بررسی ۹ علت و حل مشکل رایج دستگاه تصفیه آب خانگی

با استفاده از این دستگاه علاوه بر خودتان از سلامت اطرافینتان نیز محافظت می کنید. فلوراید برای سلامت دهان و دندان مفید است. در این 8 مرحله فیلتر تصفیهی آب آشامیدنی، سختی آب را کاهش میدهد و کیفیت آب آشامیدنی را مطابق سلامت و استاندارد بدن انسان تنظیم میکند. گواهینامه بنیاد ملی بهداشت (NSF) به دستگاه های تصفیه آبی تعلق می گیرد که تست ها و آزمایش های دقیقی را پشت سر گذاشته و با استاندارد های ایمنی بهداشتی مطابقت دارند. انواع فیلتر ها شامل فیلتر ممبران، فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر کربن بلاک، فیلتر پست کربن، فیلتر مینرال، فیلتر قلیایی و لامپ یو وی می باشد.

در روش اسمز معکوس به دلیل آن که سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید و تقریبا تمام املاح و مواد معدنی آن از بین می رود، آب دیگر خاصیتی نخواهد داشت. بنابراین با استفاده از دستگاه تصفیه آب تنها آب تصفیه شده نمینوشید؛ بلکه آب معدنی و تصفیه شده در اختیار خواهید داشت. ما می دانیم در تبادل غیر محلول با غلظتهای مختلف قرار میگیرد تا. به هنگام خرید و سفارش می توانید تعداد لایه های فیلتر را بشمارید. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید. علت استفاده روز افزون از این دستگاه ها کاربرد آن ها با توجه به نیاز روز و هم چنین اهمیت آنها می باشد. هرچند فرایند گندزدایی آب در تصفیه خانه های شهری به درستی انجام می شود اما برخی املاح و عناصر موجود در آب آنقدر دارای قطر کمی هستند که حذف آنها در هیچ تصفیه خانه شهری در دنیا امکان پذیر نیست.

قیمت فیلتر تصفیه آب

این آبها پس از گذشت مدتی غیر قابل استفاده شده و با ماندگاری طولانی مدت جلبک زده و بوی بد و طعم نامطلوبی به خود می گیرد که جلبک های سبز رنگ از درون بطری به خوبی پیداست . فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی این دستگاه عمر طولانی و قدرت جذب فوق العاده ای دارد. نحوه حذف کلر در فیلتر تصفیه آب خانگی به این صورت است که با آزادسازی یونهای مثبت و منفی کربن، کلر جذب کربن میگردد و از فیلتر مرحله دوم و سوم عبور نمی کند. آب ذخیره شده در مخزن ذخیره 12 الی 16 لیتری تحت فشار، از مرحله پنجم عبور میکند. علاوه بر آن، آب را از فیلتر مینرال عبور میده تا املاح مضر از بین رفته، با املاح مفید جایگزین بشن. کاربرد این فیلترها در از بین بردن ذرات فیزیکی موجود درآب مانند سنگریزه ها، شن ها، اکسید آهن لوله ها، لجن، گل، ماسه و جلبک و …

لیست فیلتر های تصفیه آب

یکی دیگر از انوع دستگاه تصفیه آب که کاربرد بسیار مفیدی دارد تصفیه آب قلیایی است. یکی از اهداف استفاده از فیلترهای الیافی پیش از فیلتر ممبران، افزایش عمر مفید و بازدهی بیشتر فیلترهای ممبران است. کیفیت فیلترهای پیش تصفیه و ممبران. اینها مسایلی هستند که قبل از خرید دستگاه باید به آنها توجه کنید تا در زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی، به مشکلی برخورد نکنید. هرگاه فشار روی گیج فیلتر دیاتومه از حد معمول خود بالا برود، یعنی فیلتر نیاز به شستشو یا همان Back wash دارد و پس هر بار شستشوی فیلتر دیاتومه می بایست فیلتر دوباره با خاک دیاتومه شارژ شود. در مواقع قطع برق و یا قطع آب ورودی به منزل، آیا پمپ دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود و یا به کار خود ادامه می دهد ؟ اما در در دستگاه های مخزن دار، آب ورودی از سه مرحله فیلتر عبور کرده و در ادامه با عبور از ممبران اسمز معکوس تمام آلودگی های شیمیایی و مضر آن جدا شده و در نهایت آب از طریق سیستم فاضلاب دستگاه خارج می شود.

عناصر خطرناک در آب —- شاخص های آب ——– املاح محلول در آب (TDS) ——– هدایت الکتریکی آب (EC) ——– خاصیت اسیدی آب (PH) ——– شاخص بهداشتی بودن آب ——– کل مواد جامد معلق (TSS) ——– سختی کل آب (TH) —- املاح موجود در آب —- آشنایی با کلر و کلرزنی —- تصفیه آب توسط ازن —- میزان نمک و شوری آبها —- پلی فسفات چیست؟ اما کلیه عناصر خطرناک موجود در آب لوله کشی شهری به سادگی توسط فیلترهای تصفیه آب حذف می شوند چرا که این فیلترها ، آب را تا یک ده هزارم میکرون نیز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه می کنند. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که آب شیر آب فیلتر شده شما طعم و بوی بدی می دهد. یکی از پرکاربردترین سیستمها که امروزه در جهان مورداستفاده قرار میگیرند دستگاه تصفیه آب صنعتی است. این برند تایوانی توانسته است با تولید بیشتر محصولات تصفیه آب نامی برای خود دست و پا کند و محصولات خود را بسیاری از کشور های جهان صادر کند.

خرید دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب زیر سینکی (Under-Sink Filters) مطابق اسمی که دارد، زیر سینک قرار گرفته و به لوله سینک آشپزخانه متصل میشود. به منظور انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب، بررسی مواردی از قبیل ابعاد و اندازه های دستگاه، محل نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی ( زیر سینک آشپزخانه، روی دیوار ، پیشخوان آَشپزخانه و …) مدت زمان تعویض یا شستشوی فیلتر، هزینه نصب و راه اندازی و تعویض فیلتر، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب و … پس بهترین راه اطلاع از قیمت فیلتر شنی استخر بررسی سایت و سپس تماس با کارشناسان فروش است. برای مثال در صورتی که تمایل به استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنعت کشاورزی داشته باشید باید سیستم هایی را با ظرفیت بالا مورد بررسی قرار دهید. امیدواریم مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

لازم به ذکر است که شرکت تصفیه آسا تنها نمایندگی انحصاری و رسمی این برند در ایران است و به همین دلیل در سراسر ایران دستگاه های مینروا با قیمت یکسانی به فروش می رسند و خرید آن توسط نمایندگی معتبر خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه راحت خواهد کرد. این هوزینگ در مقابل ضربه و فشار آب حساسیت بالایی دارد زیرا به طور معمول به شکل نشکن تولید نمی گردد و می توان گفت که بالاترین نشتی آب از این بخش می باشد. بهره گیری از فیلتر نانوسیلور جهت آنتی باکتریال کردن آب در بخش فرآوری باعث شده تا این دستگاه معایب و مضرات فیلتر اشعه ماورا بنفش (UV) و عدم کارایی نانوفیلتر را نداشته باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

در بدو ورود آب لوله کشی به درون دستگاه تصفیه آب املاح و رسوبات درشت آن حذف میشوند. دبی فیلتر شنی را بر اساس قطر و ارتفاع فیلتر و اینچ ورودی و خروجی فیلتر که لوله کشی فیلتر نامیده می شود، مشخص می گردد. مسلم است که هرچه تعداد مراحل تصفیه آب بیشتر شود، کیفیت آب خروجی نیز بیشتر خواهد شد. آب دارای PH خنثی وارد مخزن میشود و با عبور از لایههای کربنی مواد آلی را از دست میدهد و بعد از عبور از سیلیس مواد جامد نیز حذف شده و آبی زلال و بدون بو از شیر خروجی به مخزن منتقل میشود. از همینرو فیلترهای کربنی میتوانند با این مواد آلی وارد واکنش شده و آنها را از آب حذف کنند. سپس آب از طریق شلنگ تصفیه آب به سمت فیلترهای مرحله دوم و سوم هدایت میشود. فیلتر کربن بلاک، فیلتر مرحله سوم می باشد که در واقع مکمل فیلتر کربن گرانول خواهد بود.

در مقاله ای در مجله CommonWealth ، رئیس راه حل های آب جهانی گفت که این شرکت بزرگترین تامین کننده مخازن ذخیره فشار در جهان است . با این حال باز هم دو تفاوت بین دستگاه ها یافت می شود اول اینکه دستگاه تصفیه کننده این امکان را به شما می دهد باکتری هایی را که برخی فیلتر ها قادر به از بین بردن آنها نیستند نابود کنند، بعضی از تصفیه کننده های خانگی از مواد شیمیایی برای نابودی باکتری ها استفاده می کنند و گاها اکثر شرکت های معتبر با استفاده از جریان الکتریسته برای از بین بردن باکتری های مضر استفاده می کنند.

بررسی فیلتر تصفیه آب

در این بخش با ما همراه شوید تا با اهمیتتصفیه آب خانگی آشنا شوید. همان طور که در مطالب بالا خواندید و ارزش و مزایای تصفیه آب را دانستید حتما سمت خرید دستگاه تصفیه آب ها هم می روید که با استفاده از لینک زیر و خرید تصفیه آب از جدید ترین و ارزان قیمت ترین و همچنین با کیفیت ترین تصفیه آب های خانگی بهره مند شوید. چون پروژه بزرگی پیش روی شما نیست فقط باید مطمئن شوید که کشور سازنده این دستگاه کدام است. مراحل اول دوم سوم که به ترتیب فیلترها تصفیه آب، پلی پروپیلن، کربن فعال گرانول و کربن بلاک نام دارند فیلترهای سه گانه پیش تصفیه میباشند و املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و املاح بزرگتر از 5 میکرون به همراه کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی حذف و تصفیه مینمایند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی