خدمات شبکه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کوشا شبکه اریکه

دستیابی به این هدف معمولاً از طریق برگزاری یک دوره آموزشی کوتاه مدت و یا در اختیار گذاشتن ویدئوهای کوتاه آموزشی از رفع مشکلات متداول روزمره می تواند تا حد زیادی میسر می‌شود. این موضوع می‌تواند صرفه جویی بلند مدت مطلوبی در کاهش هزینه‌های فنی سازمان و افزایش بهره وری پرسنل و حفظ جریان کار در سازمان داشته باشد. مشاوره در خصوص خرید مناسب‌ترین تجهیزات و قطعات و یا تامین آنها در طی دوره پشتیبانی شبکه توسط هینزا انجام خواهد شد. با سلام به دلایل حساسیت موضوع قبل از هر اقدامی در شبکه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مهم ترین موارد در قرارداد پشتیبانی شبکه

هر کدام از خطوط ارتباطی، سرور، سوئیچ ها، رایانه ها، چاپگرها و یا اتصال اینترنت ممکن است دچار مشکل یا اختلال شوند. در این زمان است که کار پشتیبان شبکه شروع می شود و به سرعت این مشکلات را بر طرف می کند. این فرد با مدیریت پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری می تواند تمام مشکلات رخ داده را رفع نمیاد. تک دیتا با داشتن سابقه درخشان در زمینه نصب و راه اندازی شبکه , خدمات شبکه , خدمات شبکه تخصصی و پشتیبانی با ارایه بهترین راه‌کارها و آنالیز نیازهای مشتری بهترین روش را برای پیاده‌سازی شبکه شما انتخاب می‌کند . عیب یابی سریع و در عین حال عملکرد هوشمندانه متخصصین ما، شما را در انجام بهترین راه‌کار راهنمایی خواهد کرد .

مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است. ما برای شرکت‌های کوچک و متوسط تا شرکت های بزرگ، راه‌حل‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای ایجاد می‌کنیم که به شما کمک می‌ کند تا بهترین عملکرد و بهره‌ وری را با امنیت بالا برای شبکه کامپیوتری خود به دست آورید. ما کل شبکه شما از جمله روترها، سوئیچ ها، سرورها و سایر دستگاه‌های شبکه را با ابزارهای مدیریت قدرتمند با بهترین شیوه‌های صنعت شبکه مدیریت و نظارت می‌کنیم. در یک مفهوم گسترده، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری با هر چیزی که شبکه کامپیوتری سازمان شما را در حال اجرا و به ‌روز نگه می‌ دارد، ارتباط دارد. پشتیبانی شبکه اطمینان می دهد که دستگاه ها سالم هستند و سخت افزار، نرم افزار و دستگاه های شخصی شما با یکدیگر سازگار کار می کنند. در هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد پشتیبانی شبکۀ اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند.

پشتیبانی حضوری دوره‌ای

نرم افزار های ریموت کنترل که مخصوص این کار هستند مشکل کاربر را به طور مستقیم‌ آنلاین حل کنند. با بستن قرارداد می توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه جویی کنید هم می توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و مشکلات وقت گیر جلوگیری نمایید. اگر نیاز ها و دغدغه‌ های شما شامل موارد بالا نیز می‌ باشد، به تعویض پیمانکار فعلی خود یا به خدمات یک شرکت پشتیبانی کار درست مانند شرکت نوین پویانت نیاز دارید.

خدمات پشتیبانی شبکه (آنچه باید بدانید)

خدمات شبکه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کوشا شبکه اریکه

پس برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به آن ارائه دهیم، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم که کاملاً رایگان است. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری‌تان را در اختیار شما بگذارد. به عنوان مثال، خدمات 24×7 از خدمات فقط در ساعات اداری گران‌تر است.

  • کارشناسان فنی هینزا در مواقع اضطرار، ظرف کمتر از ۱ ساعت در محل کارفرما برای رفع کامل مشکلات شبکه حاضر خواهند شد.
  • چنانچه تصمیم شما سپردن این وظیفه به یک شرکت پشتیبانی شبکه است، همراه ما باشید تا قبل از تصمیم‌گیری، راهنمایی‌تان کنیم.
  • مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است.
  • طراحی و نقشه کشی شبکه ، کابل کشی ها ، چیدمان رک ها ، بهینه سازی زیر ساخت ها ، راه اندازی اتاق سرور ، راه اندازی تجهیزات اعلام حریق ، نصب سوئیچ و روتر ، داکت کشی شبکه و … از جمله خدمات پسیو می باشند.
  • خطرات ویروس‌ها و عدم پشتیبان‌گیری هم که جای خودش را دارد و ممکن است حتی حیات یک کسب و کار را به خطر بیندازد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی