بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

از ارتقای رم هم اصلا نترسید، چون این کار را شرکت گارانتی کننده لپ تاپ انجام می‌دهد و در نتیجه گارانتی لپ تاپ هم از بین بهترین لپ تاپ از نظر باتری نمی‌رود. در سالهای اخیر حتی گوشی‌های ارزان قیمت هم صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا دارند و بر روی لپ تاپی که قرار است در صفحه بزرگ آن سالها متن بخوانید و محتوا ببینید، منطقی نیست مانیتور ضعیف داشته باشید. لپ تاپ هایی که در این فهرستمعرفی کردین شاید جز بهترین لپ تاپ های دنیا باشن ولی فکر نکنم توی ایران بشه به اینا گفت بهترین چون از لحاظ قیمتی اصلا اقتصادی نیستن. و به احتمال خیلی زیاد هم قیمت الان این لپ تاپ متفاوت از چیزی باشه که در اینجا درج کردین. فن‌ها ممکن است کمی سر و صدای زیادی داشته باشند ولی عملکرد لپتاپ در هردو مدل اینتل و AMD بسیار عالی است و در حد بهترین های جهان است و شارژدهی نیز در هردو نسخه در سطح قابل قبولی قرار دارد. با این همه قیمت این مدل در مقایسه با سایر گزینه‌هایی که جزو بهترین لپ تاپ های دنیا هستند، کمی گران است.

ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است . 4 گیگابایت؛ برای اجرای روان کارهای بسیار سبک و ساده تقریبا کافی است ولی برخی مواقع باعث کندی لپ تاپ می‌شود. بهترین لپ تاب های بازار باید قدرت خود را در زمینه های مختلفی نظیر گیمینگ و تدوین که امروزه سخت ترین موضوعات هستند، به اثبات برسونن و قدرت بالایی داشته باشند.

  • جالبش اینجاست که وقتی حالت sleep میزارم وقتی میخوام روشنش کنم بار اول یا دوم کمی قفلی میزنه و اون صفحه آبی بالا میاد.
  • از ویژگی‌های بهترین سری لپ تاپ ایسوس می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک جدید و قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی کردن لذت ببرد.
  • تفاوت گیمینگ در 144 هرتز و 165 هرتز خیلی نیست، اما اگر بازیکن حرفه ای باشین، تفاوتش با 360 هرتز ملموسه.
بلندگوهای استریو و باتری ۳۵ وات‌ساعتی از دیگر مشخصات لپ‌تاپ مذکور به‌شمار می‌آیند. این دستگاه با وزنی معادل ۱٫۸۵ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی از دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک HDMI و یک جک هدفون استفاده می‌کند. همچنین، باتری کم‌ظرفیت ۳۵ وات‌ساعتی V15 حداکثر تا ۳ ساعت بدون شارژ دوام خواهد آورد.

این لپ تاپ دارای ویژگی های مثبت بسیاری از جمله شارژ تاپ سی 65 وات توربو، باتری بادوام و پشتیبانی از فرمان های چند لمسی است. داشتن حسگر تشخیص اثرانگشت و جنس بدنه‌ی باکیفیت و فلزی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این لپ‌تاپ است. توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد. دنیاگیری کرونا و ترویج فرهنگ دورکاری باعث شد تا نام کامپیوترهای شخصی بار دیگر بر سر زبان‌ها بیافتد؛ اما در این میان، تب‌وتاب استخراج رمزارزها، قیمت قطعات کامپیوتر به‌ویژه کارت‌های گرافیک را به اوج آسمان‌ها رساند. در چنین شرایطی، لپ‌تاپ ارزش خرید به‌مراتب بالاتری دارد؛ چرا‌که اکنون می‌توان با صرف هزینه‌ای برابر با برچسب قیمتی کارت‌های گرافیکی میان‌رده، لپ‌تاپ گیمینگ توانمندی خریداری کرد.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

در بازار لپ تاپ ایران شما با دسته بندی مختلفی از لپ تاپ ها مواجه می‌شوید؛ اگر که گیمر هستید و یا نیاز به لپ تاپی دارید که بتواند از پس بار پردازشی بالا بر بیایید پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ گیمینگ است. MSI یکی از بهترین مارک های لپ تاپ گیمینگ موجود در چند وقت اخیر بوده و به دلیل ارائه بهترین لپ تاپ های گیمینگ رده بالا بسیار شناخته شده است. این یک برند پیشرو برای گیمرها است و آنها واقعاً چیزی برای کاربران عادی ندارند.

صفحه کلید استاندارد این لپ تاپ پاسخ‌گویی مناسبی دارد و کاربرانی که تایپ سرعتی و حرفه‌ای دارند، می‌توانند از این لپ تاپ برای انجام کارهای خود استفاده کنند. اگرچه، این کلیدها برای سلیقه برخی از افراد چندان مناسب نخواهند بود. از یک بدنه باز طراحی شده برخوردار است و ظاهری سبک‌تر و جذاب‌تر از مدل قبلی خود دارد.

اپل مک‌بوک پرو 2021 (14 اینچ) ؛ بهترین لپتاپ مهندسی دنیا

این لپ‌تاپ هرآنچه که از یک نوت‌بوک بخواهید را در اختیار شما می‌گذارد. عملکرد بسیار عالی، نمایشگر فوق‌العاده، شارژدهی طولانی و همچنین طراحی زیبا. در این قسمت، نه تنها بهترین لپ تاپ های جهان، بلکه بهترین برترین لپ تاپ های بازار ایران معرفی می‌شوند. لپتاپ‌های لنوو زیادی توی بازار هستن که میتونید بخرید، اما مدل Legion 7 از ارزش بالایی برای خریدن کردن برخورداره.

دیتابیس گارانتی‌های دیجیتال با طرح اندر حکایت گارانتی در ایران

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی