آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

سپس وارد صفحه کاربری خود مانند تصویر پایین می‌شوید، سپس بر روی امنیت که با کادر قرمز مشخص شده است کلیک کنید. به یاد داشته باشته باشید که حساب کوینکس و ایمیل شما به هم متصل می‌شوند. بنابراین، لطفا موارد امنیتی را برای حساب ایمیلی که در بخش ثبت‌نام وارد می‌کنید خیلی ‌سخت در نظر بگیرید. مثلا یک رمز عبور پیچیده و قوی برای حساب ایمیلتان بسازید که شامل حروف الفبای بزرگ و کوچک، عددها و علامت‌ها باشد. به این ترتیب، خیالتان از بابت امنیت این حساب، راحت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازه‌ای که در کوینکس ساخته‌اید را در جایی امن که دست افراد سودجو به آنها نمی‌رسند، نگه دارید.

ایمیلی از طرف صرافی کوینکس جهت تایید برداشت شما برایتان ارسال می شود. در مرحله بعدی در کادر مستطیلی زیر Deposit to آدرس ارز دیجیتال را برای واریز در صرافی یا کیف پول وارد می کنیم. نکته ای که در این مرحله باید رعایت کنید این است که برای وارد کردن آدرس در کادر مستطیل شکل از گزینه show QR code آدرس را انتخاب کنید.

، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

حال ثبت نام شما انجام شده و در مرحله بعد شما باید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید که البته الزامی نیست ولی حتما این کار را انجام دهید . در این قسمت شما تایید دو مرحله ای برای ورود را تعیین میکنید که قسمت sms برای ایرانی ها فعال نیست و فقط روی گزینه totp کلیک نمایید که مربوط به گوگل اتنتیکیتور میباشد . صرافی کوینکس قابلیت معامله ارزهای دیجیتال با سرعتی بسیار بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. لذا کم بودن تعداد کاربران و سلیقه آن ها در امر معامله در بسیاری از صرافی های داخلی موجب شده تا در بیشتر اوقات امکان خرید ارز دیجیتال برای کاربران فراهم نباشد. به خصوص وقتی که اخبار اقتصادی و یا سیاسی خاصی در دنیا وجود دارد، معامله رمزارز در صرافی های داخلی بسیار کند دنبال می شود. بنابراین می توان این طور گفت که صرافی کوینکس مزیت بزرگی محسوب می شود تا در این مواقع کاربران بتوانند این گونه چالش ها را پشت سر بگذارند.

میکسر رمز ارز چیست؟

پس از آن از طریق گوشه بالا سمت راست تصویر بر روی گزینه “Account” کلیک کنید. پس از گذراندن گام‌های بالا، وضعیت تایید شناسه با عنوان «تایید ارائه شده برای حسابرسی» نشان داده می‌شود و نتیجه در عرض 24 ساعت به ایمیل شما ارسال می‌گردد. تایید اعتبار شناسه فقط برای حساب کوینکس روی سقف برداشت 24 ساعته تاثیر می‌گذارد و در استفاده از دیگر قابلیت‌های «CoinEx» بی‌تاثیر است. ببخشین فراموش کردم..بعلاوه در ثبت نام کوینکس شماره تلفن هم باید حتما نوشت و بون شماره تلفن دیگه ثبت نام نمیشه کرد..

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

قسمت بعدی در سطح حساب، بازارگردان فیوچرز کوینکس است که برای معامله گرانی است که حجم معاملات فیوچرز آنها بیش از 5 میلیون دلار باشد که این نیز سطح بندی از لول صفر تا 5 را دارد. برای اینکه مزایای بیشتر آن را بدانید باید روی کادر بنفش رنگ که در تصویر زیر مشخص کردم در صرافی کلیک کنید. همه صرافی‌های ارز دیجیتال از کاربران خود در انجام معاملات کارمزد دریافت می‌کنند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. این صرافی از این قاعده مستثنی نیست و برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال از حساب شما مبلغی را به‌عنوان کارمزد، کسر می‌کند. روش محاسبه کارمزد رمز ارزها در اکثر صرافی‌ها به دو عامل اصلی بستگی دارد. با توجه به اعلام اطلاعیه های رسمیصرافی ارز دیجیتال کوینکس که میزبان هزاران معامله‌ گر ایرانی است، در ایران فیلتر شده است.

مجددا وارد صفحه تایید برداشت شده و در صورت مورد قبول واقع شدن صفحه مذکور روی گزینه تایید کلیک می‌شود تا فرایند ارسال وجه انجام گیرد. با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توان واریز به حساب کاربری را انجام داد. یک کد تایید به ایمیلی ارسال می‌شود که باید در کادر مربوطه وارد و تایید شود.

برداشت در صرافی کوینکس

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی