دوره تجربی طراحی بیزینس پلن رایگان راه تجار | businesset

در این قسمت، مدیران شرکت خود را معرفی خواهید کرد و مهارت‌ها و مسئولیت‌های شغلی آن‌ها را به‌صورت خلاصه بیان می‌کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید نموداری ایجاد کنید که نقشه راهتان را به‌صورت تصویری مشخص کند. در حالت ایدئال، تجزیه و تحلیل دقیق بازار در طرح کسب و کار نشان می‌دهد که شما به خوبی ورودی و خروجی و بازار هدفی که قرار است روی آن سرمایه‌گذاری کنید را می‌شناسید. هر کسب و کاری با ورود به فضای آنلاین علاقه دارد بهترین بوده و کاربر بیشتری را به سمت خود جذب نماید. برای برترین بودن ما خود را نه پیمانکار فنی بلکه یک شریک بلندمدت در کنار شما می دانیم.

مجله خبری بیزنس راه بنداز تولید شامل اطلاعات عملیات روزانه، مانند ساعات کاری، محل کار، دارایی‌های شرکت، قطعات تجهیزات، مواد اولیه و هرگونه نیاز خاص است. سعی کنید از مشتری ایده آل خود و نحوه ارائه راه حل کسب‌وکار برای آنها تحلیل عمیقی ارائه کنید. در طرح تجاری سنتی هم اهداف کوتاه مدت نوشته می‌شود، هم برنامه‌های بلند مدت و مفصل. اما طرح تجاری ساده بر چند معیار کلیدی با جزئیات مختصر تمرکز دارد تا بتواند اطلاعات مختصر و مفیدی را با سرمایه‌گذاران به اشتراک بگذارد. اپلیکیشن موبایل تاثیر بسیار زیادی بر افزایش درآمد بیزینس شما خواهد داشت.

  • به این صورت که پس از تدوین برنامه‌های استراتژیک، داخلی یا امکان‌سنجی تدوین می‌شوند تا مراحل کار به‌درستی تشریح شود و تصویر واضحی از اجرایی شدن کل فرآیند برای مدیران و اعضای سازمان ایجاد شود.
  • منظور از خلاصه اجرایی، نمایی کلی از کسب و کارتان و برنامه‌‌های شما می‌باشد.
  • مدل‌های کسب و کار این ساختار را تعریف و هدف و مسیر یک بیزنس را مشخص می‌کنند.

درواقع خلاصه اجرایی مانند بیانیه کسب و کار شما است و رسالت شرکتتان را به خواننده نشان خواهد داد. در این نوع از برنامه، باید تیم مدیریت و میزان کارمندان را هم به صورت دقیق پیش‌بینی کنید و جایگاه هرکدام را در کسب و کار تعریف کنید. چه قصد راه‌اندازی فروشگاهی کوچک را داشته باشید، چه هولدینگی بزرگ، به بیزنس پلن نیاز خواهید داشت. LivePlan نرم‌افزاری ابری است که ابزارهای زیادی را برای ایجاد طرح کسب‌وکار فراهم می‌کند، از جمله بیش از 500 الگو، صورت‌های مالی خودکار، پیش بینی کامل مالی، داده‌های معیار صنعت و KPI. برای تهیه اشتراک ماهانه این نرم‌افزار می‌بایست هزینه پرداخت کنید که بر اساس امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، متفاوت است. حداقل‌هایی که باید در این بخش ارائه دهید شامل صورت‌های جریان نقدی و پیش‌بینی سود و زیان سه تا پنج سال آینده می‌شود.

تضمین موفقیت

ما تا جایی که می‌شده مباحث رو ساده کردیم و با مثال در هر بخش و نمونه مدل کسب‌وکار، سعی کردیم طوری توضیح بدیم که مخاطب بعدش بتونه بیزینس مدلش رو طراحی کنه. اگر منظورتون مشاوره برای بیزینس مدل هست، خیر ما تیم مشاوره نداریم. کار ما دیجیتال مارکتینگ هست و در این زمینه می‌تونیم کمک کنیم. این مدل به برند تامز کمک می‌کند تا از طریق بازاریابی دهان به دهان و کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، با کمترین تلاش، فروش و درآمدشان را افزایش دهند. همانطور که می‌دانید، بوم کسب و کار از 9 بخش تشکیل شده است؛ اما برای اینکه آن را به درستی تکمیل کنیم، به 2 مرحله اولیه هم نیاز داریم که فهمیدن چرایی و اهداف کسب و کارمان است.

بیزینس پلن چیه؟

بخش فرصت در بیزینس پلن باید شامل داده‌ها و اطلاعاتی باشد که نیاز به وجود کسب و کارتان را اثبات کند. برای اینکه بتوانید این بخش را در بیزینس پلن توسعه دهید، باید به سوالات زیر پاسخ دهید. سرمایه‌گذاران علاوه بر ایده‌های عالی به دنبال تیم‌‌‌های بزرگ هستند. در این بخش از بیزینس پلن، باید تیم فعلی خود و افرادی که استخدام می‌کنید را توصیف کنید. اگر کسب و کار تازه تاسیس نیست و از قبل سابقه اجرایی و کاری دارید، آن را در این بخش ارائه دهید.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی