در نظر داشته باشید که قرار است که فرد یا سازمانی را توجیه نمایید که شما عالی هستید. در پایان خود را در خانه اول خواهید یافت و نیاز به کمک یک تیم تخصصی خواهید داشت. دقت کنید، بهتر است هر نیاز خود را همراه با برآورد معقول و صادقانه در نظر بگیرید، وام یا سرمایه اولیه خود را از پیش تمام نکنید. اگرچه می توانید به راحتی 30 صفحه مطلب در مورد این بخش بنویسید، اما این کار را نکنید. مطالب خود را به دو یا سه صفحه همراه با چند دیاگرام محدود کنید. نیازی نیست، بگویید چگونه یک محصول ساخته شده بلکه بگویید چگونه کار می کند.
برای اینکه بتوانید در مورد فرضیات کسب و کار خود فکر کنید، بهتر است که به ریسکهای آن توجه کنید. کسب و کار شما با چه ریسکهایی همراه است؟ برای مثال اگر برای محصول جدیدتان تقاضاهای اثبات شدهای ندارید، فرضیه میتواند این باشد که مردم همان چیزی را میخواهند که شما آن را دارید. مثال دیگر اگر تبلیغات آنلاین یکی از کانالهای تبلیغاتی شما است، برای هزینه تبلیغات و میزان دیده شدن آن، فرضیاتی را در نظر میگیرید. برای نگارش یک بیزینس پلن اثربخش نیاز به دانش خاص حسابداری و یا تجاری پیشرفتهای وجود ندارد، بلکه تنها با یک آموزش میتوانید آن را برای کسب و کار خود بنویسید.
به این صورت قادر خواهید بود مجله خبری بیزنس راه بنداز سرمایه گذاران، همکاران و پیمانکاران پروژه را جلب کنید. طرح بازاریابی حاوی برنامه آتی شرکت در حوزه بازاریابی,فروش, تبلیغات, برندسازی, منابع و بودجهبندی هرکدام از موارد در یک بازه زمانی مشخص است. تنها شرکت ایرانی دارای تیم تخصصی مشاوره بیزینس در ایران در حوزه بیزنس پلن (شرکت مشاوره مدیریت ).
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند. اگر شما محصولاتی را به مشتریان ارائه میکنید که آن محصول را از سازمان دیگری خریداری مینمایید، لازم است که در مورد جزئیات آن توضیح دهید.
مرحله پنجم: ارتباط با مشتری را بهتر کنید (Customer Relationships)
شما ترجیح میدهید گوشی آیفون بخرید؛ چون متفاوت است و شما فکر میکنید که با اپل یک تجربه خاص و منحصربهفرد خواهید داشت؛ یا چون اپل در ایران کالای لوکسی است و شما دوست دارید خاص و لوکس به نظر برسید. پرسونای مشتری؛ مسیری برای درک عمیق مخاطب» این روند را به طور کامل توضیح دادیم. مقاله هدفگذاری اسمارت بروید و با نحوۀ هدفگذاری درست آشنا شوید. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقالههای جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.
- طرحهای امکان سنجی تجاری با توصیههای برای پیشبرد بهتر برنامه و رسیدن به سود بیشتر به پایان میرسند.
- بوم مدل کسب و کار یک نمای کلی از مدل کسب و کار ارائه میدهد و در مقایسه با طرح کسب و کار سنتی فاقد جزئیات غیر ضروری است.
- این بخش هم میتواند یکی از قسمتهای کلیدی در جذب سرمایهگذار یا همکار باشد.
- در اینجا هدف شما رفع تشنگی است؛ برای همین فکر نمیکنم خیلی برایتان فرقی داشته باشد که از کدام برند، آب معدنی میخرید!
- تاکنون بیش از 230 مارکتینگ پلن برای کارفرمای ایرانی و غیرایرانی تهیه شده است.