به ارزشی که برندها انتظار دریافت آن را در ذهن مشتری ایجاد میکنند، ارزش پیشنهادی گفته میشود. پرسوناها، همه چیزِ مشتری، از زندگی خانوادگی تا موانع ذهنیشان را، برایتان روشن میکنند؛ و شما با شناختی که از مشتری پیدا میکنید، میتوانید به بهترین شکل محصولتان را تبلیغ کنید و بفروشید. پرسوناهای بازاریابی، همان مخاطبان شما هستند؛ منتها وجود خارجی ندارند و شما آنها را براساس ویژگیهای مشتری ایدهآل خودتان ترسیم کردهاید. به همین خاطر اول مخاطبان خود را بشناسید، سپس به بررسی سلایق آنها بپردازید و بعد از آن بیزنس مدل را طراحی کنید. اکنون میخواهم که بیزنس مدل را کامل برایتان توضیح دهم، تا بیشتر متوجه موضوعی که قرار است در این مقاله در موردش صحبت کنیم، شوید. در برآوردهای خود صادق و محافظه کار باشید، اما تا حدودی نیز خوش بین باشید.
شرکای کلیدی
با خرید هر کدام از دوره های آموزشی آکادمی گرشا، ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی شما به عنوان هدیه به کیف پول شما واریز می گردد.شما با موجودی کیف پول خود می توانید سایر دوره ها را رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید از طریق پنل کاربری، حساب کیف پول خود را شارژ کرده تا با افزایش موجودی آن به سادگی در دوره های دیگر شرکت نمایید. بدهید به یک متخصص (مثل مجموعه ب م م) برایتان بیزینس پلن طراحی کند، که هزینه آن بسته به کار شما حداقل 25 برابر خواهد بود. در WealthFit می توانید همه مواردی را که هرگز در مدرسه درباره پول ، سرمایه گذاری و کارآفرینی یاد نگرفته اید ، کشف کنید.
تجربیات ب م م، مدرسانی در سطح آنتونی رابینز، برایان تریسی، جوردن بلفورت و مجموعههای آموزشی مثل یودمی، لیندا، فرادرس، فرانش و… . محمد نیکبخت از روش ابتکاری خود در تدریس استفاده میکند که مبتنی بر 46 تکنیک علم روانشناسی است. به عنوان مثال او از تکنیک زایگارنیک استفاده میکند که موجب افزایش ماندگاری مطالب در ذهن میشود.
- برای حضور در این فضا، نیازی نیست که در تمام شبکههای اجتماعی فعالیت داشته باشید، بلکه فقط به دنبال شبکههایی باشید که اکثریت مخاطبان هدفتان در آنجا حضور دارند.
- بدین شکل سرمایهگذاران را برای دریافت اطلاعات بیشتر از شما مشتاق میکند.
- یعنی در ابتدا یک طرح تجاری ساده نوشته و سپس در طول زمان مجدداً به آن بازگردید و با انجام تغییرات، طرح را کاملتر و دقیقتر کنید.
- صورتهای مالی، ترازنامه و سایر اطلاعات مالی ممکن است برای کسب و کاری که از قبل سابقه دارد گنجانده شود.
- معیارهای کلیدی، محرکهای رشد برنامه مالی و به طور کلی کسب و کارهای شما هستند.
از طریق نقشه سفر مجله خبری بیزنس راه بنداز میتوانید نوع رابطه مشتری را با شرکت خود درک کنید. با درک نوع رابطه مشتری میتوانید مراحل مختلفی را که مشتریان شما در تعامل با شرکت شما طی میکنند، شناسایی کرده و درک کنید که چگونه مشتریان خود را به دست آورید، حفظ کنید و رشد دهید. که تمام مجاری ارتباط شما با مشتریان را بررسی و پیشبینی خواهد کرد.
تعرفه پکیجهای طراحی و تدوین بیزینس پلن
چارت سازمانی یک گزینه ضروری در بیزینس پلن شما نیست، اما میتواند در ضمیمه گنجانده شود. در برخی موارد ممکن است که سرمایهگذاران از شما یک نمودار سازمانی بخواهند، بنابراین اضافه کردن آن به بیزینس پلن، مفید خواهد بود. یک راه حل عالی برای دستیابی به مشتریان، روابط عمومی و پوشش رسانهای است. اگر روابط عمومی بخشی از استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی و فروش شما است، آن را در اینجا بیاورید. پس از موقعیتیابی و قیمتگذاری، باید به برنامههای تبلیغاتی و پروموت کردن خود توجه داشته باشید. یک برنامه و استراتژی تبلیغاتی باید برنامهریزی که شما برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام دادهاید را توضیح دهد.