بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

بهتر است برای این کار از کلمات کلیدی مترادف و طولانی استفاده کنید. لینک‌های فالو و نوفالو را به عنوان عاملی مهم در بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو می‌شناسند. تمام وب‌سایت‌ها و صفحات وب از طریق لینک‌ها به هم مرتبط می‌شوند. بنابراین بک لینک‌سازی که جزئی از سئو سایت است، برای موفقیت هر وب‌سایتی لازم است.

  • هنگام دریافت بک لینک اگر به انکر تسکت ها دقت نشود آسیب های فراوانی می تواند به سایت وارد شود و مورد جریمه گوگل واقع شوید.
  • تمام لینک‌ها به صورت پیش‌فرض فالو هستند و گوگل آن‌ها را ردیابی و دنبال خواهد کرد.
  • این یعنی اگر من با انکر تکست “آموزش سئو” برای صفحه ای در سایتم بک لینک بگیرم، به گوگل میگویم که این صفحه باید با همین کلمه در نتایج سئو شود.
  • ایجاد لینک‌ها از یک دامنه کاملاً جدید بدون هیچ مجوزی، هیچ تاثیر مثبتی در رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک ایجاد نمی‌کند.
  • بک لینک‌ها باعث افزایش رتبه سایت می‌شوند و باعث بهتر دیده شدن وب‌سایت و پربازدید شدن آن می‌شوند.

همان طور که گفتیم، بکلینک، در واقع رایی است که شما از سایت های دیگه می گیرین. هر یک از این رای ها به موتور های جستجو می گه که محتوای شما معتبر، ارزشمند و مفید هست. پیمان محمدپور متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی، مدیر و موسس وب‌سایت مدیر سرور می‌باشد.

فصل سوم: چطور یک “آهن ربای لینک” درست کنیم؟

درس سوم و چهارم نیز به نصب و راه‌اندازی افزونه‌های «Wp Statistics» و «Google Analytics» اختصاص دارد. اگر به تازگی با سرچ کنسول آشنا شده‌اید، کار را با گزارش‌های «Top Linked Pages» آغاز کنید. برای آشنایی با نحوه تبدیل شدن به یک بلاگر می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید. در برخی موارد ممکن است بخواهید چندین لینک را بر اساس پست‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود تنظیم کنید.

لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آن وجود دارد. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا دریابیم بک لینک چیست و پس از آن بررسی کنیم چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد داشت. در این رابطه می‌توان «نشریلا» را به عنوان پلتفرم عالی این در این حوزه معرفی کرد چراکه علاوه بر خدمات بالا، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات نیز امکان‌پذیر است. به این ترتیب، به کمک متن‌های تخصصی هر رسانه، خواننده با تمایل بیشتری بر روی لینک مورد نظر کلیک می‌کند و بک لینک سایت به شکلی اثرگذار در متن تعریف می‌شود.

نکته: همه چیز بک لینک نیست!

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک برای بررسی بیشتر این مورد، باید روی دیگر سکه را نیز در نظر گرفت. در دنیای امروز که همه به دنبال پیشرفت و افزایش کسب درآمد خود هستند، کمتر کسی پیدا می‌شود که از مطلب شما استفاده کرده و لینکی به عنوان منبع به سایت شما بدهد. پس از نظر منطقی و تجربی، چنین چیزی بسیار نادر است که افراد به طور خودکار به سایت شما لینک دهند. زمانی که شما از وب سایت خود به سایت دیگری لینک می‌دهید، در واقع گفته می‌شود که وب سایت مقابل از شما بک لینک دریافت کرده است. همین طور که دیدید، بیشتر این روش‌ها به تحقیق، مطالعه و البته صبر افزایش رتبه با بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) زیاد نیاز دارند. اگر در پرسش و پاسخ‌ها شرکت می‌کنید باید اطلاعات کافی داشته باشید.

مثلا نیما شفیع‌زاده در ویرگول از منتوریکس نام برده که همین به عنوان بک لینک به حساب می‌آید. داشتن گواهینامه‌های مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک می‌کند در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغاتی و… کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک زیادی در سال‌های اخیر به استفاده از گوگل ادز روی آورده‌اند؛ زیرا هر کسب‌وکاری حتی استارت‌آپ‌ها…

حال ببینیم این موضوع چه ارتباطی به بک لینک دارد:

برای این کار لازم است با اظهارنظرهای دقیق در صفحات مرتبط با کسب و کار خود و در نهایت دادن لینک وب‌سایت خود، اقدام به بک‌ لینک‌سازی نمایید. به منظور پیدا کردن سیستم‌های دیگری از وبلاگ‌دهی خارجی، می‌توان در گوگل عبارت Create Blog را سرچ کرد. اما در این مبحث تلاش کردیم بهترین سیستم‌های وبلاگ‌دهی خارجی که آتوریتی بالایی برای ساخت بک لینک رایگان دارند، معرفی کنیم.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی