خرید و فروش مستقیم از فن آوران تخشا آرین تجارتـگرام | brassonline

خدمات حکاکی لیزری و برش لیزر ورق , آهن , استیل , خبرنامه ی تخصصی اکستروژن آلومینیوم خدمات cnc و برش لیزر فلزات و غیر فلزات در استان… سنگ شکن ها و ماسه شویی ها برش و ساخت انواع باکت الواتور ها برش و ساخت برخی از قطعات غبارگیر ها ساخت المان شهری و ساخت… ریخته گری روی قطعات از فولادهای آلیاژی و ساده کربنی و چدن‌های سفید مقاوم به سایش، چدن‌های داکتیل آلیاژی و معمولی، چدن های خاکستری آلیاژی و معمولی، آمادگی ریخته گری و تولید انواع آلیاژها در کارگاه آتشگاه بدون محدودیت وزن را دارد. به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، کار گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان یزد با حضور استاندار، معاونین ایشان و نمایندگان تشکل‌های کارگری در تالار سیب و نار شاهدیه برگزار شد.

گروه پژوهشي و صنعتي G-MOTOR

به همت و تلاش همکاران نورد سنگین بار دیگر محصولی جدید به گستره محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران افزوده شد. دور برگشت مسابقات لیگ های اسکواش کشور به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد برگزار می گردد. نخستین سمینار ملی آموزشی تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با مشارکت شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهر یزد برگزار شد.

خرید و فروش مستقیم از فن آوران تخشا آرین تجارتـگرام | brassonline

توليد مواد نانو سايز مورد استفاده در باتري‌ها از قبيل سولفات باريم، دي سولفيد آهن و .. در این مرحله نیاز است فناوران برگزیده، ویژگی‌های فنی نمونه اولیه آزمایشگاهی را ارائه داده و در مدت زمان مشخص، «نمونه اولیه آزمایشگاهی» را مطابق با طرح اولیه خود بسازند. دریافت تایید فنی نمونه‌های اولیه در این مرحله منوط به تکمیل مستندات آزمایشگاهی و ارائه نتایج آزمون‌های تعیین شده خواهد بود. سیستم اپتیکال پایدار، کامپیوتریکه منبع تحریک راکنترل و عملا خطوط نامحدود آنالیزبادقت خوب و ثبات طولانی مدت رابرای اندازه گیری آنالیز شما بوجود می آورد. کنترل خودکار آنالیز درموقعیت خط طیف و کالیبره نمودن مجدد اتوماتیک (در صورت لزوم). توانایی کاربری آسان وساده بطوریکه امکان کارکردن با برنامه بدون هیچ گونه آموزش میسرمی باشد.

  • ۱- در دستگاه هایی که از آشکار ساز CCD استفاده می کنند می توان بهترین طیف نوری تولید شده برای هر عنصر را استفاده کرد .
  • تجارتـگرام به‌عنوان اولین وبسایت تخصصی B2B محصولات صنعتی در ایران، درصدد است تا با استفاده از روش‌های آزموده شده تجارت، خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی، معدنی، مواد اولیه، ماشین‌آلات و قطعات و تجهیزات را در بازارهای داخلی و بین‌المللی به‌هم متصل کند.
  • همزمان با اعیاد شعبانیه؛ با حضور سرپرست شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیر منابع انسانی و امور اداری، مشاور فرهنگی و جمعی از مدیران شرکت، مراسم تجلیل از جانبازان در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در همین راستا شتاب‌دهنده آینده‌پژوه هم‌افزابه عنوان یکی از شتاب‌دهنده‌‌های تخصصی حوزه مواد این بخش از برنامه را اجرا خواهند نمود. فناوران در صورت موفقیت و دستیابی به نمونه اولیه تکرار پذیر فرصت ادامه همکاری برای اثبات فناوری، امکان جذب سرمایه‌گذار، توسعه طرح و تجاری‌سازی نمونه از طریق عناصر موجود در ساختار برنامه و شتاب‌دهنده‌ انتخاب شده را خواهند داشت. به عنوان مثال در یک صنعت تولید کننده فولاد که روزانه حجم بالایی از مذاب و آلیاژ تولید می کند نمی تواند مذاب را مدت زیادی (در کوره نگهدارنده ) نگه داشت تا نمونه به یک آزمایشگاه اسپکترومتری (کوانتومتری) ارسال و نتیجه ارسال شود. لذا ضروری است سریعاً و ترجیحاً از روش ارسال سریع نمونه از طریق شبکه اتوماتیک لوله های خلاء به آزمایشگاه آنالیزارسال و بلا فاصله پس از آنالیز اسپکترو متری نتیجه از همان طر یق سریعا به خط مذاب وآلیاژسازی عودت تا براساس آن در صد عناصر آلیاژ اصلاح گردد. ۳- پردازشگر شدت مقدار طول موج اندازه گیری شده را دریافت و این اطلاعات را از طریق کالیبراسیون از قبل تعریف شده برمبنای منحنی بهینه جهت تعیین غلظت عناصر، پردازش می کند و نتیجه آنالیز بطور واضح شفاف در رایانه ظاهر می شود ونتیجه آنالیز در فعالیت های ذوب، ریخته گری و آلیاژ سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت رويال صنعت سامانه

تولید قطعات آسیاب ریموند جهت تولید پودر میکرونیزه زغال، بنتونیت، باریت، آهک، کائولن، بوکسیت،کربنات کلسیم، تالک… سنگ شکن با کیفیت و عمر سایشی زیاد انواع قطعات مقاوم به سایش با جنس های چدن پرکرم، چدن نایهارد، فولاد هادفیلد(منگنزی)،… بیش از ۵۰ سال از فن آوری طراحی و ساخت نسل اول دستگاه آنالیز کیفی فلزات تحت نام اسپکترومترهای لامپی)طیف سنج نشری PMPTube ( سپری گردیده است که سالها بعددر دهه هشتاد میلادی تکنولوژی نوین تراشه نیمه هادی ها برای اسپکترو مترهای جدید تحت نام CCD و به دنبال آن حسگرهای جدید CMOS ارائه گردید.

شرکت شتابنده پرتقال

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی