دوره تجربی طراحی بیزینس پلن رایگان راه تجار | businesset

در این راستا مجموعه بیلاود مارکتینگ یک فرم خام بیزینس پلن تهیه نموده است که از طریق لینک زیر قابل خریداری خواهد بود. برای بالا بردن قابلیت درک تمامی این موارد توسط خوانندگان بیزینس پلن، برنامه بازاریابی و استراتژی فروش خود را در این قسمت از برنامه کسب و کار مشخص کنید. راه اندازی یک کسب وکار جدید و یا توسعه بخش جدیدی از یک تجارت، جدا از کوچکی ویا بزرگی و میزان سرمایه برای اجرا، برای موفقیت حتما نیاز به یک طرح کسب و کار یا همان بیزینس پلن دارد. بعد از هزینه‌ها، نوبت آن است که منابع درآمدی مهم کسب‌وکارمان را هم بشناسیم. شناخت منابع درآمدی کمک می‌کند تا هزینه‌ها را درست مدیریت کنیم، برنامه‌های بازاریابی را در جهت منابع مهم پیش ببریم و همچنین سایر بخش‌های بوم را با آن‌ها هماهنگ کنیم. بخش بعدی که باید در طرح کسب و کار درج شود، توضیحات مربوط به شرکت است.

مهارت های موجود در این دوره:

شما باید در بیزینس پلن خود در مورد نحوه عملکرد فناوری خود توضیح دهید، اما نیازی نیست که خیلی وارد جزئیات شوید. برای ارائه اطلاعات بیش‌تر به سرمایه‌گذاران، می‌توانید آن را در بیزینس پلن خود ضمیمه کنید. فراموش نکنید که بیزینس پلن باید تا حد امکان کوتاه باشد، وارد کردن اطلاعات و جزئیات زیادی، طرح تجاری شما را طولانی و خسته کننده می‌کند. یکی از اشتباهات رایج که کارآفرینان در اصول نوشتن بیزینس پلن خود مرتکب می‌شوند، این است که صحبتی از رقبای خود نمی‌کنند و یا اینکه وانمود می‌کنند رقیبی ندارند.

  • درواقع داده‌های عددی که نشان بدهند شما قرار است در چه بخشی از بازار قرار بگیرید، اصلاً کجای بازار هستید و نحوه ورودتان به بازار از مهم‌ترین اجزا این بخش هستند.
  • خلاصه بگویم؛ ارتباط درست باعث جذب مشتری، نگهداری او و افزایش فروش خواهد شد.
  • ممکن است حتی بخشی از مشتریان از بخش خصوصی و بخش دیگر از ارگان‌های دولتی باشند.
  • در توصیف شرکت باید جوهره برند ، هسته اصلی برند (یعنی دلیل شکل گیری و هدف غایی که دنبال می کید) و ماموریت برند معرفی شود.
  • کسب و کار شما با چه ریسک‌هایی همراه است؟ برای مثال اگر برای محصول جدیدتان تقاضاهای اثبات شده‌ای ندارید، فرضیه می‌تواند این باشد که مردم همان چیزی را می‌خواهند که شما آن را دارید.
پس رفع تشنگی یک مجله خبری بیزنس راه بنداز عملکردی برای برند آب معدنی است و قرار است نیاز شما را برطرف کند. نکته‌ای که مطرح است، همان ارزش پیشنهادی برند اپل به مشتری است. شما باید بدانید که چرا این کار شروع کرده‌اید و قرار است که کدام نیاز مخاطبانتان را برطرف کنید.

http://dena-blog.irیک طرح تجاری توسعه یافته نقشه‌ای را برای بازاریابی، برنامه‌ریزی مالی و عملیات اجرایی ارائه می‌کند. یک مدل کسب و کار توصیف می‌کند که چگونه یک سازمان در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی یا سایر زمینه‌ها ارزش ایجاد می‌کند، ارزش ارائه می‌دهد و ارزش به دست می‌آورد. مدل‌های کسب‌‌وکار به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌هایی برای جذب مشتری، جذب استعداد، شرکای کلیدی و توسعه کسب‌وکار ایجاد کنید. حال که در مورد بوم مدل کسب و کار و اهمیت آن دانستید، در ادامه به آموزش بوم مدل کسب و کار و نحوه ایجاد آن می‌پردازیم. اگر بهترین ایده‌های کسب‌وکار و درآمد را داشته باشید، برای انجام دادن آنها به نحو احسن، به برنامه‌ریزی مدون و منظم نیاز دارید.

یادتان باشد که برنامه هر شرکت و هر کسب و کار با کسب و کار دیگر فرق دارد. اما همه برنامه‌های خوب کسب و کار، مشخصه‌هایی دارند که سعی کردیم در این ده مورد آن‌ها را به شما نشان بدهیم. در بخش پایانی بیزینس پلن، اهداف مالی و انتظاراتی که را که بر اساس تحقیق در بازار تعیین کرده‌اید، ذکر کنید.

تامین مالی مطمئن

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی