دکوراسیون داخلی منزل لوکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان

در این سبک شما نهایت زیبایی و سادگی به دور از تجمل گرایی را در کنار هم خواهید داشت. این سبک یکی از ترندهای طراحی دفترِ کار معاصر هست. برای این کار می توانید از تیم حرفه ای و با مهارت شرکت جهان ساخت شارین کمک بگیرید که با تجربه های بسیار در زمینه طراحی و بازسازی و اجرای پروژه های مختلف در زمینه کناف ، غرفه نمایشگاه ، محیط اداری و… و شما میتوانید از المان های ان در هر محیطی بهره بگیرید. اما با استفاده از تکنیک های خاص دکور مدرن میتوانید فضای در اختیار خود را بزرگ تر جلوه دهید.به همین دلیل این سبک، کاربردی ترین نوع در میان انواع سبک دکوراسیون داخلی محسوب میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی، اجرا یا بازسازی اداری میتوانید به طور رایگان و آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. اجرای پروژههای طراحی داخلی اداری جزو مواردی است که نیازمند تجربه و مهارت بالا در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی میباشد و انتخاب بهترین شرکت برای ایجاد یک فضای اداری شیک و مدرن از اهمیّت بالایی برخوردار است. اگر محیط شما شاد هس از رنگ های روشن استفاده کنید رنگ های خاکستری، زرد و سفید از رنگ ساده و مدرن در عین حال شیک و مهم در داشتن یک دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد.

نوع دیگر طراحی داخلی اداری سبک مدرن است استفاده از این سبک با وجود روحیه بخشی که به محیط کار می دهد در عین حال شرایط رسمی بودن محیط را نیز فراهم میکند. استفاده از گل و گیاه در هر محیطی، نه تنها موجب شادابی و نشاط فضا می شود، بلکه در پیدایش حس و حال انرژی بخش و ایجاد روحیه ای متفاوت در افراد کمک می کند. برای زیبایی محیط اداری و داشتن دکوراسیون داخلی شیک میتوانید از گل و گیاه تزئینی استفاده کنید که باعث زیبایی محیط می شود و در روح و آرامش کارمندان تاثیر بسزایی دارد. گل و گیاه باعث کارآیی بیشتر میشه و محیط کار رو جذابتر میکنه، بنابراین کارمندان بیشتر جذب فضای کار میشن.

عناصر طراحی باعث کمک به ابزار مسیریابی شدن و گشتن در اطراف دفترِ کار رو آسان و بیاسترس کردن. استفاده از خطوط ساده به صورت افقی و عمودی سبب بزرگتر دیده شدن فضا میشود. وجود فضای اختصاصی برای کارکنان یکی از نکاتی است که باید در طراحی دکور فضای اداری به آن توجه شود زیرا در این محیط است که احساس آرامش و امنیت در کارمندان ایجاد میشود. برای طراحی داخلی اداری باید نکاتی را مورد توجه قرار داد و مطابق با آن ها اقدام به اجرای آن طرح کرد. ۱۲-شما طی چه مدتی پروژه را به ما تحویل خواهید داد؟ چه اون ها بخوان دفتر یک شرکت تازهکار رو طراحی کنند، چه یک ساختمان اداری برای 500 شرکت برتر.

که احساس نا تمام بودن پروژه های ساخت و سازی را به مخاطب القا میکند. برعکس ، بخش حقوقی که به مسائل محرمانه می پردازد ، به محیطهای خصوصی بیشتری نیاز دارد که در آن مشتری ها نسبت به ذخیره سازی اطلاعات اطمینان داشته باشند. امروزه برای زیبا سازی و رنگ بندی به منظور طراحی و دکوراسیون اتاق اداری از رنگ های روشن و چشمگیر استفاده می شود زیرا تاثیر روان شناسی مثبتی بر روی کارمندان دارد. پسازآن دیوار با شاقول بندی مناسب و درست گچوخاک میشود. در طراحی دکوراسیون اداری مدرن استفاده میشود. از طرف دیگر کمبود نور در محیط کاری باعث خستگی چشم و سردرد کارکنان میشود. بسیاری از این وسایل و تجهیزات برای فضاهای کوچک طراحی شده اند و در نتیجه می توانند در محیط های اداری کوچک به خوبی استفاده شوند. این شرکت جایگزینی برای دوچرخههای برند Penny Farthing بود. خانه های اروپایی در قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی بسیار زیبا بود.

دلیل اهمیت پیدا کردن طراحی داخلی اداری را میتوان اهمیت پیدا کردن روحیات افراد در نظر گرفت. ترکیبی از رنگ ها و اکسسوری های زیبا را میتوان در سبک ساحلی یا هامپتون یافت. انتخاب مبلمان در نشان دادن لاکچری بودن فضا نقش به سزایی دارد.متریال صندلی ها و دیگر مبلمان و حتی قسمتی از میز ها بهتر است چرم طبیعی یا مصنوعی و یا مخمل باشد و رنگ آنها متناسب با چوب به کاربرده شده با دیگر مبلمان انتخاب شود. محیط های اداری را می توانید با گل و گیاهان طبیعی و آکواریوم های زیبا و گلدان های مصنوعی و تابلو ها تزیین کنید. در دکوراسیون اتاق اداری شیک و زیبا فضای کاری باید علاوه بر الهام بخش بودن بتوانند بازتابی از شخصیت منحصر به فرد شما را داشته باشد. مبلمانی که در انواع مدل های مدرن و کلاسیک با طرح و نقش های خاص و متنوعی، زیبایی منحصر به فردی را به فضا می دهند.

بعد ها با ورود دفترِ کارهایی با نقشههای باز و آزاد، مسیریابی در ساختمان های اداری خیلی آسانتر شد. اینکه فضای داخلی یک ساختمان نور کافی داشته باشد، کافی نیست. همچنین به خاطر اینکه دیوارهای جداکننده کمتری استفاده میشه، هزینه هم خیلی کمتر میشه. در طراحیهای اداری مدرن، دیوارها هر چقدر کمتر باشن، دید قشنگتری ایجاد میکنن. در دفاتر مدرن درست مانند آسمان خراش ها و مراکز خرید و فروش مدرن، بیشتر از متریال شیشه برای طراحی داخلی استفاده می شود. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، حتما المانهای طبیعی، پنجرههای بزرگ، قفسههای مدرن و جادار را مدنظر قرار دهید، امروزه دکوراسیون اداری مدرن در دنیا بسیار متداول شده است. مزایای موجود در اینجا به مشتری اجازه میدهد دقیقاً همان چیزی را که میخواهد بدست آورد و یک طراح میتواند از نمونه طرح دیجیتالی تأیید شده برای طراحی فضای اداری استفاده کند. همان گونه که ما میدانیم فرهنگ سازمانی نشان دهندهی برند شرکت، سازمان و اداره است و از تاثیر فرهنگ سازمانی بر برندسازی از سازمان در ذهن مشتریان داخل، خارجی و شرکای داخلی و خارجی به سادگی نمیتوان گذشت. در طراحی دفترهای کار کوچک، هر متر مربع از فضا میتونه برای ما اهمیت زیادی داشته باشه.

در انتخاب رنگ اولین گزینه برای همگان رفتن به سراغ رنگهایی است که در طراحی لوگو و برند شرکت و کمپانی به کار گرفته شدهاند. وقتی یک فضا حس خانه رو منتقل کنه باعث آرامش میشه و کار کردن در اون فشار روانی کمتری ایجاد میکنه. اگر چه رنگ ها در این نوع بیشتر آبی و سبز است اما حس نشاط و گرمی سراسر فضا را پر می کند. به همین دلیل، استفاده از فلاور باکس ها و گیاهانی متناسب با محیط کاری، قطعا میتواند با ایجاد فضایی زیبا، تاثیر ویژه ای را در حس و حال کارمندان بگذارد. از آنجا که شرکت ها و اداره ها معمولا یک فضای بزرگ را شامل می شوند، سیستم سرمایش و گرمایش آن باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه تمامی اتاق ها را به بهترین شکل پوشش دهد، مصرف بهینه و نسبتا کمی نیز داشته باشد. تهیه یک دفتر کاری بزرگ هزینه های گزافی در بر دارد.

اگر به عکسهای وبسایتهای طراحی داخلی دقت کنید، تقریبا درهر عکسی گل یا گیاهان را خواهید دید. از جمله مواردی که می توان ارگونومیک بودن را در محیط کار فراهم کرد، صندلی های راحت و قابل تنظیم، میز استاندارد، سینی صفحه کلید و امثالهم است که به حفظ حالت طبیعی بدن کمک می کند. «طراحی بیوفیلیک» یکی از رشتههای طراحی هست که به تلفیق محیط ساخته شده و عناصر طبیعی میپردازه و دلیل موجهی برای این کار داره. طراحان نمیتونن نور طبیعی رو در فضای داخلی عینا شبیهسازی کنند، اما با این حال میتونن با استفاده از گل و گیاه، عناصر طبیعت رو به فضا اضافه کنن. نور طبیعی یک ویژگی اساسی در طراحی داخلی دفتر شما است و استفاده مؤثر آن می تواند آرامش و محیطی ایجاد کند. مبل های چرمی بزرگ و استفاده از رنگ های تند نظیر قهوه ای بارزترین ویژگی این سبک است. فضای گسترده امکان استفاده از مبل های بزرگ و میز های زیبا که از چوب های راش و گردو ساخته شده را فراهم میکند.

پیشنهاد تاو دکور استفاده از رنگ های خنثی به عنوان رنگ اصلی و بهره گیری از رنگ های تیره تر برای عمق دادن به محیط است. یک رنگ براق و پر انرژی میتواند زیبایی محیط را دو چندان کند. فضا گویا در این مقاله شما را با دکوراسیون اداری و شاخه های آن بیشتر آشنا می کند. علاوه بر این از رنگ هایی استفاده شود که تقریبا با سلیقه عموم همخوانی داشته باشد. رنگ های گرم و خاکی، فارغ از هر نوع تکلفی نشانه کشور زیبای فرانسه است. نور های گرم باعث خلق فضایی دارای صمیمیت و گرم می شوند. رنگ های گرم و تند نظیر قرمز، طلایی و زرد به محیط روح می بخشد.

توجه کنید می توان برای کم نمودن بار ایستایی و بی روح بودن فضا را با استفاده از چند قلم لوازم با رنگ های متضاد از بین برد. جانمایی مناسب همه لوازم و همچنین امکان ایجاد فضای مناسب کار با هم بسیار سودمند است. همچنین اگه نزدیک فضای کار پریز ندارین، سعی کنین از طراحی داخلی فضای اداری محافظ استفاده کنین. بنابراین تا حد امکان سعی کنید محیط هایی را برای دفتر کار خود انتخاب کنید که دارای پنجره و نور طبیعی هستند. نه تنها دفتر شما را جذاب تر می کند، بلکه فضای مثبتی نیز ایجاد می کند و باعث بهبود رفاه کارمندان می شود. استفاده از فضاهای کاری ایستاده و نشسته در طراحی داخلی دفتر کار باعث جابجایی کارمندان در ساعات طولانی شده و از آسیب های نشستن طولانی آنها را حفظ می کند. پس بهتر است اگر شما به رنگ خاکستری علاقه دارید بخش کوچکی از محیط را به رنگ خاکستری اختصاص دهید و با رنگ هایی همچون زرد و یا قرمز ترکیب کنید تا محیط را از مردگی و افسردگی خارج کرد. به عبارتی طراحی اداری و محیط کار تاثیر مستقیمی با افزایش یا کاهش عملکرد سازمانی دارد و اگر طراحی داخلی محیط کار به طور صحیحی انجام شود سبب رضایت کارکنان، افزایش راندمان و بازدهی آن ها، حس مالکیت و تعلق، مشارکت و کار تیمی کارکنان می شود که در نهایت رضایت شغلی را میسر می سازد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی