر های حرفه ای بهترین اسپیکر های موجود در بازار هستند و بهترین کیفیت و بیشترین میزان صدا رو به شما ارائه می دهند.
  • با شروع هر آهنگ نحوه نورپردازی را تغییر دهید تا محیط مهمانی همواره جذاب باقی بماند.
  • این مچ بند به واسطه اتصال بی سیم بلوتوثی به اسپیکر شما متصل می گردد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی