جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

از تصویر زیر بهعنوان نمونه استفاده نمایید. شما قابلیت استفاده از استخراج ابری یا Cloud را هم در کوینکس دارا هستید . پرداخت (واریز) در صرافی کوینکس چگونه انجام میشود؟ هنگامی که داراییها از حساب نقدی به حساب مالی منتقل میشود، سود در روز دوم انتقال به جای روز اول محاسبه میشود و در روز سوم، حساب مالی بازدهی محاسبه شده با نرخ ترکیبی را دریافت میکند. در غیر این صورت این گونه معاملات برای کاربرانی که جدید الورود هستند و یا اینکه سطح مهارت و آگاهی آن ها بسیار کم می باشد، توصیه نمی شود. در صورتی که در صرافی کوینکس وارد مرحله احراز هویت نشده اید و مدارک خود را ارسال نکرده اید، می توانید رورانه تا سقف ۱۰ هزار دلار برداشت کنید و یا اینکه از ارز دیجیتال خود به کیف پول دیگری انتقال دهید. هنگامی که می خواهید BTC را از پلتفرم ارسال کننده خارج کنید، از ویژگی “اسکنِ کد QR” استفاده کنید، و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال را اسکن نمایید تا بتوانید BTC را در صرافی کوینکس واریز کنید.

این پلتفرم دارای گزینه KYC است، اما برای شروع معاملاتی با حجم کم و آشنایی با سیستم معاملاتی CoinEx یک ضرورت مطلق نیست. پلت فرم معاملاتی صرافی کوینکس هزینههای متفاوتی را بین دریافتکنندگان و پرداختکنندگان شارژ نمیکند. البته در حال حاضر، صرافیهای زیادی هستند که در هر برداشت 0.0005 شارژ میکنند، بنابراین میتوان ادعا کرد که 0.0005 بیتکوین در حال پذیرش بهعنوان نرخ متوسط جدید در دنیای معاملات ارز دیجیتال است. البته که این موضوع همیشگی نیست و ممکن است در آینده شرایط عوض شود. در این روش کافی است میزان حجمی که مدنظرتان است را وارد کنید سیستم به طور خودکار معامله را برایتان انجام میدهد. یعنی تعیین کنید زمانی که قیمت ارز موردنظر شما به محدوده خاصی رسید با حجم مدنظرتان خرید انجام شود.

هر چه درصد ریسک به عدد 200 نزدیکتر شود، میزان ریسک زیادتر می گردد تا جایی که امکان تصرف تمام دارایی شما توسط صرافی خواهد رفت. در صفحه باز، از شما خواسته می شود نرم افزار Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کنید. 2. سکهای را که میخواهید واریز کنید، انتخاب نمایید و سپس بر روی سپرده یا Deposit کلیک کنید. ۲- بر روی گزینه Asset کلیک کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 1. برای پرداخت هزینه گزینه Go to Payment را انتخاب کرده و برای مرحله بعدی به صفحه پرداخت بروید. 1. پس از ورود به وب سایت صرافی کوینکس، در گوشه بالا و سمت چپ گزینه مبادله یا Exchange را کلیک کنید. برای کپی کردن آدرس در کلیپ بورد، روی نمادی که در سمت راست آن است، کلیک کنید. سپس تیک تأیید قوانین را زده و روی دکمه Submit کلیک نمایید.

امکان معامله ی این رمزارز در صرافی کوکوین و صرافی coinex کوینکس وجود دارد. چگونه در کوینکس سپردهگذاری کنیم؟ چگونه ارزهای دیجیتال را معامله کنیم؟ تعداد صرافی های موجود در بازار ارز دیجیتالی بسیار فراوان و زیاد هستند و معمولا این صرافی ها در سراسر جهان در نقاط مختلفی از دور تا دور جهان موجود می باشند و افرادی که می خواهند فعالیت تبادل ارز دیجیتال را با موفقیت به پایان برسانند باید از صرافی معتبر و شناخته شده ای استفاده کنند، که صرافی کونیکس یکی از بهترین و معروف ترین صرافی است و پیشنهاد ما برای انجام تبادل های ارز دیجیتالی شما، صرافی کوینکس می باشد. در پایین این قسمت باید اطلاعات پاسپورت خود را وارد نمایید و عکس روی پاسپورت را گرفته و برای سایت ارسال نمایید. در نهایت باید پاسپورت خود را به همراه کاغذ A4 در دستتان بگیرید. هزینههای برداشت در صرافی کوینکس به چه میزان است؟

در پنجره باز شده روی send code کلیک کرده و کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل را وارد کنید و next را بزنید. در صفحه اصلی روی نماد آدمک زده و به قسمت Setting بروید. 1. فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در کوینکس ثبت نام میکنند، جزء کاربران ارجاعی شما هستند. جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا دچار تحریم های زیادی شده است اما تا به کنون صرافی کوینکس هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و ایرانیان می توانند بدون داشتن هیچ محدودیتی از این صرافی پر از امکانات جذاب و بی نظیر استفاده کنند. زیرا هدف ما فروش بیت کوین با قیمت مد نظرمان می باشد. صرافی کوینکس می تواند از معاملاتی با حجم بالا پشتیبانی کند و در عین حال، با ارائه رابط کاربری آسان و جذاب، گزینه مناسبی برای معاملهگران تازه کار باشد. 1. به وبسایت صرافی کوینکس بروید، و در گوشه بالا سمت راستروی گزینه داراییها یا Assets را کلیک کنید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی