بایگانیهای تابلو های روان

نمایشگرهای LED بسیار قوی و قابل اعتماد هستند و می توانند طیف گسترده ای از سطوح دما و رطوبت را تحمل ویدئو وال کنند. این یک سوال ساده نیست بلکه اصلی ترین فاکتور برای بهره جویی از یک راهکار مبتنی بر استفاده از این تکنولوژی می باشد. برای برنامههایی که محتوای با جزئیات بالا باید در نزدیکی مشاهده شود، ممکن است سیستمهای LCD و مبتنی بر پروژکشن همچنان ارجح باشند. در حالی که جدیدترین نمایشگرهای LED داخلی میتوانند وضوح بسیار بالاتری نسبت به مدلهای قبلی ارائه دهند، اما همچنان وضوح بسیار پایینتری نسبت به فناوریهای رقیب مانند LCD دارند. Direct View LED در واقع یک فناوری جدید نیست: چندین دهه است که در تابلوهای بزرگ و در فضای باز استفاده می شود، اما به طور سنتی وضوح مورد نیاز برای نمایشگرهای داخلی نزدیک را ندارد.

ماتریس ویدئو وال در واقعه نوعی کنترلر است که برای انعطاف پذیری بیشتر ویدئووال استفاده می شود تا برای مثال بتوان خروجی تصاویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار داشت. در بیشتر موارد، حفظ تصویر جزئی و موقتی است. عددی که به دست می آوریم در جریان مورد نیاز هر ال ای دی معمولا بین 15 تا 20 میلی آمپر است ضرب می کنیم . به دلیل تراکم پیکسلی بالایی که دارند، LCDها می توانند بالاترین وضوح کلی را در بین هر فناوری موجود امروزی ارائه دهند. از آنجا که LED ها خود پیکسل ها را تولید می کنند ، اندازه LED ها و فاصله بین آنها (معروف به ” pixel pitch”) وضوح صفحه نمایش را تعیین می کند. دات پیچ فاصله ی بین پیکسل هارا می گویند. البته همان طور که می دانید، ویدیو وال صرفا یک مانیتور نبوده و از کنار هم قرار گرفتن چندین مانیتور ساخته شده است.بسیاری به دنبال آن هستند که بدانند دقیقا تکنولوژی ویدئو وال چیست؟ قطعات تشکیل دهنده ویدئو وال ها در اصل همان تلویزیون ها هستند که در کنار هم قرار میگیرند. واحد اندازه گیری شدت نور همان کاندال می باشد . همان طور که می دانید ویدو وال، نوعی نمایشگر صنعتی است که قابلیت روشن بودن و نمایش تصاویر را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته دارد.

به طور مثال یه تابلوی دو کلمه که می خواهیم کلمه ها به طور جداگانه چشمک بزنند به دو کانال احتیاج دارد. مکعب ها در طیف وسیعی از اندازه ها و نسبت های ابعادی موجود هستند، بنابراین انعطاف پذیری زیادی در طراحی ارائه می دهند. بیشتر آنها حداقل 24 اینچ عمق دارند و بسیار سنگین هستند، بنابراین باید روی زمین یا یک سکوی محکم نصب شوند. کریستالهای مایع نور خود را تولید نمیکنند، بنابراین نورهای پسزمینه در پشت شیشه قرار میگیرند تا نمایشگر را روشن کنند. در یک سیستم پروجکشن جلویی، پروژکتورها در جلوی سطح صفحه نمایش نصب می شوند و نور را مستقیماً روی آن منعکس می کنند. در یک سیستم پروجکشن عقب ، پروژکتورها در پشت صغحه در یک اتاق بسته قرار می گیرند ، جایی که یا نور را مستقیماً روی صفحه نمایش می تابانند ، یا روی آینه هایی که آن را بر روی صفحه منعکس می کنند. فضا برای سیستم های نمایش جلویی مشکلی ندارد زیرا پروژکتورها در جلوی صفحه نمایش نصب می شوند و نیازی به بسته شدن ندارند. به عنوان مثال ماژول رفرش از نوع Scan 1/16 نسبت به نوع Scan 1/8 جریان کمتری در نوع مشابه مصرف می کند .

سپس قطعاتی که برای نصب تابلوی روان مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی می کنیم و نحوه کار هر یک را در دوره آموزش نصب تابلو روان به شما آموزش می دهیم. چه نوع ویدئووالی برای شما مناسب است؟ یکی از انواع تبلیغات که اکنون بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، تبلیغ کردن با روش های مدرن و جدید است. با توجه به کاربرد وسیع آن در مرورگرهای وب، سیستم های عامل و غیره، گمان می رود که اس کیوال لایت پرکاربردترین پایگاه داده موجود باشد. اس کیوال لایت اجازه خوانده شدن هم زمان چند قسمت از پایگاه داده را می دهد اما نوشتن در پایگاه داده به طور هم زمان ممکن نیست. در برنامه هایی که یک تصویر ثابت برای مدت زمان بسیار طولانی نمایش داده می شود ، LCD ها ممکن است حفظ تصویر (Image retention) را تجربه کنند. می توانید جهت خاموش و روشن کردن وسایل الکتریکی از این کیت استفاده نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر محصول و یا دستگاهی برای اینکه تولید شود و نیاز مردم و مصرف کننده را برآورده کند باید از قطعات و اجزای جداگانهای استفاده و در کنار یکدیگر قرار بگیرند. با مقالات بعدی ما در رد گرافیک همراه باشید.

امروزه، به علت تجمع و تراکم بسیار زیاد مغازه ها و فروشگاه ها، استفاده از این تابلو های روان الزامی شده است، چرا که در صورت عدم وجود این تابلو ها، مغازه یا فروشگاه شخص، بین انبوه مغازه ها و فروشگاه ها گم و ناپیدا خواهد شد، و درنتیجه مشتریان کمتری نیز خواهید داشت که امری ناخوشایند است. LCD یک صفحه نمایش تخت است که از یک لایه کریستال مایع بین دو تکه شیشه پلاریزه تشکیل شده است. یک صفحه نمایش LED از صدها LED کوچک (دیودهای ساطع کننده نور) تشکیل شده است که مستقیماً روی یک صفحه تخت نصب شده اند.

نمایشگرهایی با LEDهای بسیار کوچک و pixel pitch ظریف وضوح بالاتری نسبت به نمایشگرهایی با LEDهای بزرگتر و pixel pitch بزرگ تولید می کنند. در انتها نکته که لازم به ذکر است این است که تمام مزایای تابلو روان بزرگ و کوچک و همچنین رنگی و تک رنگ تنها برای انواع با کیفیت و با اصالت این محصول صادق است نه برای انواع کیفیت و تقلبی. از جمله مزایای این تابلو ها می توانیم به متحرک بودن این تابلو ها اشاره نماییم. البته این نکته قابل توجه است که قیمت ماژول تابلو روان Indoor و Semioutdoor کمتر از نوع ماژول Outdoor می باشد.

در تعریف تلویزیون شهری بایستی بگوییم که به نمایشگرهای دیجیتالی گفته میشود که تصاویر نمایشی در آن با توجه به پیکسل هایی که در کنار هم با فاصله های مشخص قرار داده شده اند به نمایش گذاشته میشود . هم چنین میتوانید با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل نمایید. را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه با 24 ماه گارانتی از مجموعه روشنایی سیزال دریافت نمایید. اگرچه انتظار میرود قیمتها طی چند سال آینده کاهش یابد، اما قیمت نمایشگرهای LED با وضوح بالاتر در حال حاضر چندین برابر قیمت LCD است و این فناوری را از دسترس بیشتر مشتریان خارج میکند. اما فراموش نکنید که هر وسیله برقی نیاز به نگهداری و سرویس دارد تا بتواند مدت طولانی سالم بماند. بدون شک برای هریک از ما پیش اومده که تلویزیون یا تلفن همراهمون بعد از مدتی طولانی دچار سایه افتادن بشه. حاشیهها ممکن است در برنامههای شبیهسازی یا در مواردی که نمودارهای دقیق نمایش داده میشوند، حواسپرتی ایجاد کنند. در این مرحله با استفاده از پنلهای کامپوزیت پایه نمایشگر و بدنه نما میشوند، تا تلویزیون شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود. احتمالاً به دلیل استفاده گسترده از فناوری LCD در لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تلفن های هوشمند، مانیتورهای رایانه و صفحه نمایش تلویزیون، از قبل با فناوری LCD آشنا هستید.

کابینتها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود میآورند.کابینت های تلوبزبون های سیار یا رنتال نسبت به ثابت ها دارای آلیاژ سبکتر و دارای قابلیت جا به جایی می باشند. از آنجایی که نمایشگرهای LED فاقد حاشیه هستند، میتوان آنها را کنار هم قرار داد تا یک دیوار ویدیویی کاملاً بدون مرز ایجاد کنند و یک تجربه بصری با تاثیر بالا را ارائه دهند. برای کمک به شما برای شروع، ما یک راهنمای سریع برای چهار نوع نمایشگر اصلی ایجاد کرده ایم و نحوه کار، محل استفاده ، نقاط قوت و محدودیت های کلیدی آنها را آورده ایم. یک دلیل مهم دیگر این است که ویدئو وال به شما این قابلیت را می دهد که هر مانیتور را به طور مجزا کنترل کنید و تعداد زیادی ورودی را روی یک مانیتور نمایش دهید. یکی از این روشها استفاده از پروژکتور به جای ویدیووال یا چندین مانیتور معمولی و مجزا به جای ویدیووال است. بردهای استفاده شده در تابلو های ایده بصورت HD است. نصب تابلو ها در هر مکانی باید با اجازه صورت گیرد. برای تعیین ولتاژ همان ولتاژ مصرفی لامپ های ال ای دی مد نظر قرار می گیرد.

ویدئو وال ها برای نمایش یک تصویر واحد بزرگ تر باید کنار یکدیگر به صورت پیوسته نصب شوند و به همین علت فریم این نمایشگرها بسیار باریک طراحی می شود تا فاصله ی هر نمایشگر تا نمایشگر بعدی به حداقل برسد. این نوع نمایشگرها جزئیات و وضوح بیشتری را برای نشان دادن اطلاعات پیچیده تر اعمال کنند. سیستم های پروژکتورعقبی به یک اتاق محصور بزرگ برای قرار دادن پروژکتورها نیاز دارند که ممکن است تا 14 فوت فضای کف نیاز داشته باشد. در حالی که طراحی محصور مکعبها به کاهش اثرات نور محیط کمک میکند، مکعبها هنوز نمیتوانند همان سطوح روشنایی نمایشگرهای LCD یا LED را تولید کنند. محفظه مکعبی برای محدود کردن اثرات نور محیط و بهبود سطح روشنایی و کنتراست نمایشگرها استفاده می شود. از این نمایشگرها می توان در پروژه های حساس که نیازمند دقت بالایی در نمایش تصاویر هستند استفاده نمود.با توجه بر تاکید همیشگی شرکت هایک ویژن بر امر تحقیق و توسعه در همین راستا این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای بازار و مشتریان نمایشگرهای LED تمام رنگی خود را روانه بازر نموده است.

برنامهٔ اصلی برای دسترسی به اطلاعات پایگاه داده یا تغییر آن ها از رویه های موجود در کتابخانهٔ اس کیوال لایت بهره می برد و این طراحی باعث کاهش تأخیر در دسترسی به اطلاعات (در مقایسه با استفاده از پایگاه داده های مستقل) می گردد. با این حال اس کیوال لایت از تمامی امکانات اس کیوال پشتیبانی نمی کند. از ویژگی های اس کیوال لایت آن است که پایگاه داده ای متشکل از یک پرونده، با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم عامل، دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می دهد در اختیار کاربر می گذارد. یکی از امکانات مهم تلویزیون شهری، قابلیت پخش صدا و موسیقی است. یک صفحه نمایش Rear Projection شامل یک سیستم پروژکتور و آینه است که در یک مکعب بسته قرار گرفته اند. برای نمایش و انتقال اطلاعات شامل متن عکس و فیلم نیاز به برد کنترل می باشد که از درگاه های ,USB, LAN WIRLESSو… سری VM5E شامل یک الگوریتم بهبود تصویر است که می تواند در پخش فیلم ها باعث کاهش شکاف تصویر در بین صفحه های کاشی شده شود. ویدئووال های LCD می توانند متن ، تصاویر و فیلم را با جزئیات واضح نمایش دهند. قابلیت نمایش عکس، صدا، فیلم و…

هزینه این نمایشگرها بر اساس نوع ماشین، اندازه و نوع اسکلت چهارچرخ متفاوت است. سی کوئل لایت (به انگلیسی: SQLite) یک سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه ای کم حجم (در حدود ۳۵۰ کیلوبایت) که به زبان سی در قالب یک کتابخانه نوشته شده است و یک پایگاه داده های رابطه ای به حساب می آید. ال سی دی یکی از محبوب ترین گزینه های نمایش امروزی است. مهم ترین بخش سازنده تابلوهای روان ماژول ال ای دی می باشد که در کیفیت های مختلفی موجود بوده و هر چه میزان کیفیت این ماژول ها بیشتر باشد در کیفیت تصویر نهایی تابلو نیز موثر خواهد بود. بنابراین تجهیزات و قطعات سازنده این سیستم بسیار زیاد است و هر کدام می توانند مسئول کاری بوده و یا بخشی از نیاز شما به داشتن تصویر با کیفیت را رفع کنند.حال با دانستن اینکه ماتریس ویدئو وال چیست، باید در خرید سازه ویدئو وال دقت لازم را به خرج دهید زیرا تجهیزات آن ها متنوع بوده و هر کدام می تواند برای محل خاصی مناسب باشد. پس کدام یک برای شما مناسب است؟ آن ها با استفاده از کنترلر ویدئو وال، قادر هستند تا برنامه ریزی شوند و برای مثال هر مانیتور بداند که قرار است کدام بخش از تصویر را نمایش دهد.

انتقال اطلاعات به کارت انجام می پذیرد، برد کنترل ها به دو دسته کلی دارای حافظه برای ذخبره (آنلاین)و پخش اطلاعات و بدون حاقظه(آفلابن) تقسیم می شوند.برای کنترلر های آنلاین علاوه برد کنترلری(رسیور) که پشت ماژول ها نصب می شود نباز به سندر و ویدئو پروسسور(دارای ورودی های متنوع می باشد و برای تغییر سایز تصویر ورودی به سایز تلویزیون شهری مورد استفاده قرار می گیرد). نوع کنترلر با توجه به تعداد ردیف های تابلو LED و برحسب کارآیی نمایشگر به کنترلر آنلاین و یا آفلاین مشخص میشود. از نظر کارشناسان فروش کیومیتا قیمت ویدیو وال مدل LG 47LV35A با توجه به ویژگی و امکاناتی که دارد مناسب می باشد. در این مقاله تلاش میکنیم در مورد قیمت، خرید، آموزش و فروش ویدیو وال صحبت کنیم. محصول به مدت 1 سال گارنتی و5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی