بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون + 14 مدل لپ تاپ ارزان قیمت زمستان 1400 هلورین | behtarin-laptop

با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، به راحتی می‌توان این محصول را یکی از بهترین لپ تاپ های بازار ایران دانست. با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. لپ تاپ Thinkbook 15 – QC از یک نمایشگر 15 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD بهره می‌برد و به لطف پردازنده‌ی قدرتمند خود حتی می‌تواند به عنوانبهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته شود. پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است.

در سال‌های اخیر شرکت ای دیتا که اکثراً با هاردهای اکسترنال و حافظه‌های رم خود شناخته می‌شود، به دنیای لپ تاپ‌ها و اولترابوک‌های قدم بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون گذاشته است. اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 – i7 با یک نمایشگر 14 اینچی، طراحی باریک، بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم و وزنی در حدود 970 گرم یکی از بهترین محصولات ADATA است. لنوو با ساخت لپ تاپ های Ideapad و Thinkbook گروهی از لپ تاپ های برتر دنیا در سری ارزان قیمت را تولید کرده است.

  • گرافیک اختصاصی، طراحی و ظاهر خاص و همچنین پشتیبانی از SSD این لپ تاپ رو از بقیه رقبا توی این بازه قیمتی متمایز میکنه.
  • یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است.
  • لنوو استاد بی چون و چرای طراحی لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد است.
  • همانطور که می‌دانید لپ تاپ های لنوو در سال‌های اخیر با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و با توجه به سخت افزار مطلوب خود در هر محدوده قیمتی حتماً جزء لیست بهترین لپ تاپ ها خواهند بود.
با پردازنده Core i H،‌ صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، رم ۱۶ گیگابایت و ۵۱۲SSD گیگابایتی، مجموعه سخت‌افزار در ترکیب قابل‌وصف و متناسبی قرار دارد و به‌خوبی از پس نرم‌افزارهای مهندسی و بازی‌های سنگین برمی‌آید. متأسفانه خیزش نرخ دلار تأثیر خود را در بازار کالاهای مصرفی گذاشته و باعث شده که تا ۱۰ میلیون‌ تومان تعداد بسیار انگشت‌شماری لپ‌تاپ با ابتدایی‌ترین پردازنده‌ها قابل خرید باشند؛ مگر آنکه به سراغ لپ‌تاپ‌های کارکرده و دست دوم بروید. این لپ‌تاپ با وزن 1.85 کیلوگرم، ظاهر بسیار خوبی دارد؛ هرچند که به‌دلیل وزن نسبتا بالا، جابه‌جایی آن چندان ساده نیست؛ با این‌‌حال، در این بازه قیمتی می‌توانید هم از نظر ظاهری و هم از نظر مشخصات فنی، روی آن حساب باز کنید.

لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook R465FA-EB028

بخش حافظه داخلی این لپ‌تاپ از نظر ظرفیت و هم از نظر سرعت نسبت به تمام مدل‌های این لیست برتری دارد. یک ترابایت HDD و 512 گیگابایت در این لپ‌تاپ قرار داده شده که با توجه به قیمت، نقطه قوت بسیار بزرگی است. باتری 35 وات‌ساعتی نیز در لپ‌تاپ قرار داده شده تا برق لازم دیگر قطعات را تامین کند. اولین لپ‌تاپی که به معرفی آن می‌پردازیم توسط ایسوس طراحی و ساخته شده که با قیمت پایین و کیفیتی که دارد، ارزش خرید بالایی را به خود اختصاص داده و توانسته در بیشتر مقالات راهنمای خرید لپ‌تاپ ما جای ثابت پیدا کند.

نکات مهم هنگام خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون + 14 مدل لپ تاپ ارزان قیمت زمستان 1400 هلورین | behtarin-laptop

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی