انتشار: بهمن 11، 1403
بروزرسانی:
27 اردیبهشت 1404
چگونه داستانهایی را بگوییم که C-Suite می خواهد بشنود (ویدئو)
تیم موسسه بازاریابی محتوا
تیم موسسه بازاریابی محتوا نشان می دهد این مقاله منعکس کننده کار جمعی تیم CMI است. CMI یک سازمان جهانی آموزش و آموزش بازاریابی است که به پیشبرد عمل بازاریابی محتوا اختصاص یافته است. ما تجربیات محتوا را ایجاد می کنیم و به بازاریاب ها و سازندگان از مارک های سازمانی ، مشاغل کوچک و آژانس ها آموزش می دهیم که چگونه می توانند مشتریان را از طریق داستان پردازی قانع کننده و چند کاناله جذب و حفظ کنند. مارک های جهانی برای مشاوره استراتژیک ، تحقیق و آموزش و صدور گواهینامه به CMI روی می آورند و تیم ها را به دنیای بازاریابی محتوا ، بزرگترین رویداد محور بازاریابی محتوا ، کنفرانس بازاریابی تجزیه و تحلیل و علوم داده (MADS) و رویدادهای دیجیتالی CMI هر ساله ارسال می کنند. cmicontent را در Facebook ، LinkedIn و اینستاگرام دنبال کنید و از هشتگ #cmworld استفاده کنید.
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/insights-metrics-buyin-cmo/