بیژن دفتری بشلی

صادقی گفت: یکی از اقداماتی که میتواند در اجرای کارهایی که همه فکر میکنند انجام نمیشود به کار آید مشارکت بخش خصوصی است و امیدواریم توجهات لازم به سایت businesset این امر بشود. مرحوم دفتری عاشق خدا و مردم بود به همین دلیل هرگز فراموش نمیشود مرحوم دفتری الگوی کامل از یک انسان مؤمن و خیرخواه بود. همچنین وی داماد صفر لفوتی از نمایندگان خوشنام و مردمی مازندران در مجلس شورای ملی بود. ↑ محمدصفر لفوتی (۱۲ آذر ۱۳۹۲). دریافتشده در ۱۲ آذر ۱۳۹۲. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. در این مراسم پیامهای تسلیت محمد فرهادی رئیس وقت جمعیت هلال احمر نظام جمهوری اسلامی ایران ،ربیع فلاح جلودار استاندار وقت استان مازندران، غیوری نماینده وقت ولی مطلقه فقیه در جمعیت هلال احمر کشور و نورالله طبرسی نماینده وقت ولی مطلقه فقیه در هلال احمر استان مازندران و نماینده ولی مطلقه فقیه در استان مازندران و نماینده چندین دوره مجلس خبرگان رهبری، قاسم احمدیلاشکی نماینده نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای نوشهر چالوس کلاردشت و دبیر وقت مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران و نمایندگان شهرستانهای ساری، قایمشهر (شاهی)، سوادکوه، درمجلس شورای اسلامی، قرائت شد.

بیژن دفتری بشلی، در ساعت ۱۹:۳۰ عصر روز چهارشنبه ۱۳آذر۱۳۹۲ در بیمارستان ابن سینای تهران، فوت کرد و در صبح جمعه۱۵آذر۱۳۹۲ پیکر وی از تهران به شرق استان مازندران منتقل و سپس در روز شنبه ۱۶آذر۱۳۹۲ ساعت۹صبح از مقابل مسجد جامع شهرستان قایمشهر(شاهی)تا مصلی جمعه آن شهر برفراز دستان داوطلبان و امدادگران و مردم تشیع و پس از اقامه نماز توسط معلمی امام جمعه شهرستان قایمشهر و نماینده مردم مازندران در چهارمین و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به زادگاه پدری اش روستای مهدیآباد واقع در شهرستان سوادکوه شمالی منتقل و باحضور مسوولین کشوری، نظامی و انتظامی، لشکری، استانی و روحانیون، بسیجیان، اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین امدادگران و شاگردانش طی مراسمی با عنوان «خداحافظی با مرد میدانهای بحرانی» به خاک سپرده شد. سپس با پیشنهاد برخی از خبرگان امداد و نجات ایران و بهرهمندی از روند دیگر کشورها طرح شبکه امداد و نجات کشور را در ایران مشابه سازی نمود و زمانی که نابسامانی در زلزله آوج بسیار وسیع بود، مأمور سر و سامان بخشیدن به امداد رسانی این زلزله شد و پس از آن به مدت دو دوره به عنوان رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت نمود.

وی ادامه داد: برنامهها طوری مطرح نشود که گویا ۱۱ ماه ابتدایی سال شهرداری کاری را انجام نداده است. آخوندی: برنامهها طوری مطرح نشود که گویا ۱۱ ماه ابتدایی سال شهرداری کاری را انجام نداده است. بیژن دفتری دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همان شهر گذراند. در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، خدمات شایسته دفتری در مواقع بروز بحران و امداد و نجات را برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در آیین تجلیل از امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران که در سالن آمفی تئاتر هلالاحمر شهرستان ساری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با همت ادارهکل پست مازندران، از تمبر یادبود بیژن دفتری بشلی نیز رونمایی شد. او بعد از این موضوع به عنوان معاونت خدمات امدادی هلال احمر کل کشور منصوب و ارتقای پستی شد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. وی با بیان اینکه این روزها مکررا از جانب پرسنل شهرداری تهران پیگیری و به حق مطالبه می شود، عدم بارگذاری احکام و فیش های حقوقی علی رغم گذشت بیش از 100 روز از سال جاری است خاطرنشان کرد: هرچند مشکلاتی در زمینه تعیین میزان افزایش حقوق پرسنل رسمی و قراردادی وجود دارد، لیکن مطابق با دستور شهردار تهران که پیش از این نیز چندبار رسانه ای شده است، انتظار می رود در اسرع وقت مطابق با مر قانون نسبت به اعمال ضرایب و محاسبه فیش حقوقی و احکام جدید اقدام شده و کارکنان از بلاتکلیفی خارج شوند هر چند در این خصوص مطلع هستم که شهردار تهران و معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، در جلسه امروز شورای شهر تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران حضور یافت و در خصوص عملکرد مدیریت شهری (در مدت 10 ماه و یک روز )توضیحاتی ارائه کرد. دوری انبارهای اقلام امداد و نجات از بافت شهری با توجه به پیچیدگی حمل و نقل در شرایط بحران، نگرانی عمدهای است که تدبیر امروز متولیان دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح را نیاز دارد. باید در بیان مطالب دقت شود چون سخنان ما انتظارات نامعقول ایجاد می کند. «از او بسیار باید آموخت». همچنین مدیریت بیمارستان شهرستان قائمشهر (شاهی)، معاونت امداد استان مازندران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران، معاونت خدمات امدادی هلال احمر کل کشور، قائم مقام معاونت اداری و مالی هلال احمر ایران، اولین مدیر عامل هلال احمر استان تهران و رئیس شورای سیاست گذاری پایگاه اینترنتی مطالعات مدیریت بحران را در سوابق مدیریتی و امدادی خود داشت که به دلیل برخورداری از تجربه حضور، مدیریت، فرماندهی و امدادگری در اکثر زلزلهها، سیلها و حوادث طبیعی در طول سه دهه گذشته ایران، برخی از همکاران و شاگردانش از او به عنوان «چهره ماندگار و پدر امداد و نجات هلال احمر ایران» نام میبرند.

وضع موجود در پایتخت نگران کننده نیست و اداره شهر تهران کار سخت و طاقتفرسایی است اینها بخشی از صحبت های مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران است. دفتری در زلزله بم، با وجود پنومونی شدید در بستری دیابتیک و در شرایط سخت انتقادها، منطقه را ترک نکرد و در نهایت به عنوان رئیس امدادگران، مسیولیت سهل انگاریهای پیش آمده را بر عهده گرفت. او مدت دو دوره جمعاً شانزده سال به عنوان رئیس سازمان امداد و نجات ایران فعالیت کردهبود. پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در این باره می گوید: شهردار تهران یکی از شهرداران جسور پایتخت است که با نگاه تحملگرایانه برنامهها و اقدامات زیادی را در دستور کار قرار داده و گامهای بسیاری در جهت تحقق آن انجام گرفته و عملیاتی شده است. ۱۶ آذر ۱۳۹۲. دریافتشده در ۱۹آذر۱۳۹۲. ۱۴ آذر ۱۳۹۲. دریافتشده در ۱۴آذر۱۳۹۲. دریافتشده در ۱۱ آذر ۱۳۹۲. خبرگزاری فارس. ۱۹ آذر ۱۳۹۲.

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ در کارهای امداد سوانح مختلف در داخل و خارج استان مازندران مشارکت و فعالیت داشت و با آغاز جنگ تحمیلی، به همراه دیگر همکارانش اقدام به آموزش داوطلبان عازم به جبههها برای ارائه خدمات امدادی به رزمندگان نمودند. ↑ «خداحافظی با پدر امداد و نجات ایران». پدر وی چنگیزخان دفتری بشلی از مالکین (نظام ارباب رعیت) آن زمان میباشد. برنامهریزی یکپارچه مدیریت بحران، طرح جامع مدیریت بحران تهران بزرگ، طرح آمادگی برای بحران تهران بزرگ، طرح و سازماندهی شبکه امداد و نجات کشور، طرح جامع مقابله با بحران برای کشور سودان و همکاری با برنامه عمران سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت و سازمان آوارگان و پناهندگان خارجی از مهمترین سوابق پژوهشی وی هستند. وی مجدد در ۴ آذر ۱۳۹۲ در بیمارستان ابن سینای تهران بستری گردید. ↑ ۳٫۰ ۳٫۱ «مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه بیژن دفتری در سوانح». ↑ «باید نمادی از اسطوره امداد و نجات کشوردر سوادکوه ایجاد شود». ↑ «پدر امداد و نجات ایران در بستر بیماری». صادقی اظهار داشت: اتفاق بزرگی در حال انجام است و شهد شیرین این اقدامات را نباید با سیاه نماییها و عنوان آرزو دانستن و تأکید بر عدم تحقق آن تلخ کرد.

اگر وعدهها عملیاتی نشود سرخوردگی به دنبال دارد.مشکلات شهر تهران در بسیاری از شهرها و کشورها وجود دارد، چه کسانی که نقد داشتند و چه کسانی که حمایت کردند، هدف مشترکی دارند و به دنبال این هستند که مدیریت شهری موفق شود. وی ادامه داد: اما با گذشت زمان قابل توجه، سامانه های تحلیل اطلاعات، فضاهای بی دفاع شهری، کمیسیون های شهری از جمله کمیسیون ماده 5 و پرتال معاونت ها، همچنان در دسترس نیست. در آیین سومین روز درگذشت بیژن دفتری بشلی، عبدالله نظری خادم الشریعه از مراجع تقلید مجتهدین و روحانیون مازندران و حوزه علمیه قم سخنرانی نمود. مگر چه چیزی با ارزشتر از جان انسان داریم که برای آن سرمایهگذاری نمیکنیم. وی مدتی نیز قائم مقام معاونت اداری و مالی هلال احمر بود و با تأسیس هلال احمر استان تهران، به عنوان اولین مدیرعامل آن منصوب گردید. کتابی تحت عنوان زندگینامهٔ بیژن دفتری در سوانح توسط معاونت پژوهشی مؤسسه علمی کاربردی هلال احمر ایران در مورد وی به عنوان یک الگوی مدیریت بحران منتشر شدهاست. بایگانیشده از اصلی در ۱۸ مه ۲۰۱۴. کارامدیران. بایگانیشده از اصلی در ۳ دسامبر ۲۰۱۳. آیامیدانید دمایمناسب برایپکیج در زمستان چقدراست؟

بیژن دفتری بشلی یک از افرادی بود که ترویج فرهنگ ایمنی و خود امدادی را مطرح و مانند بسیاری دیگر آن را پایه امدادرسانی مؤثر و موفق دانست و پس از بازنشستگی نیز به تدریس، تحقیق و مشاوره ادامه میدهد. وی افزود: متاسفانه برخی از همکاران ما در شورا در زمینه اقدامات شهرداری سیاهنمایی میکنند و من از رویکرد آنها تعجب میکنم چرا که در گذشته مردم به شدت نسبت به طرحهای املاک فریز شده انتقاد داشتند حالا این سوال مطرح است که اگر این اقدامات ساده بود چرا چند سال گذشته انجام نشده است. وی افزود: در حال حاضر در همه پهنههای فرسوده مجوز یک طبقه اضافه ساخت داده شده و به میزان فضای سبز ۱۲۵۰ هکتار افزوده شده و قرار است امسال۱۵۰۰ هکتار دیگر هم به فضای سبز افزوده شده است. باید فرصت امروز را دریابیم که هنوز حادثه رخ نداده و توان مقابله را در شهر تهران افزایش دهیم و این که مدام میگویند قیمت زمین در تهران برای ایجاد انبارهای امداد و نجات گران است و ساخت این مجموعهها هزینه دارد، پرسش این است مگر چه چیزی با ارزشتر از جان انسان داریم که برای آن سرمایهگذاری نمیکنیم.

بیژن دفتری بشلی نامی ماندگار بوده و حضور وی هنوز در بین ما حس میشود و باید المانی از این اسطوره امداد و نجات در زادگاهش سوادکوه ایجاد شود. با توجه به وسعت شهر تهران و اینکه اکثر انبارهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خارج از شهر هستند باید ازهم اکنون با مشارکت شهرداری و سازمان مدیریت بحران کشور، محیطها و اماکن مناسب برای ذخیره اقلام امداد و نجات از قبیل چادر، موادغذایی، مواد بهداشتی، سوخت و نظایر آن در محلههای شهر مشخص و تجهیز شود چرا که با وقوع زلزله شدید مسیری که اکنون یک ساعته طی میشود ممکن است یک تا دو روز طی شود و این یعنی از دست دادن زمان طلایی در نجات حادثه دیدگان! بایگانیشده از اصلی در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۴ دسامبر ۲۰۱۳. بیژن دفتری بشلی در مازندران و از توابع شهرستانهای سوادکوه و قایمشهر (شاهی) متولد شد. پس از اخذ دیپلم متوسطه وارد کادر نظامی ژاندارمری ایران شد ولی در همان عنفوان جوانی به بیماری سارکوم روده باریک مبتلا شد و چون امیدی به بهبودی نداشت، از ادامهٔ خدمت در ژاندارمری انصراف داد. دفتری بشلی که از سنین جوانی با بیماری صعب العلاج سارکوم روده باریک دست و پنجه نرم نمود، یک سال اخیر با بدخیم شدن بیماری اش، با سفارش مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران زیر نظر مجربترین پزشکان بارها تحت عمل جراحی روده، معده و شیمی درمانی قرار گرفت.

شمساحسان اضافه کرد: از شهردار تهران تقاضا دارم هرچه سریعتر دستورات لازم جهت فعال سازی کلیه زیرساخت های فناوری اطلاعات شهرداری تهران را صادر کنند. مطالعات مدیریت بحران. بایگانیشده از اصلی در ۴ دسامبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۳ دسامبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۲۶ آوریل ۲۰۱۶. ↑ «نقص در برنامهریزی و سازماندهی چالش بزرگ امدادرسانی در کشور». این مرد بزرگ پرچمدار هلال احمر کشور و از جنس بسیجیان بودهاست! جمعیت هلال احمر. ۳۰ مرداد ۱۳۹۲. بیژن دفتری بشلی (۱ فروردین ۱۳۲۷ سوادکوه، استان مازندران-۱۳ آذر ۱۳۹۲، تهران) پدر امداد و نجات ایران و یکی از بنیانگذاران طرح شبکه امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، بود. ↑ «تمبر یادبود پدر امداد و نجات ایران در ساری رونمایی شد». قراردادی در خصوص خرید تجهیزات مترو بسته شده است. برخی از اعضا انتقاداتی به عملکرد مدیریت شهری داشتند و عده ای هم معتقد بودند اقداماتی صورت گرفته است.

ایجاد نقاهتگاه پانصد تختخوابی در خوزستان و۱۰ نقاهتگاه در دیگر استانها و ایجاد پایگاههای امداد و نجات برای کمک به مصدومان و بیماران و آوارگان جنگی درتهران، فرماندهی عملیات امداد و نجات زلزله مخرب سال۱۳۶۹ در رودبارِ گیلان و زلزله ویرانگرِ بم و استقرار ۱۰ اردوگاه و اسکان ۵۰ هزارنفر از آوارگان کشور جمهوری آذربایجان درخاک آن کشور و امداد و کمک رسانی به دیگر کشورها و برپایی دورههای آموزش امداد و نجات برای مدیران هلال احمر کشورهای همسایه با مجوز فدراسیون بینالمللی صلیب سرخ از جمله خدمات ماندگار بیژن دفتری بشلی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بودهاست که البته با کمک و همیاری دیگر افراد خبره هلال احمر ایران انجام شد. پس از عمل جراحی و بهبودی نسبی، علاقهمند شد تا باقیمانده حیات خود را صرف خدمات انسان دوستانه کند. این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: البته بنده همین جا می گویم که اعضای شورای شهر حق دارند نظرات خود را بگویند و از ابزارهای خود استفاده کنند اما بهتر است هر دو روی سکه دیده شود، هم نقاط مثبت و هم منفی مطرح شود نه اینکه فقط نقاط منفی گفته شود بالاخره در شهر اقدامات زیادی صورت گرفته است و نتیجه برخی اقدامات در آینده نزدیک مشخص تر می شود.

صورت گرفته است و البته خروجی برخی کارها هم زمان بر است. بهترین راهکار ذخیره سازی اطلاعات کدام است؟ بهترین برند کولر چیست؟ ↑ دکتر فرشید توفیقی نمین (۱۶ شهریور ۱۳۹۱). ↑ دکتر سید مجتبی احمدی. ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ ۴٫۲ ۴٫۳ ۴٫۴ «آقای دفتری». ↑ خبرنگارحرف (۱۳۹۲). «کشاورز زادهای که ناجی آسیب دیدگان جهان شد». مطالعات مدیریت بحران. ۱۵ آذر ۱۳۹۲. «دعایی برای استاد». مطالعات مدیریت بحران. مطالعات مدیریت بحران. ۱۶ آذر ۱۳۹۲. خبرگزاری ایرنا. ۱۱ آذر ۱۳۹۲. خبرگزاری ایرنا. ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳. شیرگاه نیوز. ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳. سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران. ↑ «مشخصات اساتید دانشکده علوم ایمنی و آتشنشانی». ↑ «پدرامداد و نجات ایران درگذشت». ↑ «بر سنگ مزارم بنویسید؛ امدادگر بودم و خواهم ماند». ↑ «آیتالله نظری: مرحوم دفتری هرگز فراموش نمیشود». ↑ «قایم شهرمیزبان فرزندخویش». خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا. خبرگزاری جمهوری اسلامی – ایرنا. او نتیجه میرزا رفیع سوادکوهی و نوه میرزا یحیی خان سوادکوهی سر رشتهدار سوادکوه میباشد. «دعایی برای استاد». پایگاه خبری تحلیلی مازندران – مازندنومه. روزنامه حرف مازندران. ساری (۱۰۲۱): ۴. کیهان وبژه نامه مازندران. ۲۲آذر۱۳۹۲). «وداع مردم قدرشناس ازاستادبیژن دفتری پدرامدادونجات ایران». چطور بلیط لحظه آخری بخریم؟

برخی از اعضای شورای شهر تهران به گونه ای صحبت می کنند که انگار در این مدت مدیریت شهری کار صورت نگرفته است.محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در این باره می گوید: شورا و شهرداری قرار است در کنار هم شهر را اداره کنند. عضو هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی سوانح طبیعی ایران عضو هیئت علمی مؤسسه علمی کاربردی هلال ایران عضو هیئت علمی گروه سوانح مؤسسه مقاومسازی ایران مدرس دانشکده علوم ایمنی و آتشنشانی کشور و تدریس دورههای امداد رسانی و دورههای برنامهریزی مدیریت بحران برای پرسنل جمعیت هلال احمر کشورهای عراق، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان که به عنوان مأموریت اداری از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام داد. عده ای از اعضای شورای شهر تهران معتقدند که بازخورد کارهای بلند مدت زمان بر است و باید به مدیریت شهری فرصت داد و باید حمایت های لازم را در جهت اجرای برنامه کرد نه اینکه سنگ جلوی پای مدیران انداخت.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر افزود: با توجه به عدم فعالیت سامانه دورکاری پرسنل نوعی بلاتکلیفی و اختلال در خصوص نحوه اعمال دستورالعمل دورکاری بانوان باردار و یا دارای فرزند کمتر از 6 سال رخ داده که مجموعه این اتفاقات زیبنده شهرداری تهران نیست. صادقی در ادامه افزود: نکته بسیار مهم بحث برگزاری همایش فرصتهای سرمایهگذاری در شهر تهران بوده که قرار است با مشارکت بخش خصوصی از داخل و خارج برگزار شود. عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری که با هدف ایجاد مشکل و نارضایتی در بین شهروندان صورت گرفت، میگذرد و در این مدت همکاران پرتلاش ما در سازمان فاوا نهایت همت خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از سرویسهای خدمات رسان شهرداری تهران فعال شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری که با هدف ایجاد مشکل و نارضایتی در بین شهروندان صورت گرفت، میگذرد و در این مدت همکاران پرتلاش ما در سازمان فاوا نهایت همت خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از سرویسهای خدمات رسان شهرداری تهران فعال شد.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جلسه امروز شورای شهر تهران به خبرنگار فارس گفت: امروز شهردار تهران با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از اقدامات شهرداری تهران ارائه کرد. ایجاد۱۲۰ اردوگاه برای آوارگان و پناهندگان داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۰ و جنگ خلیج فارس که مجموعاً یک میلیون و پانصد هزار نفر آواره به مرزهای ایران پناهنده شدند و یک نفر از آنها از لحاظ گرسنگی و بهداشت تلف نشدهاند و برای دنیا و صلیب سرخ جهانی بیسابقه و بینظیر بود از جمله کارهای مهم مدیریتی بیژن دفتری بشلی بود که توانست با بهرهمندی از راهنمایی و همکاری و مشارکت همکاران و مدیران جمعیت هلال احمر ایران، انجام دهد. او هفت سال در این سمت بود و حوادث بزرگی مانند سه زلزله پیدرپی بجنورد، اردبیل و قائنات در کمتر از چهار ماه اتفاق افتاد. باید معاونین شهردار در جلسات کمیسیون های تخصصی شورا حضور یافته و مشکلات را مطرح کنند تا با نگاه کارشناسی بتوانند مشکلات موجود را برطرف کنند. وی بیان کرد: البته روحیه همکاری و تفاهم در شورای ششم شهر تهران وجود دارد و به نظر بنده بهتر است معاونین شهردار در جلسات کمیسیون ها حضور یافته و تمامی برنامه ها و مشکلات را مطرح کنند تا با نگاه کارشناسی مشکلات برطرف شود و همچنین شرایط برای خدمت گذاری بهتر فراهم شود .

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی