چگونه تحقیقات خود را برای حداکثر پوشش مطبوعاتی ارتقا دهید
انتشار: دی 20، 1403
بروزرسانی: 29 تیر 1404

چگونه تحقیقات خود را برای حداکثر پوشش مطبوعاتی ارتقا دهید


برندها تحقیقات اصلی را برای افزایش شناخت خود به عنوان رهبران فکری در صنایع خود ایجاد می کنند.

اما اگر تیم بازاریابی تحقیق را تبلیغ نکند، این همهمه محقق نخواهد شد. چه بودجه هنگفتی دارید یا نه، این پنج استراتژی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که تحقیقات سازمان شما مزایای مستقیم و غیرمستقیم آن را به حداکثر می رساند.

شما می توانید با این پنج ایده بر اساس تجربیات من و دیگران شروع کنید:

1. موضوعاتی را انتخاب کنید که خود را تبلیغ می کنند

Buffer یک شرکت SaaS مدیریت رسانه های اجتماعی است. بین سال های 2018 تا 2023، وضعیت کار از راه دور را منتشر کرد. بافر به جای گردآوری یک گزارش «وضعیت اجتماعی» دیگر مانند رقبای خود - رویکردی که مستقیماً به خدماتی که آنها ارائه می دهند گره خورده است - با پرداختن به روند رو به رشد کار از راه دور، با توجه به روند رو به رشد کار از راه دور، یک چرخش موضوعی خلاقانه اتخاذ کرد.

بافر تشخیص داد که تحقیق در مورد کار از راه دور علاقه بیشتری نسبت به گزارش دیگری در رسانه های اجتماعی برای بازاریابان به خود جلب می کند. این استراتژی کارساز بود، زیرا رسانه های برتر مانند فوربس، هاروارد بیزینس ریویو، TechCrunch و Fast Company به طور مرتب به گزارش های وضعیت کار از راه دور بافر ارجاع داده و به آن لینک می دهند.

این پوشش رسانه ای، بک لینک های مفید بافر را ایجاد کرد، که به موتورهای جستجو نشان می دهد که تحقیق بافر در رتبه بندی نتایج ارزش توجه دارد. با این حال، در سال 2022، گزارش وضعیت کار از راه دور نسبت به سال 2020 توجه بیشتری را به خود جلب کرد.

همانطور که این گزارش های Ahrefs نشان می دهد، مطالعه 2022 بیش از 1.8 میلیون بک لینک در طول عمر خود به دست آورد (621000 مورد هنوز زنده هستند)، در حالی که مطالعه 2020 9000 بک لینک دریافت کرد (بیش از 3000 هنوز زنده هستند).

این نمایه بک لینک نشان می دهد که در سال 2022 State of Remote Work (تحقیق اصلی بافر) 1.8 میلیون بک لینک به دست آورده است (621000 تای آن هنوز فعال است.
این نمودار نمایه بک لینک را برای تحقیق اصلی Buffer's State of Remote Work در سال 2020 نشان می دهد که 9000 بک لینک به دست آورده است (3300 مورد آن هنوز زنده هستند).

چه چیزی تفاوت فوق العاده را توضیح می دهد؟ کار از راه دور یک موضوع پرطرفدار در سال 2022 بود، زیرا تا آن زمان، همه به واکسیناسیون COVID-19 دسترسی داشتند. کارمندان به بازگشت داوطلبانه به دفتر فکر می کردند یا توسط کارفرمایانشان مجبور به عقب نشینی می شدند. رسانه ها به دنبال داده هایی برای استناد به این موضوع فزاینده مهم بودند و مطالعه جدید بافر را با اشاره های مطبوعاتی و بک لینک ها پر کردند.

2. گزارش را در یک وب سایت برجسته تر منتشر کنید

هنگامی که اولین نسخه از گزارش چگونه یک وبلاگ معتبر بسازیم را ایجاد کردم، برنامه ریزی کردم که آن را در وب سایت خود منتشر کنم () و کارهای گسترده ای انجام دهم.

سپس، ایده ای به ذهنم خطور کرد: "اگر مطالعه را قبل از سایت خود در سایت دیگری منتشر کنم، چه می شود؟" من شرکت های دیگر را دیده بودم که این کار را انجام می دادند و از مطبوعات یاد می کردند.

بنابراین، از جف بولاس، که طرفداران اجتماعی زیادی دارد، خواستم که گزارش من را در سایت خود منتشر کند، سایتی که ترافیک زیادی دارد و قبلاً برای آن نوشته بودم. من به او گفتم که مطالعه را در سایت او شروع خواهم کرد و او گفت بله.

این ایده نتیجه داد. افرادی که از سایت جف بازدید کردند، که مقدار مناسبی از جستجوی ارگانیک و ترافیک مستقیم دریافت می کند، کار من را کشف کردند. جف همچنین پیوند پست وبلاگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و دسته من را تگ کرد. این امر باعث جلب توجه بیشتر به سمت مطالعه شد و اعتبار آن را افزایش داد.

من یک هفته بعد مطالعه را در سایت خود مجدداً منتشر کردم و از آن پیوند برای سایت های دیگری که به تحقیق من اشاره کردند استفاده کردم.

نکته: برخی از نتایج مطالعه خود را به یک اینفوگرافیک تبدیل کنید و آن را برای روزنامه نگاران تبلیغ کنید تا سایت های آنها فقط یک تصویر را جاسازی کنند.

3. به شرکت کنندگان در مطالعه ایمیل بزنید

یک راه آسان برای دریافت سریع برخی از بازدیدها این است که پیوند تحقیق منتشر شده را برای همه کسانی که شرکت کردند ایمیل کنید. اما برای انجام این کار، باید از قبل فکر کنید.

من دوست دارم یک خط در پایان نظرسنجی اضافه کنم که می گوید: "برای اینکه جزو اولین افرادی باشید که گزارش را می بینند، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را اضافه کرده اید." افراد زیادی مشخصات خود را ارسال کردند. فقط مطمئن شوید که به قول خود پایبند هستید و قبل از به اشتراک گذاشتن آن با دیگران با آنها تماس بگیرید.

نکته: همچنین می توانید از ایمیل اعلان به عنوان درخواستی برای کمک به تبلیغ آن استفاده کنید. متن توصیفی و یک یا دو تصویر را به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید که به دنبال کنندگان اجتماعی خود اطلاع دهند.

4. با اینفلوئنسرها شریک شوید

من با این پست لینکدین مت ناوارا، نویسنده خبرنامه Geekout و مشاور رسانه های اجتماعی با بیش از 250000 دنبال کننده در شبکه های اجتماعی، از جمله بیش از 64،000 در لینکدین مواجه شدم.

او پیش نمایش مطالعه Metricool در مورد لینکدین را در متن پست مشاهده کرد و یک چرخ فلک 10 تصویری با یافته ها منتشر کرد که هر دو را با تماسی برای بررسی گزارش کامل به پایان رساند. من در نهایت اطلاعات تماس خود را در اختیار Metricool قرار دادم و گزارش را دانلود کردم.

نکته: پس از انتشار تبلیغ از شریک تأثیرگذار حمایت کنید. هنگامی که شخصی در مورد عدم نظرسنجی به عنوان یک گزینه در تحقیق نظر داد، مت پاسخ داد و Metricool را تگ کرد، که با تشکر از نظر دهنده برای پیشنهاد و توجه به آن ممکن است آن را در نظرسنجی بعدی اضافه کند.

نظر رسانه های اجتماعی در مورد عدم نظرسنجی به عنوان یک گزینه در تحقیق. مت ناوارا پاسخ داد و Metricool را تگ کرد، که با تشکر از نظر دهنده برای پیشنهاد و توجه به آن ممکن است آن را در نظرسنجی بعدی اضافه کند.

البته، برای اینکه این استراتژی به خوبی کار کند، باید با اینفلوئنسرهایی که به مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشند، گروه شوید.

5. مطالب را در پست وبلاگ و تبلیغات مزاحم کنید

حتی زمانی که می خواهید سرنخ ایجاد کنید و برای دسترسی به گزارش نیاز به ثبت نام دارید، می توانید از بخشی از محتوا برای جذب مخاطب استفاده کنید.

یک مقاله وبلاگی با برخی از نتایج کلیدی منتشر کنید که بیننده را ترغیب می کند تا اطلاعات تماس خود را برای خواندن بقیه تحقیقات تحویل دهد. یک جعبه ثبت نام در آن صفحه قرار دهید یا حداقل یک پیوند به صفحه فرود ثبت نام تحقیق ارائه دهید.

همچنین می توانید تبلیغاتی را اجرا کنید که افراد را به مقاله اصلی وبلاگ هدایت کند. احتمالاً متوجه خواهید شد که هزینه هر کلیک کمتر از تبلیغاتی است که خوانندگان را به صفحه فرود هدایت می کند، جایی که آنها فقط گزینه ای برای ثبت نام برای چیزی دارند.

نکته: ترافیک بیشتر و زمان صرف شده در مقاله وبلاگ نیز احتمالاً نتایج مثبت بیشتری را از رسانه های اجتماعی و الگوریتم های موتور جستجو به همراه خواهد داشت.

از تحقیقات اصلی خود نهایت استفاده را ببرید

تحقیق اصلی یکی از بهترین نوع محتوا برای ایجاد است. این منحصر به فرد است. با این حال، اگر مخاطبان هدف شما در مورد آن ندانند، نمی توانند از منحصر به فرد بودن آن شگفت زده شوند. بنابراین، یک استراتژی تبلیغاتی برنامه ریزی کنید و مطالعه را تا جایی که می توانید از طریق شرکت کنندگان در نظرسنجی، وب سایت های معروف، رسانه ها، اینفلوئنسرها و موارد دیگر تقویت کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا


منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/original-research-promotion-ideas/