خرید و قیمت هودی زنانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام-پوشاک زئوس

هر محصولی که دنبالش بگردی توی این بازار هم عمده هم تکی در انواع مختلف و از شهرهای مختلف پیدا می‌شه. تو باسلام راه ارتباط با همه آدم‌ها مثل هر بازار دیگه بازه. این غرفه‌دارها از هر جایی از ایران حتی از هر جایی از جهان دارن محصولشون رو به شما می‌رسونن. امتیاز هر محصول و تجربه‌ای که مشتری‌های دیگه پای هر محصول ثبت کردن و یا گفت‌وگو با خود غرفه‌دارها و یا مشورت با خریدارهای قبلی بهت کمک می‌کنه که بتونی محصول بهتری رو انتخاب کنی. زیپ دار، اسپرت، بافتنی، کلاه دار، سویشرت دخترانه بلند، کوتاه و … هودی دخترانه که امروزه طرفداران زیادی دارد نیز یکی از گزینه های جذاب پاییز و زمستان است که می توانید در خانه و یا بیرون از آن ها استفاده کنید.

هودی زنانه طرح استیکر گربه کد 162

ظاهر ساده این سوییشرت و هودی موجب شده تا بتوانید آن را به انواع کت‌ها و پالتوهای جین و چرم بپوشید. هودی در دسته لباسهای ورزشی قرار می‌گیرد، چون طرح آن ورزشی و اسپرت است و معمولاً با شلوار اسلش یا شلوارهای اسپرت پوشیده می‌شود. البته بعضی از افراد این کلاه را با کلاه کپ یا کلاه لبه دار ست می‌کنند. در ست کردن هودی با انواع لباس ها شجاع و جسور باشید چون این لباس آزاد و راحت بوده و دست شما را برای ست کردن با انواع لباس ها باز می گذارد. هودی را می توان با شلوار جین و مام استایل، راسته و یا زاپ دار ست کرد که جذابیت فوق العاده ای را به شما می دهد.

هودی زنانه مدل 358031701

هودی زنانه، یکی از لباس های روزهای سرد پاییزی و زمستانی است که معمولا از پارچه های ضخیم و چند لایه تولید می شود که یکی از بهترین پوشش های زنانه و مردانه در 6 ماه دوم سال خرید هودی زنانه محسوب می شود. شباهت زیادی به سویشرت دارد اما تفاوت آن با سویشرت سر این است که هودی دارای یک کلاه کش دار جم و جور است که این کلاه کش دار پوشش بسیار خوبی در مقابل باد و باران می باشد. هودی یک ژاکت یا سویشرت کلاه دار است که قرن هاست توسط توسط آقایان و بانوان پوشیده می شود. در ایام قدیم راهبان و کشیش های مسیحی تونیک یا ردای بلند کلاهداری می پوشیدند که گمان می شود طراحی هودی نیز از این پوشش الهام گرفته است.

  • در لغت نامه دهخدا در مورد کلمه دورس این گونه آمده است که دورس یک گیاه سمی است که به آن خربق گفته می‌شود.
  • یکی از این لباس‌هایی که مورد پسند نوجوانان و جوانان است سوییشرت و هودی می‌باشد.
  • بخش مهمی از استایل زنانه در روزهای سرد سال هودی و شلوار و …
  • پوشیدن هودی با دامنی کوتاه یک استایل مناسب دخترانه می باشد.
دورس های از انواع بلوز های پائیزی است که به دلیل جنس پارچه آن گرم و مناسب فصل خنک سال است. از پارچه ی دورس لباس هایی گرم ساخته می شود که شباهت زیادی به هودی و سویشرت دارند اما بخاطر نوع پارچه به آنها مشخصا لباس های دورس گفته می شود که برای مطالعه ی تفاوت بین دورس و هودی میتوانید مطالعه کنید. از پارچه ی دورس محصولاتی تولید می شود که دورس، هودی دورس و دورس سویشرت نیز گفته می شود.

خرید و قیمت هودی زنانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام-پوشاک زئوس کلیه حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به لباس شیک می باشد. جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود، یک کلمه عبور وارد نمایید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید.

هودی ورزشی زنانه مل اند موژ مدل W06434-002

یا بازهم ندانیم نام دقیق آنها، هودی است و احتمالا این دوستان را با همان نام سوئیشرت صدا می‌کنید. هودی همان سوئیشرت کلاه‌دار خودمان است که عموما زیپ و دکمه ندارد. در این بین پوشاک پادمیرا در بین محصولات خود اقدام ب فروش انواع هودی در طرح ها و رنگ های مختلف نموده است. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی